Film Religulous
Moderator: Moderators
- Blackadder
- Ervaren pen
- Plastikman
- Geregelde verschijning
Het is best een vermakelijke docu en niemand minder dan Geert Wilders komt ook aan het woord
Overigens gewoon online te bekijken:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2683758535
Deze quote vat de docu. wel aardig samen:
Overigens gewoon online te bekijken:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2683758535
Deze quote vat de docu. wel aardig samen:
Faith means making a virtue out of not thinking. It's nothing to brag about. And those who preach faith and enable and elevate it are intellectual slave holders, keeping mankind in a bondage to fantasy and nonsense that has spawned and justified so much lunacy and destruction.
Wij zien dat veel mensen die voor echte nood en zorgen veilig zijn, nu, nadat ze eindelijk alle andere lasten van zich hebben afgewenteld, ineens zichzelf tot last zijn.
Ik vind 'm eerlijk gezegd zo fantastisch dat ik hem meteen heb gekocht in de winkel en op mijn pc gezet heb.
Ik vind het fantastisch hoe Bill Maher de meeste van die mensen voor schut zet door middel van hun eigen ideeën.
Vooral het gedeelte met die "ex-homo" vond ik fantastisch en dat met die weedrokende mand vond ik ook geniaal!
"Your hair's on fire!"
:P
Ik vind het fantastisch hoe Bill Maher de meeste van die mensen voor schut zet door middel van hun eigen ideeën.
Vooral het gedeelte met die "ex-homo" vond ik fantastisch en dat met die weedrokende mand vond ik ook geniaal!
"Your hair's on fire!"
Wie niet denkt, kan niet weten.
- Plastikman
- Geregelde verschijning
Het cynisme en het plezier dat Bill Maher uitstraalt door mensen te wijzen op hun eigen bullshit is geweldig idd.Baird schreef:Ik vind 'm eerlijk gezegd zo fantastisch dat ik hem meteen heb gekocht in de winkel en op mijn pc gezet heb.
"Your hair's on fire!"
Bill Maher: And I see you've got a lot of bling.
Jerry Cummings: I like gold. The people want you to look well.
Bill Maher: That's what pimps say about their women.
Wij zien dat veel mensen die voor echte nood en zorgen veilig zijn, nu, nadat ze eindelijk alle andere lasten van zich hebben afgewenteld, ineens zichzelf tot last zijn.
-
Pharos2001
Re: Film Religulous
Dat amusement 'museum' met die homo-jezus is trouwens op last van de overheid gesloten omdat zij geen belasting dachten te hoeven betalen. Je weet wel waar ze Bill eruit gegooid hadden.
Ik vond die mensen in die 'truckers'-kerk bijna aandoenlijk. De preek die hij op straat in Engeland deed kwam niet over omdat je scientology blijkbaar niet in één zin kan samenvatten. Thetons en een of ander barbarella personage die miljoenen jaren geleden zielen in vulkanen gegooid had waar wij weer afstammelingen van zijn. Het NL stukje was niet nodig maarja waar wiet is is Bill Maher.
Salt Lake was eng.
Ik vond die mensen in die 'truckers'-kerk bijna aandoenlijk. De preek die hij op straat in Engeland deed kwam niet over omdat je scientology blijkbaar niet in één zin kan samenvatten. Thetons en een of ander barbarella personage die miljoenen jaren geleden zielen in vulkanen gegooid had waar wij weer afstammelingen van zijn. Het NL stukje was niet nodig maarja waar wiet is is Bill Maher.
Salt Lake was eng.
-
Destinesia
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Hadden we er hier niet al een draad over? Er hebben stukken op Youtube gestaan. Ik heb daar een aantal delen van gezien. Het sterkst zijn de open gesprekken die Maher voert met religieuzen. Het zwakst vind ik de grappig bedoelde filmpjes tussendoor.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
- LordDragon
- Bevlogen
Ik vond het wel goed, verschillende keren zaten dominee, gouverneur en imam met mond vol tanden. Wat belangerijker is, ik heb goed gelachen.
MVG, LD.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.