iLLan
Moderator: Moderators
iLLan
Goedemiddag.
Zoals ik al in een ander topic heb vermeld ben ik sinds korte tijd op dit forum aan het rond kijken (2/3 weken). Ik vermaak me hier erg en heb me daarom ook aangemeld.
Zelf weet ik nog niet veel (ja relatief...), maar ik hoop nog veel te leren, en ook daarom ben ik hier. Ik hoop af en toe mijn mening/visie ergens doorheen te gooien. Mocht dit aanvallend overkomen dan hier alvast mijn excuses: het is niet mijn bedoeling iemand aan te vallen, hooguit om de discussie aan te wakkeren.
Groeten,
Sjoerd
Zoals ik al in een ander topic heb vermeld ben ik sinds korte tijd op dit forum aan het rond kijken (2/3 weken). Ik vermaak me hier erg en heb me daarom ook aangemeld.
Zelf weet ik nog niet veel (ja relatief...), maar ik hoop nog veel te leren, en ook daarom ben ik hier. Ik hoop af en toe mijn mening/visie ergens doorheen te gooien. Mocht dit aanvallend overkomen dan hier alvast mijn excuses: het is niet mijn bedoeling iemand aan te vallen, hooguit om de discussie aan te wakkeren.
Groeten,
Sjoerd
Welkom, vraagje: waarom een Hebreeuws aandoende nickname?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Re: iLLan
Welkom Sjoerd, leuk dat je lid bent geworden. Dat je jezelf verontschuldigd voor een gebrek aan kennis hoeft niet. Daarvoor is freethinker opgezet. De mensen hier delen graag kennis uit. En laat je mening maar horen. Verwacht niet direct dat er op gereageerd wordt. Soms gaat een discussie nogal snel en vindt je jouw reactie 2 bladzijden terug.iLLan schreef: Ik hoop af en toe mijn mening/visie ergens doorheen te gooien. Mocht dit aanvallend overkomen dan hier alvast mijn excuses: het is niet mijn bedoeling iemand aan te vallen, hooguit om de discussie aan te wakkeren.
Mvg,
P.Vroon
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Illan is hebreeuws voor een eik.iLLan schreef:Hmmm, dat heb ik er nooit in gezien.Sararje schreef:Welkom, vraagje: waarom een Hebreeuws aandoende nickname?![]()
Een ooit verzonnen nickname is het waar ik nu volledig aan gewend ben.
Bedankt allemaal voor het welkom!
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen