Ik ga valschermspringen.....
Moderator: Moderators
Ik ga valschermspringen.....
.....en wel aankomende woensdagmiddag. SPANNEND!!!!
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Re: Ik ga valschermspringen.....
Ik mag hopen dat 't ding goed hebben ingevouwen......Marinus schreef:.....en wel aankomende woensdagmiddag. SPANNEND!!!!

En dat je niet het lunchpakket op je rug krijgt..........

Als het goed is krijg ik noch een lunchpakket, noch een parachute op mijn rug. Als wat op de JijBuis klopt, krijg ik een meneer op mijn rug, die er voor gaat zorgen dat ik het allemaal overleef.Jim schreef: Ik mag hopen dat 't ding goed hebben ingevouwen......![]()
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
- GetBigFast
- Forum fan
Heel veel plezier!Marinus schreef:.....en wel aankomende woensdagmiddag. SPANNEND!!!!
Zelfde poep, andere dag.
Tandemsprong....Marinus schreef:Als het goed is krijg ik noch een lunchpakket, noch een parachute op mijn rug. Als wat op de JijBuis klopt, krijg ik een meneer op mijn rug, die er voor gaat zorgen dat ik het allemaal overleef.Jim schreef: Ik mag hopen dat 't ding goed hebben ingevouwen......![]()
Ik zeg veel plezier, ik voor geen goud.
Goed idee dat hier te posten. Zo kan je niet meer terug op het laatste moment. Want je kan wel bedenken hoe we dan reageren!Marinus schreef:.....en wel aankomende woensdagmiddag. SPANNEND!!!!
- Hiëronymus
- Ervaren pen
Veel plezier!!! 

Bedankt Jim, GBF & Hiëronymus!
@ Siger: Ach, een stok achter de deur kan nooit kwaad, maar tot nu toe heb ik me nooit laten tegenhouden door mijn hoogtevrees.
@ Siger: Ach, een stok achter de deur kan nooit kwaad, maar tot nu toe heb ik me nooit laten tegenhouden door mijn hoogtevrees.
Heb je al met een parachute gesprongen dan?Marinus schreef:@ Siger: Ach, een stok achter de deur kan nooit kwaad, maar tot nu toe heb ik me nooit laten tegenhouden door mijn hoogtevrees.
Nee, maar wel vrij veel dingen met hoogte gedaan, klimmen, abseilen dat werk, en als ik langs een kermis kom kan ik meestal niet de verleiding weerstaan om een attractie of twee uit te proberen. En dan doel ik niet zo zeer op de botsautootjes en de draaimolen. Maar goed, skydiven is natuurlijk veel extremer dan dat...siger schreef:Heb je al met een parachute gesprongen dan?
Maar het schijnt dat de instructeurs over het algemeen vrij bekwaam zijn in het uit het vliegtuig lullen van willekeurige burgers. Het scheelt denk ook dat je niet echt zelf hoeft te springen, maar dat je er min of meer uitgeduwd wordt.
Hartstikke leuk.
Ik zelf heb bij de luchtmacht gezeten. Ik heb spijt, dat ik toen niet voor een grijpstuiver een cursus parachutespringen en een cursus zweefvliegen heb gedaan.
Maar ja, een liefdevolle echtgenote en een pas geboren baby thuis, je gaat zo gauw mogelijk naar huis toe en 'klust' wat bij in je vrije tijd.
Als ik als KVV had getekend, had ik ook nog een vliegersopleiding kunnen volgen. Maar dat ging me iets te ver.
Nu mag ik niet meer, net zo min als duiken, wegens een stoornis in m'n evenwichts/gehoororgaan.
Tandemsprong zal nog wel mogen.
Ik zelf heb bij de luchtmacht gezeten. Ik heb spijt, dat ik toen niet voor een grijpstuiver een cursus parachutespringen en een cursus zweefvliegen heb gedaan.

Maar ja, een liefdevolle echtgenote en een pas geboren baby thuis, je gaat zo gauw mogelijk naar huis toe en 'klust' wat bij in je vrije tijd.
Als ik als KVV had getekend, had ik ook nog een vliegersopleiding kunnen volgen. Maar dat ging me iets te ver.
Nu mag ik niet meer, net zo min als duiken, wegens een stoornis in m'n evenwichts/gehoororgaan.

Tandemsprong zal nog wel mogen.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Veel plezier. Try before you die!! Vergeet niet een fototoestel mee te nemen. Je kent de aard van dit forum. We willen het wel even controleren 

Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Idem, maar dan bij de landmacht. Maar goed, vooralsnog weet ik niet of ik skydiven wel leuk vindt natuurlijk.Vilaine schreef:Ik zelf heb bij de luchtmacht gezeten. Ik heb spijt, dat ik toen niet voor een grijpstuiver een cursus parachutespringen en een cursus zweefvliegen heb gedaan.![]()

Ja, ik weet het, bewijslast ligt bij mij etc. Ik laat trouwens geen filmpje maken denk ik, dus doorslaggevend bewijs wordt lastig.PietV. schreef:Veel plezier. Try before you die!! Vergeet niet een fototoestel mee te nemen. Je kent de aard van dit forum. We willen het wel even controleren
Geniet ervan Marinus!Marinus schreef:.....en wel aankomende woensdagmiddag. SPANNEND!!!!
Kun je nog wel slapen van de spanning?
Non sum qualis eram