Kennismaking

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

Peter van Velzen
Site Admin

Kennismaking

Bericht door Peter van Velzen »

Mijn naam is daadwerkelijk Peter van Velzen. Ik heb niet zoveel op met anoniemiteit, en mijn adres is gewoon te vinden in het telefoonboek. Wie nog meer over mij wil weten, kan kijken op mijn (ietwat slecht bijgehouden) website. klik hier!. Ik heb in het verleden veel gedaan op de niet gemodereerde nieuwsgroep alt.atheism (onder mijn - inmiddels opgezegde - mailadres pbamvv@worldonline.nl) waar heel duidelijk was wat de nadelen van vrije toegang waren, en ook op het oude forum van de vrije gedachte, heb ik wel eens van mij laten horen. Ik wil me nu dus richten op dit forum in de hoop daar beter uiteengezette gedachten aan te treffen. Erg vaak zal ik er wellicht niet zijn, want er is maar één computer in huis, en daar wordt ik dikwijls van verjaagd door mijn vrouw, die op you-tube Thaise televisieseries wil volgen. Maar ik hoop toch bij gelegenheid iets intelligents te berde te kunnen brengen.
Ik wens u alle goeds
LordDragon
Bevlogen

Re: Kennismaking

Bericht door LordDragon »

welkom, in de nachtwinkel staat ook zo een tv met india of thai programma's, hillarish en komplete kitch, maar ja bollywood zeker :D

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

welkom
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

Welkom. En mooie trouwfoto!
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
a.r.

Bericht door a.r. »

Welkom :)
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Welkom! :)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Destinesia

Bericht door Destinesia »

Welkom. Tja wat moet je met zo'n vrouw als je steeds snel even tussendoor achter je pc moet schieten. Maar ja, zoals het klokje thais klinkt klinkt het nergens. En dat is dan ook weer begrijpelijk. :D
Deseo!
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Deseo! »

Welkom.

Met vr.gr.,

Deseo!
P.T. Barnum: "There's a sucker born every minute". Stel jezelf de vraag: Ben ik er eentje van?
Sergeant Joe Friday (serie Dragnet): "All we want are the facts, ma'am". Ken jij daadwerkelijk de feiten?
Peter van Velzen
Site Admin

LordDragon schreef:welkom, in de nachtwinkel staat ook zo een tv met india of thai programma's, hillarish en komplete kitch, maar ja bollywood zeker :D
Of het Bollywood films zijn (daar houdt mijn vrouw overigens ook van) moet je toch makkelijk kunnen waarnemen. Er wordt dan met zekerheid in gedanst en gezongen, er is altijd wel geweld, en (maar dat is in thaise TV-series ook) altijd een liefdespaar. :wink:
Ik wens u alle goeds
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

vooral dat dansen en zingen maakt het kompleet :lol:

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Wees welkom !
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Peter van Velzen schreef:Mijn naam is daadwerkelijk Peter van Velzen. Ik heb niet zoveel op met anoniemiteit, en mijn adres is gewoon te vinden in het telefoonboek. Wie nog meer over mij wil weten, kan kijken op mijn (ietwat slecht bijgehouden) website. klik hier!. Ik heb in het verleden veel gedaan op de niet gemodereerde nieuwsgroep alt.atheism (onder mijn - inmiddels opgezegde - mailadres pbamvv@worldonline.nl) waar heel duidelijk was wat de nadelen van vrije toegang waren, en ook op het oude forum van de vrije gedachte, heb ik wel eens van mij laten horen. Ik wil me nu dus richten op dit forum in de hoop daar beter uiteengezette gedachten aan te treffen. Erg vaak zal ik er wellicht niet zijn, want er is maar één computer in huis, en daar wordt ik dikwijls van verjaagd door mijn vrouw, die op you-tube Thaise televisieseries wil volgen. Maar ik hoop toch bij gelegenheid iets intelligents te berde te kunnen brengen.
Tof en inspirerend!

(https://www.freethinker.nl/forum/viewto ... 51#p527451" onclick="window.open(this.href);return false;)
'Die schuilnaam stoorde me ook al, dat was natuurlijk niet zomaar.
Misschien ligt het aan de naam; Peter's reacties geven mij toch meer het gevoel dat zich daar ergens een mens bevindt. De rest moet nog maar door de Turingtest zien te komen. :lol: (Toch vanwege die kop op de foto, denk ik).
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Dit topic is me zeven jaar geleden ontgaan. Ik was in die tijd bezig met een experiment af te kicken van Freethinker. Ja heus.

Leuk te lezen dat deze nieuwe forummer opmerkt "Erg vaak zal ik er wellicht niet zijn". Je vrouw schijnt je echter nooit te hebben weggejaagd, en inmiddels weten we allemaal dat ze altijd het allerbeste met je voor heeft. Een pluim voor haar. :lol:

Bedankt voor je grote inzet al die jaren! "Bij gelegenheid iets intelligents te berde brengen" is ook ruimschoots bewaarheid geworden.

:occasion5:
Born OK the first time
Peter van Velzen
Site Admin

O, Kesinee jaagt mij wel degelijk elke dag nog weg van de computer. meestal om op http://www.flashcore.com" onclick="window.open(this.href);return false; de voetbaluitslagen te bekijken en ook wel om films te zien die ze op de TV gemist heeft. Maar hier in Thailand heeft ze veel meer te doen, en ben ik degene die niets aan de TV heeft omdat de meeste programma;s in een voor mij - grotendeels - onverstaanbare taal zijn. Maar sinds ik met pensioen ben, blijft er voor mij veel meer tijd over. Leuk om een bericht terug te lezen uit de tijd dat Thailand nog een jaarlijkse vakantie was en geen alle dagelijkse werkelijkheid.
Ik wens u alle goeds
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Maarrrrr.... jammie wat zul je lekker eten. :D
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Plaats reactie