http://de.sevenload.com/videos/JxLdhwG-Women-in-Islam
Wat een stompzinnige, hersenloze verdwazing!!!
Groeten.
Fons.
Edit Sararje: Andere topicnaam gegeven
Moderator: Moderators
Het is een wat eenzijdig filmpje, maar waar genoeg om kotsmisselijk van te worden: hoe hersendood ben je precies als je dan nog beweert dat de islam gods gift aan vrouwen is?FonsV schreef:Een kennis stuurde me onderstaande URL toe met de vraag: ‘Had dít niet in Fitna gemoeten’? plus een excuus voor de slechte beeldkwaliteit. Wie heeft er behoefte aan een betere?![]()
http://de.sevenload.com/videos/JxLdhwG-Women-in-Islam
Wat een stompzinnige, hersenloze verdwazing!!!
Groeten.
Fons.
Edit Sararje: Andere topicnaam gegeven
Kijk, net dát had ik niet bedacht. Stom natuurlijk. Hoe kan een Koerd een moslima zijn?Je schreef:Het meisje met de rode trui dat veelvuldig in beeld komt is geen moslima maar een Koerd.
Dank voor de service.Je schreef:Andere topicnaam gegeven.
En het meisje dat met haar haren de voeten van een man wast is zeker Maria-Magdalena, en de man die zich laat verwennen is Jezus.wahlers schreef:FonsV,
Veel was al bekend. Maar wel één kanttekning.
Het meisje met de rode trui dat veelvuldig in beeld komt is geen moslima maar een Koerd.
Dit fragment hoort dan ook niet thuis in een filmpje wat gaat over vrouwen in de Islam. Deze scene in deze film is dus een grote blunder wat afbreuk doet aan de rest van de boodschap.
MvG, Wim Ahlers.
Even voor alle duidelijkheid:siger schreef:En het meisje dat met haar haren de voeten van een man wast is zeker Maria-Magdalena, en de man die zich laat verwennen is Jezus.wahlers schreef:FonsV,
Veel was al bekend. Maar wel één kanttekning.
Het meisje met de rode trui dat veelvuldig in beeld komt is geen moslima maar een Koerd.
Dit fragment hoort dan ook niet thuis in een filmpje wat gaat over vrouwen in de Islam. Deze scene in deze film is dus een grote blunder wat afbreuk doet aan de rest van de boodschap.
MvG, Wim Ahlers.
Ook hier weer een kanttekening.siger schreef:
...
Misschien is er een sukses onderweg in Egypte, waar 98% van de huidige vrouwelijke bevolking sexueel verminkt werd als meisje, door hun eigen familie. Daar worden nu wetten ingevoerd, met klare medewerking van alle islamietische autoriteiten, om vrouwelijke besnijdenis uit te bannen.
...
Was het – volgens het evangelieverhaal - niet zo dat die Maria Jezus’ voeten zalfde met kostbare nardusolie en toen die voeten met de haren afdroogde? (Joh.12) En of het - volgens het verhaal – alleen maar een staaltje van verwennen was lijkt me ook maar de vraag. Er is tenslotte ook nog een gerede kans dat het verhaal zélf al verzonnen is.Je schreef:En het meisje dat met haar haren de voeten van een man wast is zeker Maria Magdalena, en de man die zich laat verwennen is Jezus.
Dat had ik inderdaad kunnen doen. Dat vraagteken was aanvankelijk als ‘voorlopig’ bedoeld en – ik zou ik niet zijn – als ik inderhaast of zo niet vergat zelf iets te verzinnen.Je schreef:np Fons, maar je had zelf ook wat kunnen bedenken.
Ik zat met de volgende problemen:Je schreef:overigens: ik vind dit beter in Islam passen omdat dit specifiek over de islamitisch behandeling van vrouwen gaat. Ik verplaats het daarom even.