Pangaea schreef:wahlers schreef:Misbaksels moet je gewoon bij hun naam benoemen. Politieke correctheid is in deze niet gewenst en zelfs schadelijk omdat deze klootzak verantwoordelijk is voor de dood van mensen en het (nog steeds) mensenlevens op hij spel zet vanwege zijn...ahum...'medische' titatovenaar, acabradabra adviezen
(a $25.000 per sessie).
Je kraamt wel een hoog gehalte aan subjectieve meningen uit. Kan je niet gewoon aan geven waarom je deze persoon 'een misbaksel' vind? Misschien leer ik er nog wat van, maar van dit 'gekanker' leer ik écht niks!
Zo kwam ik ook de naam van Deepak Chopra tegen in een compilatie-cd'tje van Buddha Bar (youtube filmpje
hier; niet voor mensen die ambient niet kunnen waarderen.)...
Ik ken de betekenis van het woord ambient niet, maar dat zoek ik nog wel op. Wat het overige betreft:
Je bent iets te vlug met jouw uit sraak en conclusie: "Je kraamt wel een hoog gehalte aan subjectieve meningen uit".
Ik kan inderdaad objectief aangeven waarom dit een klootzak is. Ik had eerder al in deze discussie een bron vermeld waar iets soortgelijks beweerd werd. Deze verwijzing bevat
verifieerbare en
ondersteunende argumenten die mijn uitspraak rechtvaardigen.
En Nee! Natuurlijk is dit niet de enige bron. Dit was slechts ter
illustratie om je een indruk te geven van de hufterigheid van dit heerschap. En natuurlijk is het volkomen terecht dat je mijn verwijzing niet klakkeloos accepteert. Daarvoor kan ik natuurlijk meedere bronnen vermelden, maar je kunt natuurlijk ook zelf proberen om betrouwbare informatiebronnen te achterhalen aangaande Deepak Chopra.
Bijvoorbeeld:
http://www.sciencebasedmedicine.org/?p=1173
Waaruit het volgende citaat (met mijn eerdere beschuldiging die hint naar zijnde verantwoordelijk voor de dood van mensen geïllustreerd in deze
kleur):
Yes, you saw it right. Chopra et al cited Gary Null in support of their arguments. Let me repeat that: Chopra et al actually cited Gary Null! I hate to point out to Chopra that the article he cites is about as bad as pseudoscience and advocacy of quackery gets, full of cherry picking of data and ignoring any context or benefit. So bad is it that the relentlessly anti-evolution neurosurgeon Dr. Michael Egnor also cited it.
Gary Null is a known über-quack, HIV/AIDS denialist, coffee enema maven, and antivaccinationist. That Chopra et al would think him to be a reliable source for any analysis of science or medicine shows just how deluded they have become. I might have expected such a citation from Roy or Chopra, but I would have thought that Dr. Weil would value his apparent current respectability highly enough not to let himself be associated with the citation of such obvious cranks as Gary Null and Dr. Mercola. Apparently I was wrong.
MvG, Wim Ahlers.
p.s. Even ter zijde: Als regel benoem ik mensen, zoals Deepak Chopra alleen negatief als ik een hoge mate van zekerheid heb dat ik dit kan rechtvaardigen met objectief verifieerbare argumenten.
Ik heb ook even naar jouw ''ambiente" link geluisterd. Dit had voor mij een hoog new age gehalte. Maar op zich, en los daarvan, wel een aardige rustgevende compilatie. Er zijn betere versies van deze stijl van muziek en tekst.