Wereld Jongeren Dagen

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cabbage
Forum fan

Wereld Jongeren Dagen

Bericht door Cabbage »

http://www.nu.nl/news/1635944/122/Seksh ... dagen.html

SYDNEY - De sekshuizen in Sydney verwachten goede zaken te doen tijdens de Wereldjongerendagen die op 15 juli in de Australische stad beginnen.

Elke keer als er in Sydney een groot evenement is, moeten de bordelen volgens ingewijden extra personeel aannemen. Aan de Wereldjongerendagen nemen naar verwachting 225.000 rooms-katholieke jongeren deel. Uit Nederland reizen ongeveer zevenhonderd jongeren naar de Australische stad.

Hoofdgast is paus Benedictus XVI, die zal voorgaan in de afsluitende eucharistieviering.

Assemblee

"Wij zullen veel toeristen en pelgrims ontvangen", zegt een woordvoerster van het bordeel Bondi Junction in Sydney. Ze verwijst naar de assemblee van de Wereldraad van Kerken die in 1991 in Canberra werd gehouden. De sekshuizen in de Australische hoofdstad hadden nog nooit zulke goede zaken gedaan als tijdens die kerkelijke top.

De leidster van het luxueuze sekshuis Xclusive zegt extra meisjes in te roosteren. Zij denkt erover een tweede receptioniste aan te nemen om de drukte op te vangen.

Mede omdat het huis niet ver is van de plaats waar de paus in de afsluitende eucharistieviering voorgaat, denkt zij ongeveer twee keer zoveel bezoekers te ontvangen als normaal in midden juli.

-------

Te weinig prostituees voor alle katholieke lui. Nou... verder commentaar overbodig niet?

:angel12:
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Ach, met zulke vrienden, heb je geen vijanden meer nodig, toch? :P
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Wat zal de paus blij zijn om dit te horen. Maar een paar huisjes verder van zijn verblijfplaats gven alle christenen zich over aan dingetjes die niet mogen.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Cabbage schreef:Wat zal de paus blij zijn om dit te horen. Maar een paar huisjes verder van zijn verblijfplaats gven alle christenen zich over aan dingetjes die niet mogen.
Ja typisch hè, het zijn net mensen.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Ik vraag me af, of die organisatie dit ook echt weet. Dat die sekshuizen meer 'personeel' aan moeten nemen om te voldoen aan de lusten van de christelijke toeristen.
Kochimodo
Bevlogen

Bericht door Kochimodo »

Waarom zou een bepaald standje nou de missionarishouding zijn genoemd......... :lol: :angel12:
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Easy Rider
Banned

Bericht door Easy Rider »

Cabbage schreef:Wat zal de paus blij zijn om dit te horen. Maar een paar huisjes verder van zijn verblijfplaats gven alle christenen zich over aan dingetjes die niet mogen.
Katholieken kunnen toch biechten. :idea:

Alle christenen. :?
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Excuses, natuurlijk niet Alle Christenen. Maar toch aardig wat, als er bij voorbaat niet genoeg personeel beschikbaar is.

En biechten is wel een leuk excuusje. Zou dat ook werken als ik mijn buurman omleg?
Easy Rider
Banned

Bericht door Easy Rider »

Cabbage schreef: Zou dat ook werken als ik mijn buurman omleg?
Omleggen in de zin van er bovenop gaan liggen ? ( aktieve vrouw )
Van bil gaan ? 8) of van kant maken ? :cry:
..... 58, 59, 60. Urban legend ? Man denkt elke 60 sec. aan sex.
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

Thuis mogen die jongeren helemaal niks en daar komen ze in een stad waar alles kan dus gaan ze flink los. Netzoals bijvoorbeeld bij amerikaanse toeristen die hier komen om flink drugs te gebruiken. Thuis mag het allemaal niet maar in nederland wel. Met alle gevolgen van dien uiteraard.

Maar wel triest hoor, de katjes in het donker knijpen.
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

There has been significant criticism of the 2008 World Youth Day due to a $150 million dollar funding arrangement from the Commonwealth and New South Wales State Governments. Both the Commonwealth and New South Wales states Governments have stated that the revenue generated by World Youth Day will offset these costs. However, Freedom of Information ('FoI') applications for Government revenue estimates have been denied

Further criticism has been levied at the event by revelation that police will be granted extraordinary new powers to ensure order during proceedings. At over 40 city locations, including popular tourist spots the Sydney Opera House and the Harbour Bridge, as well as at numerous public transport stations and schools, members of the public will be subject to vehicle and baggage searches. More controversially, officers to arrest or fine, up to $5,500 those believed to be annoying or inconveniencing pilgrims. This move has been heavily criticised by several civil rights and legal groups, who suggest that members of the public may be arrested or fined for handing out condoms or wearing irreverent or blasphemous t-shirts. Additionally, the NSW Bar Association has called the new powers an "unreasonable interference with people's freedom of speech and movement" while calling out the government for bypassing normal parliamentary scrutiny. while Greens MP Lee Rhiannon suggested that the powers are "about shutting down protests and quarantining the Pope and visiting Catholics away from messages that World Youth Day authorities don't approve of.

There has also been significant opposition to World Youth Day on the grounds that it is a propoganda rally for the Catholic Church. Local activist groups, including atheist, freethinker, secular and homosexual groups under the banner NoToPope Coalition will be protesting at World Youth Day 2008 by, among other things, handing out information and providing free condoms to attendees. Other groups including World Truth Day have various protests planned.

Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/World_Youth_Day
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
Think
Forum fan

Bericht door Think »

Dat is natuurlijk een veel groter schandaal, dan dat het voor bordelen nodig is om extra meisjes aan te nemen om de vraag aan te kunnen: dat het uitdelen van condooms of tonen van disrespectvolle of blasfemische teksten aan de pelgrims bestraft zou kunnen worden, als dit de pelgrims ongerief veroorzaakt. Of zullen genoemde burgerrechten-groepen hier aan het overdrijven zijn geslagen?

Ik zou er best wel willen staan met een t-shirt 'Born OK the first time', zoals Rereformed's beroemde avatar stelt. Of 'THE FLYING TEAPOT SAVES' met een toepasselijke tekening erbij. Alleen is Sydney wel een fucking end weg met de boot en vliegen wel heel erg vervuilend.

Ik hou de berichtgeving in de gaten. Kom je meer nieuws erover tegen, post dan een linkje hier?

Ik weet een nog beter t-shirt: CONDOMS SAVE LIVES.
Gaia lijdt aan uitgezaaide primateritis, een mensenplaag (J. Lovelock)
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Cabbage schreef:Excuses, natuurlijk niet Alle Christenen. Maar toch aardig wat, als er bij voorbaat niet genoeg personeel beschikbaar is.

En biechten is wel een leuk excuusje. Zou dat ook werken als ik mijn buurman omleg?
Jezus vergeeft alle zondaren! (maar daarmee kom je nog niet v.d. wettelijke haak!)
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
trialk
Forum fan

Bericht door trialk »

Easy Rider schreef:
Cabbage schreef: Zou dat ook werken als ik mijn buurman omleg?
Omleggen in de zin van er bovenop gaan liggen ? ( aktieve vrouw )
Van bil gaan ? 8) of van kant maken ? :cry:
..... 58, 59, 60. Urban legend ? Man denkt elke 60 sec. aan sex.
urban legend trialk leest alles voor hij reageert :angel12: :D
let op dit is weer trialkjargon,en ik kan ook geen leestekens tikken!-snert toetsenbord !
Alles is een impulsieve neerslag van mijn gedachten op dit moment, en kan veranderen !
Plaats reactie