En nou Barneveld in shock!
Staphorst had Normaal, Barneveld krijgt La Kelly.
Laat ik eens GS quoten, nu ze nog niet gesloten zijn...
Geenstijl schreef:Kelly provoceert Barneveld
De SGP in Barneveld is in shock. Transseksueel Kelly heeft namelijk eerder deze week een bezoek gebracht aan de gereformeerde gemeente. Samen met enkele travestieten nam ze een 'promotiefilm' op tegen de vertrutting in
Nederland.
Schotanus
SGP-raadslid Schotanus heeft er geen goed woord voor over in een interview met
Omroep Gelderland.
Hij laakt Kelly's provocerende gedrag en de promotie zoals Schotanus het zegt, van haar transseksualiteit.
Enig
Kelly zelf snapt niet helemaal wat het probleem is. "Ik heb het die dag zo enig gehad in Barneveld," zei ze gisteravond in SBS Shownieuws, "We hebben zoveel lol gehad dat er zelfs politieagenten kwamen kijken en die hebben ook gelachen." Kelly wil graag met Schotanus om de tafel gaan zitten "om uit te leggen dat mensen zoals ik geen monsters zijn maar mensen van vlees en bloed."
Kelly is al jaren mijn favoriete bouwdoos, Dana staat op plek 2.
Een tikkeltje ordinar, niet vies van aandacht en het licht heeft ze niet uitgevonden maar dat deert niet.
Ze heeft het maar mooi voor elkaar, er zijn genoeg transseksuelen die op een spoorbaan eindigen, dus petje af voor La Kelly.
De boze SGP-meneer denkt daar anders over.
Ik vind die meneer niet aardig en hij komt op mij ietwat wereldvreemd over qua woordkeuze, ik begrijp wel wat de meneer bedoelt maar een 'geaardheid' is toch echt iets anders.
Ook begrijp ik dat dit voor de meneer verwarrende materie is:
Een almachtige God (of heeft het toch weer met de zondeval te maken?) zet per ongeluk een brein in een verkeerde verpakking.
Heel vervelend want dan moet de boze wetenschap het weer opknappen.
Maar ja, van God mag het niet punt uit, maar dan kom ik weer aan met die spoorbaan.
Zo'n stoptrein naar Barneveld komt hard aan, en dat mag dan ook weer niet van God.(God haalt u vanzelf op als het tijd is heb ik begrepen)
Maar goed, als je dus de verpakking aanpast/verbetert wat God fout heeft gedaan, blijft je geaardheid hetzelfde.
Die was op hetzelfde geslacht gericht; dus een soort homo.
Had ze (hij?) op vrouwen gevallen, was ze lesbisch geweest, dan was het weer niet goed geweest volgens de SGP.
Poeh, nu vind ik het zelf verwarrend worden.
Nou vraagt u zich (en natuurlijk heeft u allemaal op dat linkje van Omroep Gelderland geklikt) natuurlijk af, wie is deze onaardige meneer, want dat vroeg ik mij ook af.
Dit is de boze SGP-meneer:
Heeft u beschaafde vrijdenkerige vragen aan desbetreffende meneer; kan dat hier:
g.schotanus@barneveld.nl
tel. 0342 46 12 53
mobiel 06 22 16 93 14
Gewetensvraag aan heteromannen:
Wie van deze 2 personen op de fotootjes zou u kiezen om er een nacht mee door te brengen in een hemelbed?
Overigens schrijf ik helemaal niet altijd onaardig over de SGP (dat is over het CDA en de laatste tijd ook de PvdA).
Eigenlijk hou ik best van SGP-ers.
Zijne Vrijzinnigheid heeft mij ervan overtuigd dat ze zeker niet allemaal eng zijn.
Ik pas altijd het criterium toe of ik een avond met iemand in een kroeg zou willen zitten; voor Balk, Bos en Rouvoet pas ik, dan toch echt veel liever aan de toog met Van der Vlies, ik gooi er wel een paar jenever in. (het hemelbed gaat me net te ver)
En uiteraard ben ik om half 12 de kroeg uit.
In de betere gaytenten is voor middernacht toch niks te doen...