appelfflap schreef: ↑26 apr 2025 19:51
HierEnNu schreef: ↑26 apr 2025 00:19
Als ik me verplaats in jouw standpunt begrijp ik wel wat je schrijft,
ik denk het niet
dat is mijn klacht na 20j lidmaatschap
"Zulke uitspraken — waarin een volk wordt gedehumaniseerd, kinderen worden weggezet als 'HamasJugend', en moeders als haatverspreiders — horen niet thuis op een zichzelf respecterend forum dat zich 'freethinker' noemt. Dit is geen vrije gedachtewisseling, dit is doelgerichte haat. Elk forum met morele ruggengraat zou dit niet alleen modereren, maar bannen."
edit
ik heb dus een officiële waarschuwing te pakken.
het aanwijzen van ontmenselijking op het forum blijft staan, erop wijzen wordt gesanctioneerd.
Als ik me verplaats in jouw standpunt begrijp ik wel wat je schrijft, ook nu weer.
Jouw
interpretatie van wat ik daadwerkelijk schrijf maakt dat jij denkt:
- "Zulke uitspraken — waarin een volk wordt gedehumaniseerd, kinderen worden weggezet als 'HamasJugend', en moeders als haatverspreiders — horen niet thuis op een zichzelf respecterend forum dat zich 'freethinker' noemt. Dit is geen vrije gedachtewisseling, dit is doelgerichte haat. Elk forum met morele ruggengraat zou dit niet alleen modereren, maar bannen."
Deze interpretatie van jouw wordt gevoed door jouw vooroordelen jegens mij en
dat maakt een verder gesprek onmogelijk. Kan zijn dat mijn interpretatie onjuist is!
Voor alle duidelijkheid:
- ik dehumaniseer geen enkel volk,
hoewel ik het gedrag van terroristen zoals Hamas&Co als onmenselijk beschouw!
Ik noem slechts een klein deel van de Gazaanse kids Hamasjeugd, en wel dat gedeelte van de kinderen die in Hamastrainigskampen geïndoctrineerd en getraind worden door Hamas&Co tot zelfmoordterroristen en kanonnenvlees. Dat kleine deel van de Gazaanse kids noem ik Hamasjeugd. Hoe noem jij die kinderen? Gazaanse kinder Slachtoffers van Hamas?
Jouw methodiek van aanklagen met quotes zonder verwijzing naar de context is een beproefde propaganda methode die ik zonder er op in te gaan naast me neerleg. Wie mij daarop wenst te veroordelen zal dat moeten doen zonder dat ik me daartegen verdedig. Mocht je daarover echter alsnog in gesprek willen gaan, dan kan dat, maar dan wel op basis van quotes met verwijzing naar de context en een duidelijke omschrijving hoe jij één en ander interpreteert.
Als jij er voor kiest om hier om jouw eigen opinie heen te blijven draaien, dan respecteer
ik dat ook, maar dan distantieer ik mij verder zwijgend volledig van jouw interpretaties.
Nogmaals wil ik met betrekking tot jouw mening, dat het forum
zijn morele kompas compleet kwijt is, sterk benadrukken dat zulks niet klopt:
wij met zijn allen, en ja daar hoort het moderating team ook bij,
hebben de storm veroorzaakt waar we nou ff doorheen moeten en
dat veroorzaakt een beetje verwarring waardoor die kompas ff wat zwaggelt.
Zodra we door die storm heen zijn wordt dat kompas ook weer rustig:
alle hens aan dek betekent ook dat als de kapitein verordeneert
dat wij ff onderdeks moeten gaan en ons ff rustig houden,
dat we dat dan ook ff doen. Komt allemaal goed ... after the storm!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.