enge site

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
pientje26

enge site

Bericht door pientje26 »

gisteren heb ik naar een site gekeken met veel enge foto's, op www.rotten.com

dus wil ik aan jullie dat als je niet tegen enge foto's kan dan liever niet op die site gaat.

dankje
robindr
Forum fan

Bericht door robindr »

gisteren heb ik naar een site gekeken met veel enge foto's, op www.rotten.com

dus wil ik aan jullie dat als je niet tegen enge foto's kan dan liever niet op die site gaat.

dankje
???

Pientje, je bent me der eentje
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

Ik hoef niet te kijken Pientje, eenmaal heeft men mij 2 jaar geleden kunnen verleiden daarop de kijken. dat is een site voor compleet gestoorde mensen, gatverdamme :twisted:
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

de voorpagina valt me mee...
zal ik verderklikken?
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
Samante

Bericht door Samante »

Laat me raden (ik heb niet gekeken nog) is dat een site met foto's van lijken die in verregaande staat van ontbinding verkeren?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Nee hoor, tis slechts een site die het meest verdorvene van de mensheid tentoonspreid.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
lost and not found yet!
Bevlogen

Re: enge site

Bericht door lost and not found yet! »

pientje26 schreef:gisteren heb ik naar een site gekeken met veel enge foto's, op www.rotten.com

dankje
Oud nieuws, site bestaat al zeker een jaar of 5! Wordt ook bijna niet meer geupdated!

Vr. groet.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Herman2
Forum fan

Bericht door Herman2 »

Ik herinner mij nog van vroeger aan die onsmakelijke Italiaanse filmserie 'Mondo Cane' die steeds volle zalen trok. Dit is allemaal veel erger, geen noodzaak om die site hier te vermelden.
Grüss Gott, falls Du Ihn begegnest.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ik heb er vroeger wel eens opgekeken. Plaatjes met beschrijvingen als 'man platgewalst door Leopard Tank', 'vrouw overreden door Mac truck' of 'hoofd van politieagent, half afgeschoten met riot-gun', zeggen al genoeg.
Er zijn wel meer van dit soort sites.
Eigenlijk zou je dit soort links hier niet zomaar moeten plaatsen.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
N-Rico
Technologist

Bericht door N-Rico »

Misschien is het soms nodig om mensen even te schokken, dan staan ze even weer met beide beentjes op de grond.

Onsmakelijk is het zeker, al zou het mij er niet van weerhouden om er een broodje fallafel bij te eten :roll: (maar dat zegt misschien meer over mijn vraatzucht...)
* 't giet zoals 't giet *
Yoyo
Ervaren pen

Bericht door Yoyo »

:shock: ......
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo
Plaats reactie