Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Als een placebo niet helpt is het dus niet psychosomatisch! En moet er verder gezocht worden!
Groet Kristel
Dat had Cluny ook wel gezien, hij zit je enkel te trollen. Klein adviesje: op Cluny reageren is zinloos, het is enkel trollenvoedsel. Je kan je energie beter ergens anders op richten.
Bij binnenkomst van deze oude bekende heb ik me voorgenomen deze wrokkige ruziezoeker zo veel mogelijk te negeren.
Dat lukt niet zo best.
Bij elke reactie van mij gaat deze troll zich er mee bemoeien zoals hierboven.
Op zichzelf heb ik daar niet zo veel problemen mee.
Maar helaas uit ervaring weet ik dat één van de bedoelingen van de kamikazetrollenacties van Eduard/IM zoveel mogelijk anderen mee te nemen met de onvermijdelijke ban die hij krijgt. En daarbij weerwoord geven aan deze leugenachtige ruziezoeker verpest onvermijdelijk elk topic.
Vandaar het verzoek om deze voor mijn voeten lopende troll of fatsoen bij te leren en mij met zijn ruziezoekend trollentaaltje met rust te laten of te verwijderen van dit forum.
De laatste optie heeft mijn voorkeur.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
AGTSP schreef:
Jij gaat mij 'weer een lesje leren' en noemt mij arrogant? Iemand 'weer een lesje leren' is dan op zichzelf ook arrogant en dus is je beschuldiging op jezelf van toepassing.
Wellicht, maar dat is weer een andere discussie.
Het probleem was jouw arrogantie, niet de mijne.
Jouw arrogantie is geen probleem omdat je buiten het forum om (middels pb's en msn) goede betrekkingen onderhoudt met de eigenaar en enkele beheerders/moderatoren hier.
En reacties zoals deze.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Als een placebo niet helpt is het dus niet psychosomatisch! En moet er verder gezocht worden!
Groet Kristel
Dat had Cluny ook wel gezien, hij zit je enkel te trollen. Klein adviesje: op Cluny reageren is zinloos, het is enkel trollenvoedsel. Je kan je energie beter ergens anders op richten.
Bij binnenkomst van deze oude bekende heb ik me voorgenomen deze wrokkige ruziezoeker zo veel mogelijk te negeren.
Dit is feitelijk onjuist. Vrijwel meteen na mijn registratie en eerste posts hier, heb jij als eerste op mij gereageerd met daarbij ongefundeerde aantijgingen.
Feitelijk onjuist. Ik liet, zeker in het begin, zoveel mogelijk van je posts links liggen, omdat je duidelijk een intrigant, ruziezoeker en troll van het zuiverste water bent.
Je hele reactie spreekt dat tegen, kortom je huichelt (liegt) dat je zwart ziet.
De rest van je stemmingmakerij en ad hominems laat ik voorlopig voor wat het is.
IM schreef:
Dit is feitelijk onjuist. Vrijwel meteen na mijn registratie en eerste posts hier, heb jij als eerste op mij gereageerd met daarbij ongefundeerde aantijgingen.
Feitelijk onjuist. Ik liet, zeker in het begin, zoveel mogelijk van je posts links liggen, omdat je duidelijk een intrigant, ruziezoeker en troll van het zuiverste water bent.
Je hele reactie spreekt dat tegen, kortom je huichelt (liegt) dat je zwart ziet.
De rest van je stemmingmakerij en ad hominems laat ik voorlopig voor wat het is.
Is dat zo?
Eduard!
siger schreef:Mag van mij samengevoegd worden met mijn klacht
Er zijn er zat die met deze vervelende ruziezoekende troll te maken hebben.
Kitty, Erik en CVE bijvoorbeeld.
Maar omdat Eduard een oude bekende van mij is en ik al te veel te maken heb gehad met zijn trollengedoetje wil ik graag deze klacht individueel houden.
Maar ik geef jou met jouw klacht helemaal gelijk.
Het is te hopen dat er wat aan gedaan wordt.
cluny schreef:Het is te hopen dat er wat aan gedaan wordt.
Uit altruïstische motieven uiteraard?
Nee hoor, ik struikel op dit forum elke keer bijna over een ordinaire liegende ruziezoeker.
Deze bewegingsbeperkende overlast van een plakkerige vieze troll ben ik zat.
Ik zou wel eens weer gewoon een reactie willen plaatsen zonder direct commentaar in dat trollentaaltje van je.
cluny schreef:Het is te hopen dat er wat aan gedaan wordt.
Uit altruïstische motieven uiteraard?
Nee hoor, ik struikel op dit forum elke keer bijna over een ordinaire liegende ruziezoeker.
Ik zou wel eens weer gewoon een reactie willen plaatsen zonder direct commentaar in dat trollentaaltje van je.
Je spreekt jezelf (voor de zoveelste keer door mij aangetoond) feitelijk tegen. Paar posts terug zeg je letterlijk:
cluny schreef:Op zichzelf heb ik daar niet zo veel problemen mee.
Je spreekt jezelf (voor de zoveelste keer door mij aangetoond) feitelijk tegen. Paar posts terug zeg je letterlijk:
cluny schreef:Op zichzelf heb ik daar niet zo veel problemen mee.
Huichelaar.
Dag Eduard, veel succes verder met je kamikazetrollenactie.
cluny schreef:Nee hoor, ik struikel op dit forum elke keer bijna over een ordinaire liegende ruziezoeker.
Waar lieg ik?
Of is dit je zoveelste leugen?
je liegt niet, je zuigt. 8)
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
@IM,
Ik denk dat je hier je langste tijd wel gehad hebt.
Pin schreef:'
Cluny,
......
Je bent hier al vechtend binnen komen rollen, kennelijk vanaf een ander forum en daarna is het niet meer opgehouden. Vanaf je 6de of 7de bijdrage ben je openlijk gaan schelden, kleineren, belachelijk maken, schoppen, trollen.
Wel zag ik één topic, ravencluny genaamd, warin een moderator (Kitty, geloof ik?) toegaf dat je inderdaad wel erg vaak op de man speelt en waarin zelfs Erik, die mij hier al een zeikerd noemde, je verweet dat je je aanstelde als een kind.
Er is misschien dus toch nog hoop voor dit forum.
Ik heb hier echter ook al genoeg gelezen om me te realiseren dat als AGTSP of IM of ik hier te veel op doorgaan, wij zullen worden geschorst en niet jij......
VrijVanDogma schreef:Wellicht dat ik daarom ook bijna altijd refereer aan "dat wat god genoemd wordt"?
Je laat hier weten dat je Blato bent, de persoon die op vrijdag 5 juni op dit forum wegens voortdurend ruzieschoppen geband werd.
En Blato was een kloon van Eduard, die ooit ook al eens wegens ruzieschoppen geband is.
VrijVanDogma schreef:Blijkbaar heb je dan ook nog niets van mijn geloof begrepen.
Dat is ook heel moeilijk wanneer ruzieschoppen de kenmerkende uiting ervan is. Maar het begint inmiddels wel duidelijker te worden. Hier is nog een andere kloon van je.
Wat ik aan de andere kant uitstekend heb begrepen is dat je gedrag per direct een permanente ban waard is. Ik zou je ook willen vragen om dit forum in de toekomst eindelijk met rust te laten. Wanneer je driemaal geband bent dien je toch werkelijk de oorzaak ook eens bij jezelf te zoeken.
Tip: Ga een boek schrijven of begin een blog om je geloof uit te leggen.
http://www.freethinker.nl/forum/search. ... &start=120" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is zelfs meer.
De vierde keer een ban dus. Minstens. En ik heb het idee ook niet voor het laatst.
Als laatste wil ik opmerken. De vorige keer zocht Eduard de ruzietroll met de nick IM mij op. Dat was 6 jaar geleden. Deze keer zocht hij anderen op om ruzie mee te maken . Ik heb bewust gekozen om mij er verder niet mee te bemoeien. Ik heb geen behoefte aan een hernieuwde confrontatie met Eduard.
Maar omdat de opsomming van Rereformed niet compleet was, wil ik toch even vermelden dat het 4 is en niet 3. Dit topic leek mij de beste plek om dat te vermelden.