skeptic schreef:
Kitty schreef:
En Skeptic de toon van dat citaat staat mij inderdaad ook niet aan. Dus ik verdedig hier niet die site, maar het liberalisme als gedachtegoed.
Had ik wel gedacht hoor, maar ik wilde dat nog even benadrukken.

Uiteraard was ikzelf zeer blij met dat nog eens benadrukken.
Tante is bij tijd en wijle(n),ik weet het allemaal niet meer die nieuwe spelling, erg 'energiek', laat ik het zo noemen als ze een rechtse inbreng kan vertonen.
Dan laat ze geen kans voorbij gaan om dat uit te dragen, als het moet met schijn- en omtrekbewegingen zoals in dit topic.

Kortom een gewone rechtse aanval (steun van fbs verzekerd, binnen minuten, gegarandeerd 100 % imperialistische Hans Anders-taal maar op een of andere manier kan ik dat van fbs prima hebben en kan er zelfs, als fbs flink op dreef is nog van genieten ook; zo moet het dus Sebastiaan...), maar die wordt afgeslagen, gelukkig.
Vrijdenkerij en liberalisme zijn nog steeds niet De Enige Weg dus nu gaat tante Kitty het liberalisme promoten. (en dan heeft ze het tegen XcsM over wensdromen mensen, niet dat ik XcsM zo graag in dit topic zie want die heeft een hekel aan alles wat rood is en zal het volledig met tante en fbs eens zijn ben ik bang)
Ik wilde ook ergens naartoe, of een statement maken of zo, maar dat ben ik kwijt.
Ach, het is vrijdag.