In mijn geval ben ik bloedserieus!
Degene die me kennen en gewend zijn aan mijn (schrijvers)stijl weten heel goed wat ik meen en wat ik niet meen! Daar gaat 'tie dan...
Ik heb de volgende e-mail gestuurd naar het CIDI (http://cidi.nl/):
Ik sta natuurlijk voor vrijheid in de eerste plaats en dus gelijkheid (een automatisch gevolg van werkelijke vrijheid) en tegen de belachelijke bekrompenheid van gelovigen die oprecht menen dat ze andersaardigen en andersdenkenden menen te mogen discrimineren.L.s.,
Ik heb bewust gezocht naar een respectabele Joodse instelling voor de volgende provocatieve tekst!
Ik erger me al een poosje dood aan de hypocriete instelling van sommige ambtenaren en hun privé ideëen over wat men alllemaal meent te moeten en te kunnen veroordelen.
Ambtenaren, nota bene in dienst van de bevolking en dus om de bevolking te dienen, die menen het recht te hebben om op persoonlijke(!) gronden een homohuwelijk te weigeren te voltrekken.
Dit wordt nota bene nog gedoogd ook door de huidige regering!
Dus...naar aanleiding van dit 'recht' om homohuwelijken te weigeren te voltrekken wil ik dat u me graag aanspreekt of zelfs aanklaagt voor de volgende stelling:
Ik weiger me als Christen te laten trouwen door een Joodse ambtenaar. Want de Joden dragen de eeuwige schuld voor het feit dat ze Christus aan het kruis hebben laten nagelen. Ik heb dus 'oprecht' 'gewetensbezwaren' om me door welke Joodse ambtenaar dan ook te laten trouwen!
En ik eis vooraf een officiële niet-Joods verklaring van deze ambtenaar.
Ik neem aan, dat de huidige regering voor dit volkomen gelijkwaardige(!) argument net zo gevoelig en 'tolerant' is als voor die 'arme' gewetensbezwarende Christelijke ambtenaren die niet van homo's houden om gelijkaardige(!) Bijbelse teksten en redenen.
Ik sta des te meer in mijn gelijk omdat de eeuwige Joodse schuld mede wordt onderschreven door de heilige Koran die de Joden als leugenaars en apen beschrijven.
...en 1,3 miljard Moslims tesamen met zo'n 2 miljard Christenen kunnen er toch niet naast zitten...toch!
Indien u me wenst aan te klagen voor het doen van racistische uitspraken dan zijn hier mijn echte(!) en verifieerbare(!) adresgegevens:
Wim Ahlers
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
(als u belt dan zal ik de inhoud van deze brief, en met name mijn stelling(!), herbevestigen!)
U zou me een plezier doen om mij publiekelijk aan te klagen zodat ik persoonlijk en publiekelijk de belachelijkheid, onrechtvaardigheid, de absurditeit en het gevaar van het regeringsstandpunt kan illustreren.