zwart denkers
Moderator: Moderators
-
highlander
zwart denkers
ik ben hier vandaag voor het eerst op dit forum,en ik moet eerlijk bekennen dat hier ontzettend veel zwartdenkers rondwaren,dit is niet negatief bedoeld hoor! maar het valt mij gewoon op,mensen zijn hoop verloren ,hebben geen geloof meer in de maatschappij,hebben een haat tegen hun eigen soort(de mensheid bedoel ik)
kotsen op religie,schelden op buitenlanders enz enz...
als iedereen zo gaat denken zijn wij toch echt verloren toch!!!!
laat ons toch eens meer naar de goede dingen kijken die zijn er o zo veel,meer dan slechte dingen (ik weet het zeker) kijk naar de afgelopen dagen die waren toch prachtig hoe de natuur ontsproot in die mooie voorjaars zon.de vogels die door de lucht vlogen en hun lied zongen,de mooie bloemen overal in de weilanden ,ja echt waar de mooiste dingen in het leven zijn nog steeds gratis.dus ik zeg komop mensen en leef ,het duurt maar zo kort,geniet er van
grotjes highlander
kotsen op religie,schelden op buitenlanders enz enz...
als iedereen zo gaat denken zijn wij toch echt verloren toch!!!!
laat ons toch eens meer naar de goede dingen kijken die zijn er o zo veel,meer dan slechte dingen (ik weet het zeker) kijk naar de afgelopen dagen die waren toch prachtig hoe de natuur ontsproot in die mooie voorjaars zon.de vogels die door de lucht vlogen en hun lied zongen,de mooie bloemen overal in de weilanden ,ja echt waar de mooiste dingen in het leven zijn nog steeds gratis.dus ik zeg komop mensen en leef ,het duurt maar zo kort,geniet er van
grotjes highlander
- Sebastiaan
- Bevlogen
Zwart denkers waar? ik zie ze niet. Wat ben je toch negatief :P Ik spreek voor mijzelf maar volgens mij heb je toch een veel te donker beeld van de mensen op dit forum. Als je verder kijkt zul je ontdekken dat er veel verborgen humor gebruikt wordt. Maar goed, in ieder geval je bent welkom en ik wens je veel plezier 
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 16 apr 2007 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Re: zwart denkers
Ik denk dat jij je mening wel heel erg snel klaar heb staan, ook moet je je realiseren dat de topics hier besproken waarschijnlijk niet het hele emotionele en rationele leven van de forumleden dekt.highlander schreef:Ik ben hier vandaag voor het eerst op dit forum,en ik moet eerlijk bekennen dat hier ontzettend veel zwartdenkers rondwaren,dit is niet negatief bedoeld hoor!
-
highlander
kijk dat bedoel ik ,gelijk negatief reageren,waarom?Atli schreef:Ik denk dat jij je mening wel heel erg snel klaar heb staan, ook moet je je realiseren dat de topics hier besproken waarschijnlijk niet het hele emotionele en rationele leven van de forumleden dekt.highlander schreef:Ik ben hier vandaag voor het eerst op dit forum,en ik moet eerlijk bekennen dat hier ontzettend veel zwartdenkers rondwaren,dit is niet negatief bedoeld hoor!
en wat betreft jouw laatste opmerking,daar zal ik maar niet op reageren
laatste keer dat ik keek had ik nog enige vorm van hersenen in mijn kop zitten
Beste highlander ik attendeer je erop dat jij je mening snel gevormd heb en dat de topics niet het gehele denken van de meeste forumeden beheerst. Ik zou zeggen kijk eens in de spiegel over negatief zijn.
Voor de rest ga ik op deze topic niet meer in. De moderators hebben moeite genoeg gehad, en doen dit nog steeds om zinloze wellus nietus spelletjes te vermijden
Met vriendelijke groet,
Voor de rest ga ik op deze topic niet meer in. De moderators hebben moeite genoeg gehad, en doen dit nog steeds om zinloze wellus nietus spelletjes te vermijden
Met vriendelijke groet,
- Sebastiaan
- Bevlogen
@Highlander, dit is niet om je aan te vallen, maar op dit forum moet je jezelf niet meteen aan gevallen voelen wanneer iemand je tegen spreekt.highlander schreef:kijk dat bedoel ik ,gelijk negatief reageren,waarom?
en wat betreft jouw laatste opmerking,daar zal ik maar niet op reageren
laatste keer dat ik keek had ik nog enige vorm van hersenen in mijn kop zitten
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 16 apr 2007 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
-
highlander