Spirit of Baraka
Moderator: Moderators
-
a.r.
Spirit of Baraka
Op advies van een kennis kijk ik momenteel naar The spirit of Baraka.....een buitengewoon indrukwekkende film met prachtig beeld en geluid.
www.spiritofbaraka.com/baraka
www.spiritofbaraka.com/baraka
-
Destinesia
Re: Spirit of Baraka
Grappig hier in HQ in z'n geheel te zien in maar in delen. BARAKA
Ik ga zelf wel even torrenten. Lijkt me erg mooi. Ik zoek ook altijd op "Imax films" van deze strekking.
Ik ga zelf wel even torrenten. Lijkt me erg mooi. Ik zoek ook altijd op "Imax films" van deze strekking.
-
a.r.
Waarbij ik dan wel de kanttekening moet maken, dat religieuzen soms wel (oa het kussen van hangslot
en mannen die zich in de nek laten zoenen door een priester
)heel vreemde rituelen hebben
en dat ik mij, als velen denk ik ontheemd voel in die voorbijrazende maatschappij. Heel knap gemaakt deze film.
Mogen we een korte inleiding op de inhoud van de film? 
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Voor de luie mensch ;
Ben 'm al aan het neerladen. Wie weet trouwens hoe ook zo'n film heet? Allemaal beelden vanuit de lucht, ook zonder commentaar ... stond ooit op geenstijl en is dacht ik online te bekijken. Hoe heet 'ie nou ?Baraka is an incredible nonverbal film containing images of 24 countries from 6 continents, created by Ron Fricke and Mark Magidson, with music from Michael Stearns and others. The film has no plot, contains no actors and has no script. Instead, high quality 70mm images show some of the best, and worse, parts of nature and human life. Timelapse is used heavily to show everyday life from a different perspective.
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
-
Destinesia
Ik ga dit absoluut en totaal volkomen helemaal verkeerd spellen Zélfs Google vraagt na invoeren van mijn vruchteloze poging niet eens: "Bedoelde u misschien?" haha maar was het niet iets dergelijks als quoiaanquatski misschien? Weet - ik -veel.Joe Hn schreef:Ben 'm al aan het neerladen. Wie weet trouwens hoe ook zo'n film heet? Allemaal beelden vanuit de lucht, ook zonder commentaar ... stond ooit op geenstijl en is dacht ik online te bekijken. Hoe heet 'ie nou ?
Anders is "The Blue planet" wel erg mooi. Wel met meer commentaar. Ach alles wat je zoekt met het woord "Imax" is de moeite waard te downloaden.
- LordDragon
- Bevlogen
Bedoel je deze?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koyaanisqatsi
wordt ook niet in gesproken en er is geen plot. Wel een van die goeie ouwe cultfilms uit mn jonge tijd, vooral de manier van filmen (immens in en uitzoomen), en de fly-overs:D
MVG, LD.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koyaanisqatsi
wordt ook niet in gesproken en er is geen plot. Wel een van die goeie ouwe cultfilms uit mn jonge tijd, vooral de manier van filmen (immens in en uitzoomen), en de fly-overs:D
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.