enge site
Moderator: Moderators
???gisteren heb ik naar een site gekeken met veel enge foto's, op www.rotten.com
dus wil ik aan jullie dat als je niet tegen enge foto's kan dan liever niet op die site gaat.
dankje
Pientje, je bent me der eentje
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
- Carl Sagan -
- MOODY BLUE
- Diehard
-
Samante
Nee hoor, tis slechts een site die het meest verdorvene van de mensheid tentoonspreid.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Re: enge site
Oud nieuws, site bestaat al zeker een jaar of 5! Wordt ook bijna niet meer geupdated!pientje26 schreef:gisteren heb ik naar een site gekeken met veel enge foto's, op www.rotten.com
dus wil ik aan jullie dat als je niet tegen enge foto's kan dan liever niet op die site gaat.
dankje
Vr. groet.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Ik heb er vroeger wel eens opgekeken. Plaatjes met beschrijvingen als 'man platgewalst door Leopard Tank', 'vrouw overreden door Mac truck' of 'hoofd van politieagent, half afgeschoten met riot-gun', zeggen al genoeg.
Er zijn wel meer van dit soort sites.
Eigenlijk zou je dit soort links hier niet zomaar moeten plaatsen.
Er zijn wel meer van dit soort sites.
Eigenlijk zou je dit soort links hier niet zomaar moeten plaatsen.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)