Als ik God zou zijn, dan zou ik...

Serieuze discussies over het menselijk denken en gedrag

Moderator: Moderators

Ali
Banned

Als ik God zou zijn, dan zou ik...

Bericht door Ali »

Wat zou doen jij doen als je God was.
a.r.

Re: Als ik God zou zijn, dan zou ik...

Bericht door a.r. »

Och arme.....welke???
Ali
Banned

Bericht door Ali »

a.r. schreef:Och arme.....welke???
Jij.

Toe maar!
siger

Bericht door siger »

Ali schreef:Wat zou doen jij doen als je God was.
Er niets van geloven. Er zijn er voor minder geinterneerd.
Ali
Banned

Bericht door Ali »

siger schreef:
Er niets van geloven. Er zijn er voor minder geinterneerd.
Dat is is de vraag niet Siger.

Waarom ga je nou opeens op de dombotoer?
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Vloeken.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Jagang schreef:Vloeken.
Waarom?
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Ali schreef:
Waarom?
Omdat God zijn wel het eenzaamste beroep ter wereld moet zijn.
Je kan de poppetjes wel voor je laten dansen, buigen en vechten, maar toch mist er iets. :wink:

En dan nog die vervelende bond tegen vloeken... :evil:
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Jagang schreef:
Ali schreef:
Waarom?
Omdat God zijn wel het eenzaamste beroep ter wereld moet zijn.
Je kan de poppetjes wel voor je laten dansen, buigen en vechten, maar toch mist er iets. :wink:

En dan nog die vervelende bond tegen vloeken... :evil:
Ahaaah! Meneer Jagang is zelf God geweest!
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Niet verder vertellen, hé.
Henry Ford
Chinaman
Diehard

Bericht door Chinaman »

Helemaal niks...
Karl Jaspers; those who committed war crimes were morally guilty, and those who tolerated them without resistance were politically guilty, leading to collective guilt for all.
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Jagang schreef:Niet verder vertellen, hé.
Ik zwijg als een graf
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Chinaman schreef:
Helemaal niks...
Waarom dan niet?

Breng de tijger naar de berg.
a.r.

Bericht door a.r. »

Grijns!!! Donder en bliksem loslaten op al die stompzinnige idioten die denken dat ik me bezig zou houden met zoiets onbelangrijks als jullie amoebes dat zich mens noemt. Ga eindelijk die geëvolueerde hersenen gebruiken om op te groeien en op eigen benen te staan. Wordt baas over jezelf, over je eigen ZIJN...leer jezelf, anderen en je Versten lief te hebben. Miljarden sterrenstelsels heb ik te onderhouden...nachtwerk heb ik daaraan. HAHAHAHA......ach jullie kleinzielige/kleinmenselijke arme stakkers, jullie hebben een probleem met wat jullie bijv tsunami's, aardbevingen, kanker, cholera, typhus en downsyndroom noemen, leer er mee leven of leer er wat op te vinden, daar heb ik jullie uiteindelijk hersenmassa voor gegeven. Nou ja, ik wil wel toe geven dat ik een evolutionair foutje heb gemaakt en dus niet zo almachtig ben .....een aantal hele slimmerds heeft ontdekt dat ze geindoctrineerd en gemanipuleerd worden door mensen die zeggen dat ik besta en mij nb óók nog met jullie bemoei...dát ik bijv ieder haartje op jullie lichaam heb geteld...Donder en Bliksem zou ik los moeten laten op diegenen die anderen van geboorte af aan op alle mogelijke manieren onder de knoet willen houden....kleinzielige, kleinmenselijke doctrine's....religie, en bijv kapitalisme, communisme...HAHAHAHAHAHA...ik zou me dood lachen als ik al bestond! Jullie mensen hebt MIJ gecreeërd, een mens met het verstand van Nietzsche zei al dat ik dood was....hij had gelijk en ongelijk....jullie hebben mij in voor jullie oeroude tijden gecreeërd en dat jullie daar zoveel jaar verder nog steeds aan vast willen vasthouden....laat wel zien, dat opgroeien voor jullie soort dieren heel erg moeilijk blijkt. Mijn fout en ik bied er indien ik besta, mijn nederige excuses voor aan....net als voor die wat jullie "komeet" noemen die dat zandkorreltje waarop jullie wonen wellicht zal treffen.... kleine misberekening mijnerzijds.....hoop schade voor dat wat jullie "planeet" noemen waarop jullie wonen. Maar maak je vooral niet te druk....de natuur hersteld wel...helaas wellicht zonder de diersoort die zich mens noemt....maar het komt wel weer in orde....zeker zonder jullie! :angel12:

Groeten van whatever welke god. 8*)
Nietweten en Geweten
Ervaren pen

Bericht door Nietweten en Geweten »

Wat zou doen jij doen als je God was.
openbaren:
-ik heb de wereld in het begin met een knal geschapen en schep de wereld volgens evolutie.
-ik heb de mensheid laten evolueren uit de apen.
-ik wil onder de mensen geen onnadenkende dienaren die zich in godsdiensten groeperen, want daar komt alleen maar heilige oorlog van en met oorlogvoeren, offerrituelen, zelfmoordaanslagen of andere stomp-zinnige handelingen doe je mij geen dienst. Ik heb mensen van nature voorzien van verstand en geweten en elk mens (m/v) dient mij het beste door die vermogens zelfstandig in vrijheid en waardigheid te ontwikkelen. Als een mens dat goed doet, voorzie ik dat het gezonde verstand en geweten vanzelf een gulden regel voor de moraal vindt.
-ik wil niet dat de mens zich tijdens zijn of haar leven in het hier-nu-maals gaat lopen druk maken over beloningen voor goede daden of straffen voor slechte daden in het hier-na-maals. Ga dus ook geen heilige verhalen over het hiernamaals opschrijven, maar gebruik je eigen verstand en geweten om in het hiernumaals goed handelen te verkiezen boven slecht handelen tegenover de andere menselijke en dierlijke wereldbewoners.
-
-
-schiet bij de 'ontiegelijk lange zinnen' van een ander niet meteen in een denkkramp die er geen hout van kan maken, maar kraak die noteschil tot je vastbijtende denken de noot kan proeven. Minder woorden zijn of zeggen niet meer omdat hapklaar fastfood door het gehaaste verstand snel en makkelijk kan worden geconsumeerd.
-
-ooit zal het oranje elftal wereldkampioen voetbal worden
-
-Maak er in het hiernumaals wat leuks van samen!
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
Plaats reactie