Is de Islam echt ware geloof?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Armageddon

Is de Islam echt ware geloof?

Bericht door Armageddon »

Hallo allemaal,

Ik, Armageddon heb 2 filmpjes op Youtube gezien. Ik denk dat ik zelfs bijna ben overtuigt.

De eerste gaat over de Golden Ratio:
http://www.youtube.com/watch?v=fmaVqkR0 ... re=related

Toen zocht ik gewoon door. Ik zag een link. Gewoon standaard namen die Moslims geven zoals Holy Kaba Miracle etc. etc. Ik dacht, ik ga me kapot. Ik ga zeker weer uit m'n dak door al die bulshi* die word verteld. Toen keek ik naar het filmpje, en was verbaasd. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik onderzocht het zelf, en het klopte ook echt 100%. Het ging over d filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=fmaVqkR0 ... re=related

Ik had een andere vorm ervan gezien en vond het slechte kwaliteit dus koos ik dit. Kan iemand aub mij helpen? Ik heb echt geen idee wat ik moet doen. PLZZZZ!!! :?: :?: :?:
Armageddon

Re: Is de Islam echt ware geloof?

AUB iemand? :cry:
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

het wordt tijd dat je wiskunde gaat bestuderen , dan verwonder je je zelf niet over onzin.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Invulkunde achteraf en cherry picking maken ook moby dick tot een bron van wijsheid.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Wat is de vraag eigenlijk? 2x een link naar hetzelfde Youtube filmpje over de gulden snede. Kennelijk vinden we die verhouding aangenaam.
Maar wat wil je er verder mee? En wat is het verband met de titel van de topic??
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
siger

Bericht door siger »

Armageddon schreef: Kan iemand aub mij helpen? Ik heb echt geen idee wat ik moet doen. PLZZZZ!!! :?: :?: :?:
Gewoon kalm blijven en aan iets anders denken.
En nee, de islam is niet echt ware geloof.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Heeft die hond die in de laatste seconden van het filmpje de vuilnisbak in ging je niet weten te overtuigen dat er een heleboel moois niet Golden Ratio is?
Born OK the first time
Armageddon

ASP schreef:het wordt tijd dat je wiskunde gaat bestuderen , dan verwonder je je zelf niet over onzin.
Beste ASP,

Wat brengt jou op het idee, dat ik wiskunde moet bestuderen? Golden Ratio is iets wat word gekend door alle wetenschappers, en zijn geaccepteerd. Hier is een link waar word uitgelegd hoe je het kan berekenen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Golden_ratio
Armageddon

Vilaine schreef:Wat is de vraag eigenlijk? 2x een link naar hetzelfde Youtube filmpje over de gulden snede. Kennelijk vinden we die verhouding aangenaam.
Maar wat wil je er verder mee? En wat is het verband met de titel van de topic??
In wiskunde is er een bepaald punt, oftewel Golden Ratio. In het eerste filmpje legt het uit wat de golden ratio is. En bij de volgende filmpje word er verteld dat Mekka, oftewel Kaba de golden ratio van de aarde is. Op een verbazingwekkende manier word er het zelfde gezegd over de koran. De Ali-Imran soera, vers 69.

"Verily, the first House (of worship) appointed for mankind was that at Bakkah (Makkah), full of blessing, and a guidance for Al-'Alamin (the mankind and jinns)."

In het arabisch:
إِنَّ أَوَّلَ بَيْتٍ وُضِعَ لِلنَّاسِ لَلَّذِي بِبَكَّةَ مُبَارَكًا وَهُدًى لِلْعَالَمِينَ

In deze zin is de golden ratio het woord Mekka...

Ik vroeg om uitleg hierover.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Kennelijk wist je het al. :mrgreen:

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Armageddon

kiks schreef:Kennelijk wist je het al. :mrgreen:

Groet

kiks
wist ik wat?

Groet

Armageddon
siger

Bericht door siger »

In Mekka is geen zwaartekracht, wist je dat? Daarom zijn pelgrims nooit moe als ze terugkeren. En er is een rechtlijnige lange(!)radiogolfverbindig tussen Mekka en het Paradijs. Louis (!) Armstrong heeft de straal zelf gezien toen hij aan het ruimtewandelen was. En toen Jacques-Yves Cousteau de scheiding der zeeën zag tijdens een duik, bekeerde hij zich tot de islam. En Allah wekt de dode materie van kippeneieren tot leven (maar nooit hardgekookte.) Oh ja, en de maan is gescheurd geweest, dat kan je met een verrekijker zien.

Zo, nu hebben we het meeste gehad denk ik.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Wat zijn moslims toch slechte acteurs.
Ze popelen zo om hun evangelie te verspreiden, dat ze reeds bij de eerste quasi-onschuldige vragen hun hoofd verliezen, en een Nederlandstalig forum bevuilen met Arabisch gekrabbel.
Laatst gewijzigd door Jagang op 30 okt 2010 21:05, 3 keer totaal gewijzigd.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Dit.
Armageddon schreef:In wiskunde is er een bepaald punt, oftewel Golden Ratio. In het eerste filmpje legt het uit wat de golden ratio is. En bij de volgende filmpje word er verteld dat Mekka, oftewel Kaba de golden ratio van de aarde is. Op een verbazingwekkende manier word er het zelfde gezegd over de koran. De Ali-Imran soera, vers 69.
Er worden dingen beweerd. Klaar.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Armageddon schreef:
kiks schreef:Kennelijk wist je het al. :mrgreen:

Groet

kiks
wist ik wat?

Groet

Armageddon
Kleine hint: إِنَّ أَوَّلَ بَيْتٍ وُضِعَ لِلنَّاسِ لَلَّذِي بِبَكَّةَ مُبَارَكًا وَهُدًى لِلْعَالَمِينَ
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Plaats reactie