Van straattheater tot microgolven, van cocaïnevrachtwagens tot psychiatrische opnames, dit is geen complottheorie. Dit is mijn leven. Jan, alias Gloomy, neemt je mee in een razende carrousel van stalking, psychoses en wedergeboorte. Geen fictie. Geen filter. Alleen de rauwe waarheid, gekanaliseerd in beats en beatsgewijs verteld. 60 pagina’s. 60 littekens. Eén stem uit de duisternis die licht vond.
https://messagefromone.blog/2025/11/07/ ... nas-dutch/
Ik hoop op redelijk wat feedback, waarvoor mijn dank alvast.
60 littekens, mijn verhaal
Moderator: Moderators
Re: 60 littekens, mijn verhaal
De tekst is een micro-memoir van de auteur, Jan Gloomy (ook bekend als Gloomer2000), dat zijn turbulente leven beschrijft, van een traumatische jeugd en drugsverslaving tot psychose en uiteindelijke spirituele transformatie. Het centrale thema is de reis van duisternis naar licht, waarbij de auteur zijn vroegere chaos en tegenslagen, waaronder georganiseerde stalking en mentale manipulatie, herinterpreteert als noodzakelijke stappen naar inzicht en energetische coherentie. De auteur ontwikkelde de 2.0 Filosofie, een raamwerk dat wetenschap en spiritualiteit samenbrengt om de werkelijkheid te begrijpen, en hij gebruikt zijn elektronische muziek en blog als chronologisch en autobiografisch navigatiesysteem om zijn luisteraars en lezers door deze transformerende reis te leiden. Het doel is om anderen te tonen hoe zij hun eigen trauma kunnen integreren en innerlijke stabiliteit kunnen bereiken.