freethinker berichten

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Plaats reactie
a.r.

freethinker berichten

Bericht door a.r. »

Ik geef het toe :oops: , ik ben een volkomen sufferd op computergebied, dus kan iemand mij uitleggen, hoe het mogelijk is, dat berichten van het forum, welke lange tijd op mijn MSN binnenkwamen, dat plotseling niet meer doen? Alle instellingen lijken goed te staan, zowel in mijn profiel bij FT, als in mijn MSN.

a.r.
Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan »

in je profiel is een optie genaamt "Breng mij standaard op de hoogte van reacties." , deze moet aan staan geloof ik. :?
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
a.r.

Bericht door a.r. »

@ Sebastiaan: Lijkt allemaal ok te zijn, dat is het dus niet, maar dank voor je antwoordt
N-Rico
Technologist

Bericht door N-Rico »

Hoi AR,

ik zie in de logbestanden van de mailserver dat de emails keurig bij hotmail worden afgeleverd. Heb je al even in de Junk mail folder van je hotmail gekeken? Het kan gebeuren dat de Hotmail spamfilter ineens vindt dat freethinker mail SPAM is.

Mvg,
N-Rico
a.r.

Bericht door a.r. »

Hoi N-Rico,

Dank je voor je antwoordt, maar ook dat had ik al gedaan, is helemaal leeg. Kan het , om de één of andere, voor mij natuurlijk duistere reden tegengehouden worden door de firewall?? :?

mvg, a.r.
N-Rico
Technologist

Bericht door N-Rico »

Nee, tenminste als je gewoon met de browser naar je hotmail/webmail gaat dan mag dat niet aan de firewall liggen. Als je bijv. Outlook Express hebt ingesteld om je hotmail op te halen kan een firewall wel de oorzaak zijn.

Krijg je helemaal geen Freethinker mailtjes? Of alleen bepaalde mailtjes niet?

Gr,
N-Rico
a.r.

Bericht door a.r. »

Nee, helaas, maar altijd de positieve kant blijven zien: ook geen Spam :lol:
Plaats reactie