De meningen zijn verdeeld, maar de mening van christelijk europa is duidelijk.
Hoe kan het zijn dat de naam van de schepper van de wereld, dus ook van Europa wordt weggelaten, uit haar grondwet ? etc., etc. bla,bla,bla
Moderator: Moderators
Hopelijk hebben we in Europa scheiding van kerk en staat. God is een begrip dat derhalve uit de grondwet dient te blijven.a.r. schreef:http://www.petition4him.com
De meningen zijn verdeeld, maar de mening van christelijk europa is duidelijk.
Hoe kan het zijn dat de naam van de schepper van de wereld, dus ook van Europa wordt weggelaten, uit haar grondwet ? etc., etc. bla,bla,bla![]()
Een beetje off-topic, maar waarom zouden we Polen moeten paaien?appelfflap schreef:bon elke verwijzing moet dus uit de europese grondwet blijven.
Hoe kunnen we dan katholieke landen (polen bvb) paaien zodat ook zij zouden instemmen met een grondwet?
Dit land is nu in staat om elke wetenschappelijke sponsoring vd EU te vetogewijs te blokkeren op basis van complete goddelijke irrationaliteit (stamcel). Lijkt mij stukken erger dan ergens een vage, holle en nietszeggende verwijizing naar de christelijke geschiedenis in die grondwet te zetten zodat ook zij instemmen om oa een ander beslissingssyteem te gaan gebruiken.
Ik vind ze erg leuk, erg aandoenlijk.Tsjok45 schreef: Deze jongens ?
http://www.youtube.com/watch?v=Sfbk4QAjgXo
EU natuurlijk. met 25 landen is een vetosysteem onwerkbaar. om dit systeem er uit te gooien heb je een grondwet nodig.Frodo schreef: Een beetje off-topic, maar waarom zouden we Polen moeten paaien?
Als je iets van de EU begrijpt zou je weten dat je vraag dom is. wil je veto eruti gooien dan zal er iets tegenover moeten staan. "voor iets hoort iets" is een politiek inzicht van het 2e niveau.En veto moet eruit om het logge schip Europa terug op koers te krijgen (defensie, sociaal, toekomst)Frodo schreef: Is die Europese grondwet dan zo belangrijk dat we aan alle landen allerlerlei tegemoetkomingen moeten doen, zodat er uiteindelijk een halfbakken compromis ligt waarin dan wel ieder land zich kan vinden?
Ik geloof niet dat je mijn vraag snapt. Dat het over de EU gaat begrijpt iedereen, maar de vraag is waarom Polen gepaaid moet worden? Als een ander land zijn grote muil opendoet, moet dat land dan ook gepaaid worden?appelfflap schreef:EU natuurlijk. met 25 landen is een vetosysteem onwerkbaar. om dit systeem er uit te gooien heb je een grondwet nodig.Frodo schreef: Een beetje off-topic, maar waarom zouden we Polen moeten paaien?
Als je iets van de EU begrijpt zou je weten dat je vraag dom is. wil je veto eruti gooien dan zal er iets tegenover moeten staan. "voor iets hoort iets" is een politiek inzicht van het 2e niveau.En veto moet eruit om het logge schip Europa terug op koers te krijgen (defensie, sociaal, toekomst)[/quote]Frodo schreef:Is die Europese grondwet dan zo belangrijk dat we aan alle landen allerlerlei tegemoetkomingen moeten doen, zodat er uiteindelijk een halfbakken compromis ligt waarin dan wel ieder land zich kan vinden?