Wil je werkelijk dat ik ga reageren op zoveel onnozelheid?HierEnNu schreef: ↑03 mei 2025 09:06Op 1 mei gaf ik aan dat ik op die dag Yom Ha'atzmaut, De Israëlische onafhankelijkheidsdag vierde, weet je nog? Jij reageerde toen op mij met de heel nadrukkelijke mededeling dat jullie in het kader van het herdenken van de Naqba, de slachtoffers aan het herdenken waren en dat zulks voor jullie een rouwperiode vormt die nogal wat tijd in beslag neemt. Ik raak daar een beetje van in de war, want hier en nu geef je aan dat 15 mei de officiële herdenking van de Nagba is.
Zijn jullie dan vanaf 30 maart toen 's avonds Yom Ha'atzmaut begon,
tot en met 15 mei bezig met jullie Naqba herdenking? Hevig hoor!
Wat ik ook verwarrend vond is, dat je schreef "Sorry HierEnNu" en vooral dit:Waar zou mjn volk volgens jou schuldbewust over moeten zijn?
- "aangezien we vooralsnog niks van enige vorm van schuldbewustzijn
van jou volk en/of de wereld hebben te verwachten"
We hebben jullie toch helemaal nooit iets misdaan?
Zie eventueel jouw reactie:
1. De herdenking van de Nakba valt officieel de dag na de zogenaamde onafhankelijkheidsdag van dat zgn heilige cq uitverkoren volk waar jij zo vierkant achter staat. Aangezien beide volken een verschillende kalender hanteren valt dat niet altijd meer samen dus ik dacht - ik hou zoveel van dat volk dat al sinds jaar en dag met de kop diep in het zand zit en van daar uit blind in het rond schiet - laat ik eens hun kalender hanteren wie weet krijgt dat volk eens de neiging de hersenen te gaan gebruiken waardoor zij zich eens kunnen gaan bedenken dat zij een onschuldig volk al sinds jaar en dag aan het verstikken en vermoorden zijn in het kader van die zgn veiligheid waar zij zo’n hoge pet van op hebben.
2. Mijn Nakba is overigens niet een kwestie van één dag dat is een kwestie van elke dag.
Elke dag opnieuw - al decennia lang ( voor hen die niet weten hoe lang een decennium precies duurt. Een decennium verslaat een periode van 10 jaar. Ter kennisgeving. ) , worden mijn mensen vermoord in het kader van jullie zgn veiligheid dus elke dag opnieuw komen er nieuwe slachtoffers in mijn hart bij wonen. Ik mag van geluk spreken dat ik een groot hart heb en zoveel liefde dat er voldoende ruimte is voor al die mensen die bij jullie niet welkom waren en zijn. Of sterker nog: slechts een ‘sta in de weg’ zijn waar het om dat heerlijke paradijs dat jullie zo graag voor je zelf wilde scheppen en net van willen doen alsof dat er al is waren wij er niet geweest.
3. We hebben jullie toch helemaal nooit iets misdaan? Echt? Wow!
Hoe diep kan je in de ontkenning zitten?
HierEnNu je hebt door je ontkenning inmiddels zoveel onschuldig bloed aan je handen dat het een rivier vormt. Man, als jij toch eens wakker gaat worden? Ik heb geen medelijden met je.
4. Mijn naam is niet HierEnNu, die bij voortduring vergeet wat hij zelf heeft geschreven of mogelijk doet alsof zijn neus bloed mbt wat hij geschreven heeft omdat hem dat beter uitkomt. Ik weet wat ik geschreven heb en vergeet dat niet binnen het uur zoals jij. Toch bedankt hoor voor die link.
5. Blijf jij maar lekker onnozel je handen wassen in de zgn onschuld HierEnNu, ondertussen ben ik blij dat ik niet met de kop in het zand der ontkenning zit en kan ik al die mensen die voor jou volk gestorven zijn, zoals gezegd, in mijn hart een woonplaats bieden waar ze dat bij jouw niet hebben.
Ik wens je alle goeds,
Sjabloom