Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)
Moderator: Moderators
Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)
Ladies and Gentlemen: We've got him.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdul-Jabbar_van_de_Ven
Hier alvast een draadje
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=18152
ENJOY!!!
TOEVOEGING
Zijn nick is Abdul-Jabbar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdul-Jabbar_van_de_Ven
Hier alvast een draadje
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=18152
ENJOY!!!
TOEVOEGING
Zijn nick is Abdul-Jabbar
Laatst gewijzigd door Marinus op 10 sep 2007 13:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
- MOODY BLUE
- Diehard
Abdul-Jabbar
Ik ben 100% zeker dat hij het ook echt is en anderen met mij trouwens. Oh ja de AIVD zal ook wel meekijken trouwens dus vergeet niet af & toe naar ze te zwaaien
Ik ben 100% zeker dat hij het ook echt is en anderen met mij trouwens. Oh ja de AIVD zal ook wel meekijken trouwens dus vergeet niet af & toe naar ze te zwaaien
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Uhm beschouw me taalkundig als debiel en je zit er niet ver naast.The Prophet schreef:Het lijkt er wel op, ja.
Je bent goed bezig, ondanks de spelfouten.
Hello, boyz! Doen jullie goed jullie best om het Vaderland tegen de Poelen des Verderfs te beschermen? Nee, mij opzoeken in de archieven zal niet veel opleveren: ik ben een hele brave burger. Natuurlijk wel met een universitaire graad in een vak dat bij Verkeerd Gebruik een heleboel doden veroorzaakt. Maar dat wisten jullie al. Oh ja, en ik heb recent het anarchistische Spelen Met Vuur van David Douwes---jullie helemáál bekend, natuurlijk--- gedownload. Vanzelfsprekend voor 'studiedoeleinden'Marinus schreef:Oh ja de AIVD zal ook wel meekijken trouwens dus vergeet niet af & toe naar ze te zwaaien
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Fout, Cymric. De AIVD is helemaal niet geinteresseerd in een stelletje vrijdenkers. Op het Ontdek Islam forum, daaar moet je wezen.cymric schreef:Hello, boyz! Doen jullie goed jullie best om het Vaderland tegen de Poelen des Verderfs te beschermen? Nee, mij opzoeken in de archieven zal niet veel opleveren: ik ben een hele brave burger. Natuurlijk wel met een universitaire graad in een vak dat bij Verkeerd Gebruik een heleboel doden veroorzaakt. Maar dat wisten jullie al. Oh ja, en ik heb recent het anarchistische Spelen Met Vuur van David Douwes---jullie helemáál bekend, natuurlijk--- gedownload. Vanzelfsprekend voor 'studiedoeleinden'.
Aardigheidje: in je signature woorden plaatsen als "Wilders bom CIA AIVD Jihad zelfmoord Israel Allah terrorist" etcetera, en je bezorgt de AIVD overuren.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Een beetje AIVD'er houdt alles in de gaten waar duidelijke meningen worden geventileerd. Ik realiseer me dat ik ze impliciet verdenk van nadenken als ze een blik op dit forum werpen, maar je weet maar nooit.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
- collegavanerik
- Superposter
brr wat een agressief stelletje daar zeg, en dan zeggen ze dat islam vrede predikt. 
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
- >Edwin<
- Forum fan
- Contacteer:
Ach, zolang het toetsenbord-jihaddisten zijn kan ik er niet van wakker liggen.collegavanerik schreef:brr wat een agressief stelletje daar zeg, en dan zeggen ze dat islam vrede predikt.
Wat ik me bijgevolg wel naarstig afvraag is of zij beseffen dat ze met hun hatelijke tirades enzo het vooroordeel van iedere islamofoob bevestigen.
It's always night, or we wouldn't need light.
-Thelonious Monk
-Thelonious Monk