Hitchens vs Hitchens Debate

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Plastikman
Geregelde verschijning

Hitchens vs Hitchens Debate

Bericht door Plastikman »

Afbeelding
Watching a debate between Christopher Hitchens and Peter Hitchens is fascinating on so many levels. They are both very good speakers and debaters, so the oratory mastery is impressive on its own, and the technique is fun to watch. The topics discussed are easily inflammatory: just ask anyone, “How do you feel about the Iraq war?” Or, “How does God affect your life?” You’ll receive very heartfelt responses. Finally, as you may assume upon reading their last names, Christopher Hitchens and Peter Hitchens are indeed related. They’re brothers.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2847701526

Interessant en vermakelijk..
Wij zien dat veel mensen die voor echte nood en zorgen veilig zijn, nu, nadat ze eindelijk alle andere lasten van zich hebben afgewenteld, ineens zichzelf tot last zijn.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Ja, die heb ik een paar maanden geleden gezien. Was inderdaad heel intersssant en vermakelijk. Je vraagt je af hoe lang vroeger de gezinsmaaltijd aan tafel duurde... :lol:
Born OK the first time
Plastikman
Geregelde verschijning

Rereformed schreef:Ja, die heb ik een paar maanden geleden gezien. Was inderdaad heel intersssant en vermakelijk. Je vraagt je af hoe lang vroeger de gezinsmaaltijd aan tafel duurde... :lol:
:D Idd.

Aan de stijl kun je wel een beetje zien dat het broers zijn, maar over het algemeen spreekt het gedachtengoed van Christopher me een stuk meer aan. (Vooral op het gebied van evolutie verkondigt Peter Hitchens in andere publicaties pure onzin).

Met pure onzin bedoel ik:
Peter Hitchens sees evolution as a speculative and unfalsifiable theory which cannot be observed in progress. He reasons that if it took place in the past it did so before there were any human witnesses, and that if it is taking place now it is operating so slowly that our civilization is likely to perish long before it has been able to record it in action
:angel12:
Wij zien dat veel mensen die voor echte nood en zorgen veilig zijn, nu, nadat ze eindelijk alle andere lasten van zich hebben afgewenteld, ineens zichzelf tot last zijn.
siger

Bericht door siger »

De klank is niet synchroon. Ligt dat aan mij of is het de file? Hebben jullie dat ook?
Plastikman
Geregelde verschijning

siger schreef:De klank is niet synchroon. Ligt dat aan mij of is het de file? Hebben jullie dat ook?
Weinig last van, maar het staat ook op youtube. Misschien kun je het daar dan eens proberen:

http://www.youtube.com/watch?v=KmnVQLOd9Lg
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Plastikman schreef: Aan de stijl kun je wel een beetje zien dat het broers zijn, maar over het algemeen spreekt het gedachtengoed van Christopher me een stuk meer aan.
Christopher heeft het karakter van de opstandeling en is niet bang om af en toe roekeloos te zijn en maalt er niet om of de hele wereld tegen hem is; zijn broer is voorzichtiger, staat meer aan de kant van het establishment wat betreft moraal en religie, is op en top Brits gebleven. Interessant is dat ze in hun jonge jaren allebei Trotskisten waren. Pas wanneer je ouder wordt komen die verschillen steeds meer boven.
Born OK the first time
Plaats reactie