ik ben 44% rechts (dus eigenlijk 6% links),
want midden is 50% rechts (snap je het nog?)
Moderator: Moderators
Hebr 6: Wilde eerst nog het testje doorsturen naar Kitty, vanwege de leuke contrasten die dat gegarandeerd zou opleveren maar dit testje is van een dermate knullig niveau dat ik dat maar achterwege gelaten heb.Jouw eindscore is: 35 dit is 22% rechts
Je bent duidelijk niet rechts. Rechtse opvattingen staan je waarschijnlijk zelfs flink tegen. Toch gaan economisch links en cultureel rechts of conservatisme soms prima samen. Zelfs jij kan op een van de verschillende blokken een duidelijk rechtse uitslag hebben.
http://babalin.com/kieskompas/Spits schreef:Stemwijzer op basis van uiterlijk
Mensen die geen idee hebben wat ze willen stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen en te lui zijn een beslissing te maken op basis van partijstandpunten, kunnen in Groningen hun lol op. Een ict'er heeft een stemwijzer ontwikkeld op basis van uiterlijk.
Jens Bruinlier ontwierp de 'Koppensneller' voor de verkiezingen van 3 maart. De kiezer krijgt steeds twee foto's van kandidaatraadsleden te zien, en moet daaruit de 'favoriete kop' kiezen. Na acht keer kiezen, komt de Koppensneller met een stemadvies.
wat een kuttest,Jouw eindscore is: 60 dit is 38% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
lolKitty schreef:Testje toch maar gedaan, om Fenomeen een plezier te doen.
Jouw eindscore is: 110 dit is 69% rechts
lolThe Prophet schreef:Iedereen komt in het midden uit? 69% is toch echt behoorlijk rechts, wat mij betreft.