Het is verdomd slechte kwaliteit (het is opgenomen met een mp3, dus dat verwacht je dan wel), maar de stem en de gitaar zijn redelijk duidelijk.
Voor download:
I think I started a trend
Dirtbag
Commentaar is altijd welkom.

Moderator: Moderators
Nop, nog steeds niet.Fenomeen schreef:Het is niet mijn soort muziek dus had er weinig mee.
Een ander creatief werkje van je sprak me wel aan, uit het andere topic, is het probleem rond Photoshop al opgelost?
Ach, als je een microfoon, een gitaar en een computer hebt, kom je ook al ver hoor.Geert Jeuring schreef:Alle dingen kan je tegenwoordig downloaden en op je computer mee knutselen. Het enige nadeel is dat de meeste programmas vaak al te veel kunnen zodat het weer zeer gecompliceerd wordt.
veel succes,
Geert
Ja, hoor, ik heb veel eigen nummers, maar ik moet eerst een manier vinden om er een copyright op te laten zetten, of op z'n minst een bewijs dat ik de originele maker ben.Think schreef:Het zijn covers, zie ik aan de topic titel (de originelen ken ik niet). Schrijf je ook zelf nummers? Dat is nog veel leuker om te horen, vind ik, eigen werk: je eigen creativiteit.