Link vervangen door een die (nog) wél werkt.
Peter van Velzen
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it. Men in Black
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Niet zo netjes maar ik word altijd zo vrolijk van het melodietje. http://www.youtube.com/watch?v=cEGEl4uH" onclick="window.open(this.href);return false; ... re=related
Tribute to Kent Hovind- eddy goombah
Peter van Velzen
Laatst gewijzigd door Yoyo op 31 mar 2008 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo
Setting bij deze muziek als ik mijn ogen dichtdoe: Bruin cafe. Ruik je de bierviltjes al? Ik heb er al in gedachten wankelend naast gezeken en tegelijkertijd, beneveld om mezelf lachend, in mezelf gepraat.
Nooit van gehoord. Het klinkt ok. ik moet het eerst een paar keer horen. Ik heb ook qua muziek een beetje achterstand opgelopen de laatste jaren. Ik grijp te veel terug op oud werk. veel jaren 70-80.
Hij is hier alleen doodmoe van het nummer ervoor en dat komt zijn stem hier en daar niet ten goede. Voor de rest vind ik deze periode van Gabriel zijn beste.
Peter van Velzen
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it. Men in Black