Hallo
Moderator: Moderators
-
HomoSignificans
- Forum fan
Hallo
Ik ben HomoSignificans. Ik studeer natuurkunde en wiskunde (dubbelstudie), en mijn hobby's zijn schaken, nachtelijk forummen, en ik houd ook wel van oude talen, met name Europese.
Een tijdje geleden ben ik via een ander forum, OntdekIslam (waar ik een week geleden een permanente ban opgelopen heb), op freethinker terechtgekomen. Ik heb al een tijdje zitten rondneuzen hier, dus het leek me wel leuk om me ook maar aan te melden.
Een tijdje geleden ben ik via een ander forum, OntdekIslam (waar ik een week geleden een permanente ban opgelopen heb), op freethinker terechtgekomen. Ik heb al een tijdje zitten rondneuzen hier, dus het leek me wel leuk om me ook maar aan te melden.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Re: Hallo
Welkom op Freethinker. Succes toegewenst hier en ik hoop dat dit forum je niet teleurstelt.
Born OK the first time
Welkom
Groet
kiks
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Het verbaast me eigenlijk dat je nu pas geband bent. Na zoveel ervaring op OI zou je toch wel geleerd moeten hebben je binnen de grenzen te houden, ze hebben je ruim de tijd gegeven om daarmee te oefenen.
Welkom !
Welkom !
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
Een warm welkom van een andere banneling... Er zijn er inmiddels genoeg om een reunie te organiseren.
Ik wens je een goede tijd hier.
Ik wens je een goede tijd hier.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Hmm, je daar aan de grenzen houden komt neer op binnen een afzienbare tijd bekeren.Luck schreef:Het verbaast me eigenlijk dat je nu pas geband bent. Na zoveel ervaring op OI zou je toch wel geleerd moeten hebben je binnen de grenzen te houden, ze hebben je ruim de tijd gegeven om daarmee te oefenen.
Welkom !
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Waar studeer je?? uva toevallig?HomoSignificans schreef:Ik ben HomoSignificans. Ik studeer natuurkunde en wiskunde (dubbelstudie), en mijn hobby's zijn schaken, nachtelijk forummen, en ik houd ook wel van oude talen, met name Europese.
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
- BadAssChick
- Ervaren pen
welkom
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- vegan-revolution
- Superposter
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Destinesia schreef:Welkom.
Er bestaat inmiddels al een aardig groepje dat de Islam heeft ontdekt daar, is het niet?
Haha...zou ik er ook eens moeten gaan kijken?
Born OK the first time