revolutietheorie.be

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

bassie76

revolutietheorie.be

Bericht door bassie76 »

Voor de liefhebber: tenenkrommende Belgische creasite.

http://www.revolutietheorie.be/
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

Het is het bekijken niet eens waard.
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
windsurfer
Diehard

Bericht door windsurfer »

Zeker weten dat deze site geen parodie op creationistische sites is?
stellingen als
"de oerknal is het fundament van de evolutietheorie en compleet in tegenspraak met de wetenschap"
zijn geweldig om te lezen!
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

windsurfer schreef:Zeker weten dat deze site geen parodie op creationistische sites is?
Ja.
cymric
Bevlogen

Bericht door cymric »

Het is een verschrikkelijk slecht opgezette site van het niveau dat je zag toen de eerste Leer HTML in 24 uur!-boekjes op de markt verschenen. Ik heb even de test gedaan: ik geloof niet in evolutietheorie, omdat ik niet geloof in het feit dat het universum een 'positieve evolutie' van 'wanorde naar orde' doormaakt. Dat zegt ET ook helemaal niet, trouwens, maar dat zal de idioot achter deze site waarschijnlijk een worst wezen. Duidelijk een gevalletje ernstige geloofscrisis: het geloof van deze persoon bestaat bij gratie van het niet-geloven in wat anders. Dat lijkt me geen gezonde basis voor spiritualiteit waarbij je lekker in je vel zit.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Het is heilaas geen parodie
Lees eens wat op hun forum ;

Daar vindt je natuurlijk enthoesiaste jonge slachtoffers van evangelischen afkomstig uit Nederland --> met name de kerkgemeenschap "de rots "uit wondelgem/ (vlakbij Gent )
de links naar andere bevriende websites zijn veelzeggend
De meeste verwijzen min of meer naar David Sorensen ....
Het is een verschrikkelijk slecht opgezette site
Wat wil je
Moderators van 14 en 16 jaar oud uit Schellebelle en Wichelen( ergens tegen Wetteren aan ) en lees het "regelement "eens het is nog niet direct rijp voor "adoptie "....
je kan hier live meemaken hoe kinderen worden gehersenspoelt
Oh ja en er zit ook al een mevrouw bij uit Brugge ... waarschijnlijk een jehova ....
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 18 apr 2007 21:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

www.dns.be
En dan even creatief googlen.

Creationist zijn in Oost-Vlaanderen heeft zo zijn risico's.
Je weet nooit wie je tegen het lijf loopt...
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

http://revolutietheorie.yourbb.nl/viewforum.php?f=10

Maar ze hebben daar wel een groot gevoel voor humor.
Werkelijk ik piste in mijn broek van de slappe lach.
Kostelijk!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus »

Op zich zijn domme blondjes natuurlijk wel een stap verder in de evolutie! 8)
Juan
Forum fan

Bericht door Juan »

cymric schreef:Het is een verschrikkelijk slecht opgezette site van het niveau dat je zag toen de eerste Leer HTML in 24 uur!-boekjes op de markt verschenen.
Vooral dat zeg. Het is zeker 10 jaar geleden dat ik nog op zo'n gedrocht van een website gestoten ben. Het maakt het geheel niet echt overtuigender (behalve dan voor 13jarigen, that is...)
Mja, even het forum volgen. Weer een gezonde dosis ontnuchtering opdoen.
Why has not anyone seen that fossils alone gave birth to a theory about the formation of the earth, that without them, no one would have ever dreamed that there were successive epochs in the formation of the globe.
G. Cuvier (1769-1832)
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Ik heb me gisteren geregistreerd en een stuk of 10 kritische reacties geplaatst.
Na zo'n 2 uur waren 2/3 van mijn reacties gewist en/of vervangen door hele grote oranjegeletterde waarschuwingen dat ik gebanned zou worden.
Vanmorgen was ik gebanned en is de hele verzameling evolutie-ontkenningstopics gewist.

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.

Wat een rare christenkinderen.

http://revolutietheorie.yourbb.nl/viewforum.php?f=47
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Het " revolutietheorie " subforum is nu al toe aan "Vernieuwing/aan dit kindje wordt gewerkt."
Er is blijkbaar een spontane abortus opgetreden
Ook het gastenboek is op slot ....
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Tsjok45 schreef:Het " revolutietheorie " subforum is nu al toe aan "Vernieuwing/aan dit kindje wordt gewerkt."
Er is blijkbaar een spontane abortus opgetreden
Ook het gastenboek is op slot ....
En ik ben bang dat mijn spontane verschijning deze abortus heeft veroorzaakt.
Gralgrathor
Diehard

Bericht door Gralgrathor »

Precies dezelfde al lang onderuitgehaalde cirkelredeneringen, drogredenen en non-argumenten als alle andere creationistische sites... Lijkt wel of iedereen die een dergelijke site opstart dit doet zonder ooit eerder op het internet te zijn geweest...
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox
bassie76

Bericht door bassie76 »

Had me ook aangemeld en vond vandaag deze email in mijn inbox:

-------------------------------------------------------------------------------------
Het forum op initiatief van http://www.revolutietheorie.be werd grondig
aangepast.

Het is in de eerste plaats een Christelijk forum.
Anders denkenden mogen meedoen mits het beleefd blijft en het reglement wordt
nageleefd.

Het forumonderdeel evolutietheorie werd gesloten.
Aan dit kindje wordt gewerkt.

Evolutionair gelovigen vinden het blijkbaar leuk om ellenlange citaten enz….te
posten met hun dwaalleer.
In eigen huis willen we als forum Admin. deze dwaalleer niet toelaten.
Daarom zal dit onderdeel ingericht worden om te dienen als licht in de
duisternis.
Het zal op dit punt een verlengstuk worden van de website
http://www.revolutietheorie.be.

Een mens met visie komt tijd te kort.
Maar wat in liefde wordt gedaan zal blijven bestaan.

Ze durven dus de discussie niet aan te gaan en dat zegt genoeg zoniet alles over deze lieden. Oogkleppen op, vingers in je oren en hard schreeuwen en iedereen negeren die er andere standpunten op na houdt. Dat is kennelijk de enige manier om hun droomwereldje in stand te houden.
Plaats reactie