Mijn vaporisor is stuk

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
HierEnNu
Superposter

Mijn vaporisor is stuk

Bericht door HierEnNu »

Mijn vaporisor is stuk :cry:

en dat is op zichzelf bepaald niet goed voor mijn gezondheid!

Mijn katten vonden het geurtje van de gevaporiseerde 'kruiden' kennelijk zo aantrekkelijk dat ze met het kwetsbare en onmisbare onderdeeltje, het glazen pijpje voorafgaand aan het kunststof mondstuk, aan de haal gingen en er mee gingen spelen alsof het een prooi was.

Dat glazen pijpje voorafgaand aan het kunststof mondstuk is nodig vanwege de hitte waarmee de geneeskrachtige en/of pijnstillende dampen anders langs het kunststof mondstuk zouden stromen. Beetje afkoeling alvorens de betreffende 'kruidendampen' zo diep mogelijk de longen in worden gezogen is beslist geen overbodige luxe, zodat zo diep mogelijk de longen in ook daar de longblaasjes weer volledig open gaan.

Nou maar hopen dat ik snel een vervanging oppe kop kan tikken voor dat glazen pijpje, anders moet ik noodgedwongen overstappen, of beter gezegd terugvallen, op jointjes roken, met alle risico's van dien, zoals weer verslaafd worden aan tabak roken.

*!!* Disclaimer *!!*
Ik heb begrepen dat het niet de bedoeling is om hier iemand te bevragen over persoonlijke zaken, maar daarvoor de andere topics te gebruiken! Aangezien er al een topic 'Roken'' bestaat zal ik van daaruit naar hier verwijzen en vice versa, dan kun je me daar eventueel bevragen.

Zie eventueel hoofdstuk 'Maatschappijkritiek' topic 'Roken':
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
dikkemick
Adelaar

Re: Mijn vaporisor is stuk

Bericht door dikkemick »

Dat glazen pijpje voorafgaand aan het kunststof mondstuk is nodig vanwege de hitte waarmee de geneeskrachtige en/of pijnstillende dampen anders langs het kunststof mondstuk zouden stromen
Dan heet het een aerochamber.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

HierEnNu schreef: 19 sep 2025 20:50 Mijn katten vonden het geurtje van de gevaporiseerde 'kruiden' kennelijk zo aantrekkelijk dat ze met het kwetsbare en onmisbare onderdeeltje, het glazen pijpje voorafgaand aan het kunststof mondstuk, aan de haal gingen en er mee gingen spelen alsof het een prooi was.
Misschien hadden je katten het beste met je voor en ben je behoed voor het verder marineren van je luchtwegen :)
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

doctorwho schreef: 20 sep 2025 15:18
HierEnNu schreef: 19 sep 2025 20:50 Mijn katten vonden het geurtje van de gevaporiseerde 'kruiden' kennelijk zo aantrekkelijk dat ze met het kwetsbare en onmisbare onderdeeltje, het glazen pijpje voorafgaand aan het kunststof mondstuk, aan de haal gingen en er mee gingen spelen alsof het een prooi was.
Misschien hadden je katten het beste met je voor en ben je behoed voor het verder marineren van je luchtwegen :)
Ja, ik was ook al bijna aan't schrijven, dat dat prima katten zijn.. :lol:
** Schip naar nergens met rare snuiters.. heb engelen-geduld, begrip en compassie en wanhoop(t) niet **
Plaats reactie