Salango Magnano

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Maverick
Banned

Salango Magnano

Bericht door Maverick »

Afbeelding

Deze mevrouw, toch niet echt lelijk, is overleden aan longembolie, wat weer een gevolg is van een schoonheidsoperatie aan haar achterste. Deze mevrouw was in de jaren 90 Miss Argentina en had inmiddels twee kinderen van 8.

Geeft te denken of we iemand die in dit soort gevallen een operatie uitvoert wel een arts genoemd mag worden. Een doorverwijzing naar de pscyhiater leek me meer aan de orde en de gevolgen spreken - helaas - voor zich.

Het uiterlijk van deze mevrouw leek een schoonheidsoperatie niet noodzakelijk te maken.

http://www.nu.nl/buitenland/2134143/ex- ... urgie.html
Alleen de dwazen weten antwoorden op alle vragen en dat zal voorlopig wel zo blijven.
sarnian
Bevlogen

Re: Salango Magnano

Bericht door sarnian »

Maverick schreef:Het uiterlijk van deze mevrouw leek een schoonheidsoperatie niet noodzakelijk te maken.
Hmmm : het achterste valt helaas niet goed te beoordelen op deze foto. Wat ik hier zie is inderdaad niet slecht. Maar voordat ik een gefundeerd ja dan nee laat horen over het al of niet nodig zijn van die schoonheidsoperatie van deze mevrouw wil ik toch even checken of er verder ondersteunend materiaal over haar is, voorzien van een uitgebreide foto sessie - uiteraard.

:D

Latere toevoeging : weinig ander materiaal beschikbaar, helaas, alhoewel op de onderstaande foto een probleem zich duidelijk begint te vertonen.

Afbeelding
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Maverick schreef:
Geeft te denken of we iemand die in dit soort gevallen een operatie uitvoert wel een arts genoemd mag worden. Een doorverwijzing naar de pscyhiater leek me meer aan de orde en de gevolgen spreken - helaas - voor zich.

Het uiterlijk van deze mevrouw leek een schoonheidsoperatie niet noodzakelijk te maken.

http://www.nu.nl/buitenland/2134143/ex- ... urgie.html
Een longembolie komt met enige regelmaat voor. Gezien haar achtergrond neemt zij met minder geen genoegen. En zal de plastisch chirurg een ervaren persoon zijn. Maar als je alle borst, bil, buik,oor, kin en neuscorrecties moet beoordelen door een psycholoog. Dan komen de mensen met echte psychische klachten niet meer aan bod. Maar als mevrouw binnen komt en zegt: "Ik heb een hangkont". En wil hem wat omhoog laten brengen. De €6000 euro heb ik al gereserveerd. Moet je dan zeggen u heeft een psychisch probleem en ik stel een behandeling voor. Om u daar vanaf te helpen. "Nee, zegt deze mevrouw, ik heb een hangkont en daar wil ik vanaf".
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

Jammer, ze had evengoed wel eens bij mij mogen langs komen, ik had der wel gratis in de billen geknepen :D
Maar alle gekheid op een stokje, hoe zot kan een mens toch zijn? Overlaatst lag er in de fitnes een reclame voor borstimplantaten voor mannen. :roll:

MVG, LD.

Ps Sarnian
Latere toevoeging : weinig ander materiaal beschikbaar, helaas, alhoewel op de onderstaande foto een probleem zich duidelijk begint te vertonen.
Welk probleem?
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

Hier wat meer fotos van de madam

Afbeelding

Afbeelding

hmz waar is die hangkont? lijkt eerder zo

Afbeelding

Njah, een vijske los vrees ik :D

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

Hebben te weinig modellen de pijp aan Maarten gegeven de laatste tijd? Ze is namelijk niet de enige. Een Zuid-Koreaanse schone, Daul Kim, heeft ook het tijdelijke voor het eeuwige verruilt.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Maverick
Banned

Bericht door Maverick »

PietV. schreef: Een longembolie komt met enige regelmaat voor. Gezien haar achtergrond neemt zij met minder geen genoegen. En zal de plastisch chirurg een ervaren persoon zijn. Maar als je alle borst, bil, buik,oor, kin en neuscorrecties moet beoordelen door een psycholoog. Dan komen de mensen met echte psychische klachten niet meer aan bod. Maar als mevrouw binnen komt en zegt: "Ik heb een hangkont". En wil hem wat omhoog laten brengen. De €6000 euro heb ik al gereserveerd. Moet je dan zeggen u heeft een psychisch probleem en ik stel een behandeling voor. Om u daar vanaf te helpen. "Nee, zegt deze mevrouw, ik heb een hangkont en daar wil ik vanaf".
Het probleem in dit geval lijkt me duidelijk: twee kinderen zitten nu zonder moeder. Is dit geval een uiterst zeldzaam ongeluk of zijn de ingrepen sowieso gevaarlijk? Dat soort afwegingen moet een dokter maken, niet ik dus. Ik weet ook niet waarom er hier een verband word gelegd tussen de operatie en de longembolie. Kennelijk was het er.

Het lijkt mij dat dokters er primair zijn om mensen te genezen en niet om ze mooier te maken. Echter, dat wil niet zeggen dat er helemaal geen ruimte moet zijn voor dit soort zaken. Een pragmatische oplossing lijkt mij om dit soort behandelingen flink te belasten. Dan neemt de vraag af en hebben dokters meer tijd voor andere dingen. Verder zou het niet mogelijk moeten zijn dat mensen meerder malen per jaar medisch gezien overbodige operaties laten uitvoeren.

De oplossing belasten zou daar in Argentinie overigens niet werken neem ik aan. Wat een dokter moet doen met dit soort verzoeken hangt af van de situatie, in zijn algemeen echter zou ik zeggen: andere ingrepen zijn belangrijker.

Ik denk dat mooie vrouwen die nog mooier willen worden uiteindelijk meer baat hebben bij geestelijke begeleiding dan bij schoonheids operaties. Hun eigenwaarde hangt zwaar af van de buitenkant en daar zit een groot probleem, want ooit slaat de tijd hard toe en wat dan? Echter doorverwijzen naar geestelijke hulpverlening als een mens zelf niets anders wil dan het mes lijkt mij volstrekt zinloos.
Alleen de dwazen weten antwoorden op alle vragen en dat zal voorlopig wel zo blijven.
vuurdoorn
Forum fan

Bericht door vuurdoorn »

Ik weet ook niet waarom er hier een verband word gelegd tussen de operatie en de longembolie. Kennelijk was het er.
Ik ben maar een leek, maar heb me laten vertellen dat bij een operatie waar bloed aan te pas komt er een bloedpropje of stolseltje in de aderen terecht kan komen, wat, als het doorschiet naar de longen longembolie kan veroorzaken. Kennelijk is dat hier gebeurd.

Groet Kristel
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

vuurdoorn schreef:
Ik ben maar een leek, maar heb me laten vertellen dat bij een operatie waar bloed aan te pas komt er een bloedpropje of stolseltje in de aderen terecht kan komen, wat, als het doorschiet naar de longen longembolie kan veroorzaken. Kennelijk is dat hier gebeurd.
Dat is mogelijk! De oorzaak zou ook een te strak aangelegd corset kunnen zijn. De circulatie wordt dan verminderd en er kunnen stolsels ontstaan. Een andere mogelijkheid is een vetembolie. Losgeraakt vet komt terecht in de bloedsomloop. En dit loopt vast in de longen. En als het groot genoeg is, dan kan het een ruiterembolus veroorzaken en dit is vaak dodelijk. Kleine stolseltjes zijn over het algemeen goed te behandelen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
weetniet
Forum fan

Bericht door weetniet »

LordDragon schreef:Jammer, ze had evengoed wel eens bij mij mogen langs komen, ik had der wel gratis in de billen geknepen :D
Maar alle gekheid op een stokje, hoe zot kan een mens toch zijn? Overlaatst lag er in de fitnes een reclame voor borstimplantaten voor mannen. :roll:

MVG, LD.

Leuke oplossing, LordDragon, wat gaat er boven doe-het-zelven? :lol: Maar wat inplantaten betreft: ik zag laatst impalaten voor de testikels van honden die naar hondenshows moeten en die geen prijzen kunnen winnen als ze geen ballen hebben. Eerst worden die ballen eraf gehaald om die honden rustiger te maken en dan moeten ze kennelijk toch weer opgevuld worden.
En voor mannen zie je op de Amerikaanse tv ook reclames voor inplantaten voor de biceps en voor de kuitspieren.
MVG,WN

quotes hersteld grtjes. Piet
Plaats reactie