Hirsi Ali Diss

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.
Plaats reactie
Devious
Erelid
Contacteer:

Hirsi Ali Diss

Bericht door Devious »

Een stel ettertjes vindt het weer eens nodig om Ayaan Hirsi Ali te bedreigen. Op onderstaande link is de songtekst van deze rapmuZEIK te lezen. Ik vond het te smakeloos om hier op het forum te plaatsen. Het barslechte nederlands valt ook op.
http://www.songteksten.net/lyrics/tekst ... i_Diss.htm

ciao.. Devious.... 8)
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Het stukje 'Fuck CDA' vind ik best aardig, de rest is aanmerkelijk minder. :-(

Ik ken de groep niet en die uitzending van Nova heb ik niet gezien (en staat niet meer op de Nova-site).
Zelf ontkennen ze dat er sprake is van bedreiging en beweren ze dat het nummer niet door hun op het net is gezet.
In het geval van Wilders dacht de rechter daar anders over, eens kijken waar dit naartoe gaat.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Hirsi Ali

DEN HAAG - Het Openbaar Ministerie (OM) verwijt drie leden van de Haagse rapgroep DHC dat zij Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) belemmeren in het uitoefenen van haar taak. Een woordvoerder zei maandag dat het OM gebruik maakt van artikel 121 uit het Wetboek van Strafrecht, dat speciaal in het leven is geroepen voor geweld tegen en bedreiging van leden van de Staten-Generaal.

DHC (Den Haag Connection) kwam vorige week in het nieuws door een uitzending van het tv-programma NOVA. Dat ging deels over het rapnummer 'Hirsi Ali Diss', waarin de VVD-parlementariër wordt bedreigd, uitgescholden en gekleineerd. DHC heeft onder meer geschreven dat een liquidatie van en bomaanslag op Hirsi Ali in voorbereiding zijn en dat ze haar nek willen breken.

Het OM is van mening dat artikel 121 van toepassing is op deze zaak, meldde de zegsman. In de tekst staat onder meer dat maximaal een levenslange gevangenisstraf kan worden opgelegd aan iemand die "een vergadering van een of beide kamers der Staten-Generaal uiteenjaagt." Levenslang of een tijdelijke straf kan de rechter ook geven aan een iemand die een lid van Eerste of Tweede Kamer dwingt om een besluit (niet) te nemen, of die een Kamerlid "verhindert vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen".

Bron:
Nu.nl
----------------------------------------------------------------------------------------

Een beetje vreemde constructie als je het mij vraagt, maar ik ben dan ook geen jurist.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

De tekst op zich zelf is absoluut bedreigend. Ze vergelijken zichzelf met (goed schrijven kunnen ze niet eens) Folkerd van der G. Ze zeggen dat ze een liquidatie voorbereiden. Ze zeggen dat ze Hirsi Ali de nek gaan breken, etc. etc.
Natuurlijk weet ik wel dat het gewoon een paar ettertjes zijn die publiciteit zoeken, en dat ik nu daar mijn piepkleine steentje aan bij draag door er een topic over te starten. Maar ze wakkeren wel een Jihadachtig haatgevoel aan bij veel ongelovigen en heidenen; een gevoel dat ik bij mij zelf ook moet onderdrukken.
Net als bij die britse moslimrap groep die Osama een toffe gast vinden, ongelovigen uitmaken voor varkens en oproepen tot moord op ongelovigen. Misselijke ettertjes zijn het .

:twisted:
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Ik ben er nog over aan't denken Devious, ben er nog niet helemaal uit.
Je maakt het me niet echt makkelijk. ;-)
Mn dat 'Jihad haatgevoel' is een sterk punt.

In het kader van nog meer fraaie berichten:

De rapgroep Sluipschutters bedreigt via een nummer dat op het internet oproepbaar is, homo’s en andere minderheidsgroepen. Inmiddels heeft het Centrum Informatie en Documentatie Israël (Cidi) week aangifte gedaan tegen deze rapgroep, omdat ook wordt opgeroepen tot geweld tegen joden. In samenwerking met het Haarlemse antidiscriminatiebureau is aangifte gedaan bij de officier van justitie in Den Haag.

Het nummer van de rapgroep lijkt geïnspireerd door het destijds populaire liedje Als je nu niet springt ben je een homofiel. In het thans via internet verspreide nummer Wie niet springt is een jood, zijn bijvoorbeeld de tekstfragmenten 'Alle joden moeten dood' en 'Fuck de homofielen' uitgesproken. Het Cidi vermoedt dat de rappers moeten worden gevonden in de supporterskringen van de voetbalclub Feyenoord, omdat ook aan het adres van Ajax beledigingen worden gemaakt. In Feyenoord-gelederen zou het al regelmatig zijn gezongen.

Tekst hier:
www.gaykrant.nl/site/pg_details.asp?idarticle=980
Plaats reactie