Oude spellen op XP

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Fenomeen schreef: This error can also sometimes occur even with certified drivers if you are running Windows 95 in a very high resolution (higher than 800x600). If you have problems with 1024x768 resolution or higher, try dropping to 800x600.
2) Is het niet, probeer het laatste eens?[/quote]
Ik heb in beeldscherm beheren de resolutie teruggezet naar 800x600, maar helpt niet. Is ook geen echt goede oplossing omdat ik dan iedere keer voor het spelen van zo'n spelletje die resolutie moet veranderen. Die grote letters zien er niet uit.

Ik heb overigens wel al een tijdje een probleem met de 'Catalyst Control Center'
Foutmelding: 'Catalyst control center wordt niet ondersteund door de versie van het stuurprogramma voor de geactiveerde grafische adapter. Werk het stuurprogramme voor de grafische ATI-kaart bij of activeer de ATI-adapter met beeldschermen beheren.'
maar dat zal er wel niets mee te maken hebben.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Devious schreef: Ik heb overigens wel al een tijdje een probleem met de 'Catalyst Control Center'
Foutmelding: 'Catalyst control center wordt niet ondersteund door de versie van het stuurprogramma voor de geactiveerde grafische adapter. Werk het stuurprogramme voor de grafische ATI-kaart bij of activeer de ATI-adapter met beeldschermen beheren.'
Dan ga ik afhaken, het stuurprogramma zal recent genoeg zijn, bij het beheren van de ATI-adapter houdt het voor mij op, in zo'n geval moet ik er zelf achter zitten, ik kan me er nu geen beeld bij vormen.
maar dat zal er wel niets mee te maken hebben.
Nou? :shaking:
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

In ieder geval bedankt voor je hulp. Ik ben nu al verder dat ik ooit had gedacht te komen :)
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
The Black Mathematician
Ervaren pen

Bericht door The Black Mathematician »

Ik heb ook wel eens DosBox geprobeerd, maar had toch moeite om mijn oude spellen draaiende te krijgen. Nu heb ik een extra partitie aangemaakt en daar gewoon MS-Dos op geïnstalleerd, dat werkt in ieder geval wel.
Shut up Murdock, crazy fool!
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

HOERAAA!!!!! Gelukt!
De dokter heeft even naar mijn PC gekeken, en een voor mij zeer lastig probleem met stuurprogramma's etc..., opgelost. Daarna deed Red Alert het.

N-rico, bedankt, en niet te vergeten Fenomeen en Oortje.
Plaats reactie