christendom & augurken

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Balzer
Forum fan

christendom & augurken

Bericht door Balzer »

Volgens deze man is bekeren tot het christendom te vergelijken met het elektrocuteren van augurken. (Verder geen nieuwswaarde)

http://www.youtube.com/watch?v=7JYIJPjpCFc
Destinesia

Bericht door Destinesia »

En iemand uitleggen dat het evanglie niet deugd is net zo zwaar als iemand met een zak over zijn hoofd, samen met diezelfde augurken in zijn oren gepropt uit een mijnenveld te praten.
Easy Rider
Banned

Bericht door Easy Rider »

:lol: :lol: :lol:
Achnaton
Forum fan

Bericht door Achnaton »

Deze is grappig, lig nog in een deuk, lees ook eens het commentaar eronder kom niet meer bij. Tsja als dat de manier word mensen tot het cristendom over te halen word het nog lachen.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

OMG!!! Ik dacht dat het een filmpje was waar christenen in de maling wordt genomen, en pas halverwege drong het tot me door dat het serieus was!

Het indrukwekkendste vond ik toen de augurk voor de tweede keer de geest kreeg. De gevolgen waren dramatisch. Het commentaar haperde en uiteindelijk kwam eruit "All kinds of ...things... happen"...Wat een geweldige illustratie van het onderschrift van collegavanerik!
Born OK the first time
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Dat dacht ik ook, opeens begon hij over het Licht te praten....

Christian science.... ^^
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

Ik ken em, hij presenteerde ook ooit een programma over dat de aarde jong is. Netzoals kaas denk ik.......

Grappige metafoor maar zonder enige waarheid. Een mens met een augurk vergelijken.....

Jezus zeg :lol:
OMG!!! Ik dacht dat het een filmpje was waar christenen in de maling wordt genomen, en pas halverwege drong het tot me door dat het serieus was! q
Had ik ook, net zoals met de bananen man.
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Easy Rider
Banned

Bericht door Easy Rider »

Rereformed schreef: Het indrukwekkendste vond ik toen de augurk voor de tweede keer de geest kreeg. De gevolgen waren dramatisch. Het commentaar haperde en uiteindelijk kwam eruit "All kinds of ...things... happen"...Wat een geweldige illustratie van het onderschrift van collegavanerik!
Dit experiment bewijst, immers natuurkundig experiment :twisted: kan door iedere
wetenschapper, scepticus, sterke atheist, zwakke atheist, materialist, realist
overal op de wereld herhaald worden, in eerste instantie :

Dat het onderschrift van collegavanerik NIET klopt !

Immers het is duidelijk te zien dat het licht weer in de augurk komt.
Het experiment toont prachtig aan dat het welliswaar VEEL moeite kost
het verloren schaap weer terug te halen, en dat het niet zonder kleerscheuren gaat,
kijk maar hoe door het leven getekend de terugbekeerde augurk eruit ziet. :idea:

Wat het experiment ook mooi aantoont, in tweede instantie :

Mensen hebben soms de neiging, de realiteit zo te zien, zo als zijzelf
hopen dat de realiteit is. Werd overigens al besproken onder draad over
Boedhisme door o.a. Kronos ?.

Rereformed ZIET dit experiment, maar hij ziet niet dat het licht weer in de augurk komt.
Hij zegt dat collegavaneriks onderschrift dat geweldig illustreert,
MAAR zoals wij wanneer we objektief, wetenschappelijk naar het experiment kijken,
d.w.z. proberen whisfull thinking terug te dringen, een soort oefening van Boedhistische
concentratie, geestelijke discipline in acht nemen, dan is er licht !
( voor wie ogen heeft om te zien. :wink: )
Kevin
Diehard

Bericht door Kevin »

Easy Rider schreef: Immers het is duidelijk te zien dat het licht weer in de augurk komt.
Hahahahah :lol: Ik ga het filmpje kijken!

EDIT:

Hahahah, oh man.. Niet te geloven... Naja, voor sommigen misschien wel.

Hij heeft wel erg z'n best gedaan op z'n slinger. Hoge kwaliteit.
C.M.H.
Forum fan

Bericht door C.M.H. »

Whehehehe fan-fucking-tastic!! It's a miracle!! I can see now!! :lol: :lol:
Nadine
Banned

Bericht door Nadine »

Bij gebrek aan pickles heb ik het experiment uitgevoerd met een potje pickle lilly.
Die moeite kan ik jullie besparen, er gingen geen lichtjes branden en het potje bleef intact.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Nadine schreef:Bij gebrek aan pickles heb ik het experiment uitgevoerd met een potje pickle lilly.
Die moeite kan ik jullie besparen, er gingen geen lichtjes branden en het potje bleef intact.
Misschien moet je er nog een mosterdzaadje bij doen om het te laten werken. :lol:
Born OK the first time
Nadine
Banned

Bericht door Nadine »

Mosterdzaadje vind ik nou weer zo christelijk. Om het zaakje onafhankelijk te testen zou ik eerder aan een brandnetelzaadje denken.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Nadine schreef:Mosterdzaadje vind ik nou weer zo christelijk. Om het zaakje onafhankelijk te testen zou ik eerder aan een brandnetelzaadje denken.
Uiteraard was het christelijk. Het was een grapje voor de goede verstaanders: het verwijst naar geloof, desnoods zo klein als een mosterdzaadje, dat aanwezig moet zijn om wonderen zoals bergen te verplaatsen (of wellicht om augurken te verlichten) te laten slagen.
Born OK the first time
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

De enige zin die ergens op slaat wat ik erin kon ontdekken: don't try this at home.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Plaats reactie