We mogen blijkbaar allerlei straffen van God verwachten.
Bij de familie Phelps is God blijkbaar een monster wat de hele wereld behalve zij zelf wil vernietigen...
http://www.godhatestheworld.com/netherlands/index.html
Moderator: Moderators
Hoe kan in de ogen van deze groep Protestantisme een valse religie zijnThe Netherlands have three main False Religious Systems, being Roman Catholic (34%), Protestant (25%), and Islam (3%). Check out these web pages: Priests Rape Boys, Fag Church Sign Movie, and Pakistan’s False Religious Systems (for Islam Information). Another 2% are classified as “other”.
And then, another 36% are unaffiliated. They are atheists, who claim they don’t believe in the Almighty God that created them. Take the sign already, Dutch perverts! You have let the fags take over the Netherlands so you can expect many God Smacks to come! God hates the Netherlands!
Ik zag ze een begrafenis verstoren van een omgekomen gerepatrieerde militair. Ze scandeerden leuzen die te maken hadden met homotolerantie en doodgaan in Irak. Dat dit soort lui nog op vrije voeten kunnen rondlopen. Oppakken, isoleren van elkaar en heropvoeding. Geen medelijden met dit tuig. En noem ze niet dom. Zelfs dit woord is nog te hoog gegrepen.cymric schreef:Nee, die site is geen satire, ze menen elk woord even oprecht. Ze zijn berucht om hun verstoringen van begrafenissen en protestacties bij abortusklinieken.
Dus ja, ze zijn echt zo oerend fundi-dom.
Ik denk dat het wel satire is:Rereformed schreef:Ik ben ook eens op die site beland. Kan iemand mij verzekeren dat het geen satirische site is? (moeilijk te geloven).