Ik ben weer terug hoor.
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Ik ben weer terug hoor.
Ik ben er weer hoor.
Hier ging nagenoeg alles fout met de elektronica maar het lijkt nu opgelost te zijn.
Het waren geen gezondheidsklachten. (Buiten een hoop ergernis dan dan)
PS.
Toch wel een leuke periode zonder: Telefoon , TV en Internet.
Hier ging nagenoeg alles fout met de elektronica maar het lijkt nu opgelost te zijn.
Het waren geen gezondheidsklachten. (Buiten een hoop ergernis dan dan)
PS.
Toch wel een leuke periode zonder: Telefoon , TV en Internet.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Re: Ik ben weer terug hoor.
Welkom terug in hopelijk goede gezondheid
Toch wel een leuke periode zonder: Telefoon , TV en Internet
Back to basics.
Toch wel een leuke periode zonder: Telefoon , TV en Internet
Back to basics.
Vrede kan niet met geweld worden gehandhaafd (Albert Einstein)
Welkom terug.
Gelukkig geen gezondheidsprobleem, waar ik toch wel aan denk bij mensen, die al een respectabele leeftijd hebben bereikt.
Dan heb je nu heel wat bij te lezen.
Ik moet er niet aan denken, dat alle electrika hier uitvalt.
Gelukkig heb ik nog een vaste telefoonlijn gehouden, ook al gebruik ik meestal mijn mobiel.
Vooral vanwege het voor mij gebruikersgemak wat geheugen betreft en whatsapp voor groepschats.
Gelukkig geen gezondheidsprobleem, waar ik toch wel aan denk bij mensen, die al een respectabele leeftijd hebben bereikt.
Gelukkig heb ik nog een vaste telefoonlijn gehouden, ook al gebruik ik meestal mijn mobiel.
Vooral vanwege het voor mij gebruikersgemak wat geheugen betreft en whatsapp voor groepschats.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Ik weet het niet zeker of het bij iedereen hetzelfde is, maar ik vraag me af of een vaste telefoon het nog doet bij stroomstoring. Ik denk dat ie via de router gaat.Maria schreef: 05 mei 2026 12:26 Gelukkig heb ik nog een vaste telefoonlijn gehouden, ook al gebruik ik meestal mijn mobiel.
Vroeger was dat anders. Toen hadden de telefoonlijnen een voedingsdraad waar de telefoon op werkte en die stond los van de electriciteit in het huis.
We willen feiten! Geen dogma's. Geen propaganda.
Daar zeg je me wat.Bonjour schreef: 05 mei 2026 12:46 Ik weet het niet zeker of het bij iedereen hetzelfde is, maar ik vraag me af of een vaste telefoon het nog doet bij stroomstoring. Ik denk dat ie via de router gaat.
Vroeger was dat anders. Toen hadden de telefoonlijnen een voedingsdraad waar de telefoon op werkte en die stond los van de electriciteit in het huis.
Zou dan de vaste lijn er ook uit liggen?
Gelukkig hebben we zelden tot nooit stroomstoring.
Bij mij kan ikhet me niet herinneren.
Alhoewel dat in de toekomst ook geen zekerheidje zal zijn gezien de berichten van een instabiel net vanwege inkoop van groene stroom vanuit diverse bronnen.
Wanneer je ver van de buren af woont, zou ik een cursus 'Rooksignalen maken en lezen' samen met de buren gaan volgen. Helaas werkt deze communicatie alleen overdag.Maria schreef: 05 mei 2026 12:57Daar zeg je me wat.Bonjour schreef: 05 mei 2026 12:46 Ik weet het niet zeker of het bij iedereen hetzelfde is, maar ik vraag me af of een vaste telefoon het nog doet bij stroomstoring. Ik denk dat ie via de router gaat.
Alhoewel dat in de toekomst ook geen zekerheidje zal zijn gezien de berichten van een instabiel net vanwege inkoop van groene stroom vanuit diverse bronnen.
Deze is ook mooi.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Semafoor_(communicatie)
Sorry voor het kapen van het topic
We willen feiten! Geen dogma's. Geen propaganda.
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Die vaste lijn heb ik, maar ook die is van Ziggo, dat heb je met een geïntegreerd pakket.Maria schreef: 05 mei 2026 12:26 Welkom terug.
Een mobiel had ik echter niet, nu heb ik er eentje (met heel veel tegenzin) aangeschaft, want ik kon ook Ziggo niet bereiken.
Want alles liep over het defecte modem van Ziggo.
PS.
Inderdaad als men tegen de tachtig loopt dan denkt men vaak aan het ergste.
Maar daar is niks mis mee, de leeftijd in aanmerking genomen.
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Daar hebben wij in de polder dan de Tam-Tam voor.Bonjour schreef: 05 mei 2026 13:34Wanneer je ver van de buren af woont, zou ik een cursus 'Rooksignalen maken en lezen' samen met de buren gaan volgen. Helaas werkt deze communicatie alleen overdag.Maria schreef: 05 mei 2026 12:57Daar zeg je me wat.Bonjour schreef: 05 mei 2026 12:46 Ik weet het niet zeker of het bij iedereen hetzelfde is, maar ik vraag me af of een vaste telefoon het nog doet bij stroomstoring. Ik denk dat ie via de router gaat.
Deze is ook mooi.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Semafoor_(communicatie)
Sorry voor het kapen van het topic![]()
Mullog schreef: 05 mei 2026 15:15Kun je eenvoudig testen. Trek de stekker van je router eruit en kijk of je dan nog kunt bellen.Maria schreef: 05 mei 2026 12:57Daar zeg je me wat.Bonjour schreef: 05 mei 2026 12:46 Ik weet het niet zeker of het bij iedereen hetzelfde is, maar ik vraag me af of een vaste telefoon het nog doet bij stroomstoring. Ik denk dat ie via de router gaat.
...
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Dat heeft mijn man vroeger nog geregeld.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 05 mei 2026 14:51 Die vaste lijn heb ik, maar ook die is van Ziggo, dat heb je met een geïntegreerd pakket.
Een mobiel had ik echter niet, nu heb ik er eentje (met heel veel tegenzin) aangeschaft, want ik kon ook Ziggo niet bereiken.
Ik weet nog dat de aansluiting in de meterkast is afgesloten.
Ik heb idd. ook een totaalpakket, maar dan van Delta.
Maar wat heeft het lang geduurd voor je een weer een werkend modem had. Ik zie dat je 10 april voor het laatst was ingelogd.
Ik wil geen totaalpakket. Één provider is míj een te kwetbare vorm in deze tijd....! Ik heb er drie.Maria schreef: 05 mei 2026 16:09Dat heeft mijn man vroeger nog geregeld.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 05 mei 2026 14:51 Die vaste lijn heb ik, maar ook die is van Ziggo, dat heb je met een geïntegreerd pakket.
Ik weet nog dat de aansluiting in de meterkast is afgesloten.
Ik heb idd. ook een totaalpakket, maar dan van Delta.
Maar wat heeft het lang geduurd voor je een weer een werkend modem had. Ik zie dat je 10 april voor het laatst was ingelogd.