De tweede 75% (waar ik auto met 'file' associeerde) en bij de vraag over rekenen e.e.a. in verband bracht met optellen en wiskunde Ergo? (ben god niet!)
Testje logisch denken
Moderator: Moderators
Je hebt 100 procent van de vragen goed beantwoord.
Tot nu toe hebben 52538 mensen deze test al gedaan. Hun gemiddelde score was 85 procent.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Van een profeet als onfeilbaar medium van een transcedente deiteit kan ook niet anders verwacht worden.The Prophet schreef:15-18. De vragen waren allemaal erg simpel, alleen die van dat hulpje was een beetje een instinker. Ik weet zeker dat ik ze allemaal goed heb.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Ik vind dit beledigend, want dit suggereert dat ik hulp van boven heb gehad. Terwijl ik het allemaal met mijn eigen koppie heb gedaan. Niet alle profeten zijn megalomane, psychotische halfgaren.Kochimodo schreef:Van een profeet als onfeilbaar medium van een transcedente deiteit kan ook niet anders verwacht worden.The Prophet schreef:15-18. De vragen waren allemaal erg simpel, alleen die van dat hulpje was een beetje een instinker. Ik weet zeker dat ik ze allemaal goed heb.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Alle wijsheid komt van boven, dus absoluut geen beschuldiging dat jou de antwoorden werden ingefluisterd door een geveleugeld onzichtbaar creatuur. Kreeg je er gratis bij toen je geboren werd als 'The Prophet.'The Prophet schreef:Ik vind dit beledigend, want dit suggereert dat ik hulp van boven heb gehad. Terwijl ik het allemaal met mijn eigen koppie heb gedaan. Niet alle profeten zijn megalomane, psychotische halfgaren.Ik zelf schreef: Van een profeet als onfeilbaar medium van een transcedente deiteit kan ook niet anders verwacht worden.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Ik heb:
resultaat logisch denkvermogen
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?
Dat was geen verrassing.
De eerste vraag klopt overigens niet en daar heb ik problemen mee!:
1. Tijgers zijn dieren. Dieren hebben poten. Dus:
Dieren hebben geen poten. Veel dieren hebben poten maar niet alle!
resultaat logisch denkvermogen
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?
Dat was geen verrassing.
De eerste vraag klopt overigens niet en daar heb ik problemen mee!:
1. Tijgers zijn dieren. Dieren hebben poten. Dus:
Dieren hebben geen poten. Veel dieren hebben poten maar niet alle!
"Als vleeseten een onverschillige zaak was, dan zouden de vleeseters het vegetarisme niet aanvallen. Zij worden boos, omdat ze zich reeds bewust zijn van hun schuld, maar nog niet de kracht hebben zich ervan vrij te maken"- Tolstoy
Gaap... die was makkelijk:Kochimodo schreef:Deze?Zonde schreef: Iemand nog een test? Misschien met meer uitdaging?
Mijn score:
Je score op de dubbele analogieën test
Tot nu toe hebben 52527 mensen deze test al gedaan. Hun gemiddelde score was 85 procent.
Je score op de dubbele analogieën test
Tot nu toe hebben 52555 mensen deze test al gedaan. Hun gemiddelde score was 85 procent.
"Als vleeseten een onverschillige zaak was, dan zouden de vleeseters het vegetarisme niet aanvallen. Zij worden boos, omdat ze zich reeds bewust zijn van hun schuld, maar nog niet de kracht hebben zich ervan vrij te maken"- Tolstoy
Yay!resultaat logisch denkvermogen
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo
Oooh, Deze zocht je?Joe Hn schreef:Ah! Plaatjes staren, bolletjes tellen en lijntjes draaien ... fijn!
Alles goed en net geen hoofd- en oogpijn.
Maar dat zal de wijn wel zijn ...
toevoeging :
Iets klopt hier niet helemaal. Waar is die test gebleven met die zwarte bolletjes ... ?! Ik zit toch geen tests te doen die er helemaal niet zijn?!
Sorry, was weggehaald.
Bij deze test heb ik een slechte score. Maar ik wist al van test op mijn werk dat ik moeite heb met dit soort visuele waarnemingen.
Uitslag
Je hebt 10 van de 18 vragen goed beantwoord. Dit is voldoende.
Uitslag
Ik had:Kochimodo schreef:Bij deze test heb ik een slechte score. Maar ik wist al van test op mijn werk dat ik moeite heb met dit soort visuele waarnemingen.
Uitslag
Uitslag
Je hebt 16 van de 18 vragen goed beantwoord. Dit is uitstekend.
Eentje was een domme fout de ander zag ik echt niet. Jammer
Ik had bij http://www.123test.nl/analogieen vraag drie fout.
Dat bevestigt wel weer mijn desinteresse en onwetendheid op topografisch gebied;
Ik vind deze vraag ook meer in een topografisch testje thuishoren. Dit zijn geen woorden, dit zijn plaatsnamen!
Dat bevestigt wel weer mijn desinteresse en onwetendheid op topografisch gebied;
(Mijn keuze was Utrecht, Limburg. De juiste keuze was Den Haag, Arnhem)3. leeuwarden : ? ALS maastricht : ?
o Utrecht, Limburg
o Den Haag, Arnhem
o provincie, stad
Ik vind deze vraag ook meer in een topografisch testje thuishoren. Dit zijn geen woorden, dit zijn plaatsnamen!
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
Dit heeft niets met topografie te maken maar meer als: Leeuwarden staat tot maastricht als den haag staat tot arnhem. Want zowel leeuwarden als maastricht en denhaag en arnhem zijn gemeentes. Limburg is echter een provincie dus past niet in de vergelijking. Het ging dus niet om de plaatsbepaling maar om de waarden die vergeleken werden.Joe Hn schreef:Ik had bij http://www.123test.nl/analogieen vraag drie fout.
(Mijn keuze was Utrecht, Limburg. De juiste keuze was Den Haag, Arnhem)3. leeuwarden : ? ALS maastricht : ?
o Utrecht, Limburg
o Den Haag, Arnhem
o provincie, stad
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.