Fantastisch

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Ramon
Contacteer:

Fantastisch

Bericht door Ramon »

De uit Antwerpen afkomstige Kris Verburgh was zeventien toen hij zijn eerste wetenschappelijke werk 'Schitterend' publiceerde.

‘Schitterend!’ werd in 2004 genomineerd voor de de Eureka! Wetenschapsprijs, de belangrijkste boekenprijs voor non-fictiewerken in België en Nederland.

Ondertussen heeft deze 22-jarige student geneeskunde een tweede boek 'Fantastisch' gepubliceerd.

Op zijn website zet Verburgh zich onder andere uiteen met het ontstaan van het universum en het leven, de evolutietheorie, de werking van onze hersenen, bewustzijn, denkende computers, kwantummechanica en religie.

Een aanrader: http://www.krisverburgh.com/index.php?o ... 1&Itemid=3
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

Omg. :shock: Ik zag een review van het boek 'Schitterend' op de FT portal en het lijkt me een zeer interessant boek om eens te lezen. Zeventien jaar! Wat doet die jongen in z'n vrije tijd? :!:
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Jasper
Ervaren pen

Bericht door Jasper »

Klinkt als een ultra-slimme jongen. Zijn blog bevat ook interessante verhalen.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.—Philip K. Dick
a.r.

Bericht door a.r. »

Ik weet zeker dat hier al eens één en ander over geschreven is op dit forum! :)
Plaats reactie