Goeiedag, af en toe ga ik naar een schrijfclub. Het volgende
schreef ik er vorige maandag, en dacht dat het hier misschien ook wel aardig zou zijn:
Ik vond het een verademing, vorige autoloze zondag op 21 september.
Met m'n fiets ging ik de stad in, langs Scheepvaartmuseum en langs het Centraal Station, waarbij ik regelmatig moest afstappen om plaats te maken voor marathonlopers.
Er was een zeldzame rust vanwege de afwezigheid van autoos, vanwege het geluid en vanwege een straatbeeld met minder opdringerig blik op wielen.
Op verschillende plekken in de stad waren er culturele markten, waarbij ook meer te doen was om milieuvriendelijker of duurzaam om te gaan met de natuur.
Wat mij betreft zou zoiets vaker mogen plaatsvinden dan slechts 1x per jaar.
---
Aardig toch, of niet?
...ivm vorige autoloze zondag...
Moderator: Moderators
was dit weekend in een middelgrote paats in het noordoosten van ons landje. Verbazingwekkend hoe rustig het daar op de zaterwinkeldag nog was. Zoveel ruimte om te lopen zonder steeds anderen te hoeven ontwijken. Van de weinige auto's had ik ook geen last. Miscchien goed om ipv de autoloze zondag de minder mensen op straat zaterdag in te voeren. Dit werkt ook erg rustgevend. 
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Heb eens een goed deel van een zondag doorgebracht in het Zeeuwse Biggekerke. Daar is het iedere zondag autoloze zondag. Gek genoeg heeft het bijna drie uur geduurd voordat ik me realiseerde dat het wachten op een bus een beetje kansloos was. Lopen naar Middelburg, terwijl ik al te voet vanuit Vlissingen gekomen was heeft mijn conditie nog geholpen ook 
Toch had het wel iets. De rust was bijna oorverdovend. Wat mij betreft houden wat meer mensen zich in wat betreft nutteloze herrie en doelloos buitenlopen in het weekend.
Toch had het wel iets. De rust was bijna oorverdovend. Wat mij betreft houden wat meer mensen zich in wat betreft nutteloze herrie en doelloos buitenlopen in het weekend.
Het eten van sinaasappels kan zinloos leven onnodig verlengen.