Trees schreef:Een en ander is inmiddels samengevoegd en dus plaats ik mijn bericht van 12.39 uur hier, iets gewijzigd, opnieuw.
Ik ervaar een enorme blokkade om met deze zaak verder te gaan.
Dat komt omdat al je argumenten systematisch geblokkeerd worden met superieure tegenargumenten.
Trees schreef:Mijn visie is gebaseerd op wat ik met mijn ogen van deze instorting heb gezien, de diverse getuigenverklaringen die ik heb gehoord en de voorkennis die er naar mijn mening van te voren over was. Kortom datgene wat ik binnen dit onderwerp ‘Zeitgeist’ al heb geschreven.
Ik weet dat het mager is en niet voldoet aan de standaarden die jullie hier hanteren.
Standaarden die volgens ons ook jouw standaarden zouden moeten zijn. Het zijn namelijk de standaarden van de rationaliteit.
Trees schreef:Deze poll heb puur en alleen gemaakt om te weten te komen hoe de verhoudingen hier liggen.
Beschouw me verder maar als een roepende in de woestijn.
Dat is blijkbaar de rol waarin jij jezelf graag ziet. Dan valt er hier nog enige eer te behalen.
Je lijkt echter meer op iemand die bij hoog en bij laag volhoudt dat graancirkels bewijzen dat UFO's bestaan, ook al is reeds omstandig aangetoond dat zelfs de meest ingewikkelde patronen ook relatief eenvoudig door mensen kunnen worden gemaakt.