Wilders the Movie
Moderator: Moderators
Wilders the Movie
Voor de fans van Geert Wilders. Aanstaande zondag bij de VPRO. Geen commotie rond het bezoek aan heroïnehoeren. Deze bewering kon niet hard gemaakt worden. Wel een fragment over een opmerking van Wilders, dat hij agent is van de Mossad. Na enige twist is deze er wel in gekomen. De opmerking van een PVV aanhanger dat hij Moslims dood wenst is eruit gelaten. Maar dat Wilders af en toe schildert is er wel ingebleven. Kortom lekker controversieel net als de hoofdrolspeler.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Re: Wilders the Movie
Nee, dat was PvdA.PietV. schreef: Geen commotie rond het bezoek aan heroïnehoeren.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Een partij die naar de hh gaatCluny schreef: Nee, dat was PvdA.
- Mahalingam
- Ervaren pen
De beschuldiging is uit de film gehaald maar het was nog wel even in de trailer blijven zitten. Zie hier de niet-officieele versie (op 1:30) :
http://www.youtube.com/watch?v=fnKnhVW6 ... r_embedded
In de officieele versie is het inmiddels verwijderd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
Interessante trailer. De beschuldiging van de man in de rolstoel was waarschijnlijk te zacht. Ik ben benieuwd naar de film en de visie van de makers. Vooral het deel "connecties" lijkt me boeiend. Wordt Wilders een tweede Rob Oudkerk als er nog iemand opstaat die dit kan beamen.Mahalingam schreef:De beschuldiging is uit de film gehaald maar het was nog wel even in de trailer blijven zitten. Zie hier de niet-officieele versie (op 1:30) :
- Ongeloveloos
- Banned
PietV. schreef: Interessante trailer. De beschuldiging van de man in de rolstoel was waarschijnlijk te zacht. Ik ben benieuwd naar de film en de visie van de makers. Vooral het deel "connecties" lijkt me boeiend. Wordt Wilders een tweede Rob Oudkerk als er nog iemand opstaat die dit kan beamen.
Ik pies niet buiten de pot !
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Gelukkig dat wij dit uit eerste hand mogen vernemen. Het zou ook een smet zijn op je politieke toekomst. Want er is niemand die je kan vervangen. Als Geert stopt verdwijnt de PVV.Ongeloveloos schreef: Ik pies niet buiten de pot !
- Ongeloveloos
- Banned
PietV. schreef:Gelukkig dat wij dit uit eerste hand mogen vernemen. Het zou ook een smet zijn op je politieke toekomst. Want er is niemand die je kan vervangen. Als Geert stopt verdwijnt de PVV.Ongeloveloos schreef: Ik pies niet buiten de pot !
Nou ga je te ver Piet Snot !
Ik ben verdoemme geen LPF
Treat religion like your penis.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Kunnen we nu eens ophouden met die Wilders-hype? Hij is Jezus niet.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
De tijd zal het leren "Geert". Ik heb de afgelopen maanden niemand gehoord van je fractie. Hoe lang blijven ze stil. Wanneer breekt het tumult uit. Allemaal onervaren politici. Die nog moeite hebben met een normale gemeenteraad. En nu ga ik even mijn neus snuiten. Goed dat je mij attent maakt op die groene bal.Ongeloveloos schreef:
Nou ga je te ver Piet Snot !
Ik ben verdoemme geen LPF
Laatst gewijzigd door PietV. op 10 sep 2010 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Kun je in de toekomst kijken. Volgens mij is hij de verwachte messias; de opvolger van Pim Fortuyn. Hij gaat een nieuwe aarde scheppen. Alles wordt binnenkort beter en mooier. De criminaliteit verdwijnt, de begonia's komen weer terug in de oude wijken, de allochtonen eten voortaan boerenkool en zoeken driftig naar een plek op een camping, om daar onder het genot van een biertje het PVV krantje te lezen. 's-Avonds dansen ze op muziek van Jan Smit. En het hoofddoekje doen ze om hun nek, want de belastingdienst loert met regelmaat. Om de gewenste heffing te versturen.The Prophet schreef:Kunnen we nu eens ophouden met die Wilders-hype? Hij is Jezus niet.
Wilders the Movie - een mooie titel voor een onvervalste horror. Alleen die kop al is goed voor een week van nachtmerries.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.
Johan Cruijff
Johan Cruijff
-
Nietweten en Geweten
- Ervaren pen
PietV. schreef:Volgens mij is hij de verwachte messias; de opvolger van Pim Fortuyn. Hij gaat een nieuwe aarde scheppen. Alles wordt binnenkort beter en mooier. De criminaliteit verdwijnt, de begonia's komen weer terug in de oude wijken, de allochtonen eten voortaan boerenkool en zoeken driftig naar een plek op een camping, om daar onder het genot van een biertje het PVV krantje te lezen. 's-Avonds dansen ze op muziek van Jan Smit. En het hoofddoekje doen ze om hun nek, want de belastingdienst loert met regelmaat. Om de gewenste heffing te versturen.
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens