Christelijke hackers verwijderen atheïstische MySpace groep
Moderator: Moderators
Christelijke hackers verwijderen atheïstische MySpace groep
Radicale Christelijke hackers blijken huis te houden op de populaire netwerksite MySpace, en hebben herhaaldelijk de atheïstische en agnostische groepspagina verwijderd en vervangen door een pagina genaamd 'Jesus is Love'. De groepspagina werd vorige maand na een aantal eerder aanvallen afgesloten, ondanks de belofte van MySpace dat de pagina mocht blijven bestaan. Inmiddels is er weer een nieuwe pagina door de groep gestart.
"MySpace schendt hier de wet wat betreft religieuze tolerantie. Het is schandalig dat de pagina uit de lucht is gehaald. Het is religieuze discriminatie, omdat deze acties religieuze hackers ten koste van anderen beschermen," zegt Terry Sanderson, president van de Nationale Seculiere Gemeenschap. Volgens Sanderson maken radicale Christenen zich steeds vaker zorgen over atheïstische websites, en worden ze steeds agressiever.
http://www.security.nl/article/18010/1/ ... groep.html
http://www.vnunet.com/vnunet/news/22088 ... ed-radical
De site: Klik hier (link ingekort door chromis)
Moeten we ons de komende tijd meer en meer zorgen gaan maken over gristenterrorisme?
"MySpace schendt hier de wet wat betreft religieuze tolerantie. Het is schandalig dat de pagina uit de lucht is gehaald. Het is religieuze discriminatie, omdat deze acties religieuze hackers ten koste van anderen beschermen," zegt Terry Sanderson, president van de Nationale Seculiere Gemeenschap. Volgens Sanderson maken radicale Christenen zich steeds vaker zorgen over atheïstische websites, en worden ze steeds agressiever.
http://www.security.nl/article/18010/1/ ... groep.html
http://www.vnunet.com/vnunet/news/22088 ... ed-radical
De site: Klik hier (link ingekort door chromis)
Moeten we ons de komende tijd meer en meer zorgen gaan maken over gristenterrorisme?
jeetje is deze actie niet zeeeer zondig???
t zal me niets verbazen dat zij tijdens het hacken tot hun god gebeden hebben om macht.
t zal me niets verbazen dat zij tijdens het hacken tot hun god gebeden hebben om macht.
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
Martha
Maar wat is uw mening daarover, Theoloog ?Theoloog schreef:Maak jij je dan evenveel zorgen over hackerscollectief Anonymous, die (in ieder geval aankondigt) de websites van Scientology te (zullen) hacken?
Wat atheisten die hun mening verntileren of scientologie aanhangers die
hun achterban indoctrineren en ze van hun geld ontlasten
Ik zie en voel wat verschil.
Ik denk dat u dat ook heeft en enigzins last heeft van politieke correctheid.
Onze Theo speelt volgens mij enkel graag voor advocaat van de duivel, god, anders nl...Vin schreef:Ik denk dat u dat ook heeft en enigzins last heeft van politieke correctheid.Theoloog schreef:Maak jij je dan evenveel zorgen over hackerscollectief Anonymous, die (in ieder geval aankondigt) de websites van Scientology te (zullen) hacken?
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Ligt eraan is het ook niet enorm hypocriet om het belachelijk te vinden als christelijke hackers atheisten dwarszitten maar tegelijkertijd er geen enkel probleem mee te hebben als ze dat bij sciencetology doen?Vin schreef:Maar wat is uw mening daarover, Theoloog ?Theoloog schreef:Maak jij je dan evenveel zorgen over hackerscollectief Anonymous, die (in ieder geval aankondigt) de websites van Scientology te (zullen) hacken?
Wat atheisten die hun mening verntileren of scientologie aanhangers die
hun achterban indoctrineren en ze van hun geld ontlasten
Ik zie en voel wat verschil.
Ik denk dat u dat ook heeft en enigzins last heeft van politieke correctheid.
Ik geloof in de hersenen van de mens over mijn ziel maak ik me geen zorgen.
-
- Ervaren pen
*'k heb nu echt een kotsbakkie nodig...*>Edwin< schreef:Zij hebben hun god aangeroepen ter rechtvaardiging van hun actie.biajas schreef:jeetje is deze actie niet zeeeer zondig???
doet mij denken aan het via de mail verspreiden van 'het bidden tegen uitzending Uri Guller op SBS6....
Volgens mij zijn er christenen die hoognodig moeten integreren in deze VRIJE SAMENLEVING!!!!!!!!
Ach, men deed iets illegaals... wedden dat ze moeten branden in de hel van hun god????
dit is namelijk het misbruik maken van god's naam... staat gelijk aan vloeken...
volgens de 10 geboden mag dit niet.
dus.... stout stout stout
Martha
Martha
pas maar op...Apologetus schreef:Jezus houdt van atheïsten, maar is bedroefd om hun daden en laat ze daarom hacken.
die Jezus huiltal behoorlijk bij het aanschouwen van deze site.....
straks zijn wij het volgend slachtoffer van reli-gestoord-nederland
Martha
Martha