polen voor chemische castratie pedofielen

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

windsurfer
Diehard

polen voor chemische castratie pedofielen

Bericht door windsurfer »

Geschokt door dit bericht check op nu.nl

Hoe kijkt men er hier tegenaan?
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Fenomeen
Superposter

Re: polen voor chemische castratie pedofielen

Bericht door Fenomeen »

windsurfer schreef:Geschokt door dit bericht
Nee, ik ben zelden geschokt, het gaat over Polen dus het verbaast me niet echt.
Hoe kijkt men er hier tegenaan?
Hoe effectief is het?
Daarnaast, je verandert niets aan de achterliggende psychopathologie. :?
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

gewoon uit nieuwsgierigheid
in hoever werkt chemische castratie?
heeft het zijn nut al bewezen?
siger

Bericht door siger »

Ik begrijp het ook niet zo goed. Als ze pillen moeten nemen vind ik "castratie" niet echt het goede woord. Hoe controleer je zoiets? Er bestaan enkelbanden, kunnen ze niets gelijkaardigs uitvinden? Feitelijk ben ik ook niet definitief tegen castratie tout court (geestige woordspeling, ziek ik nu) in erge en definitieve gevallen.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Het schijnt in Nederland ook te gebeuren, zij het op vrijwillige basis. Als de "patient" stopt met de medicatie komen de lustgevoelens weer terug. Dus vrijwillig, ter ondersteuning van hulpverlening? Van mij mag het.

Kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Het gaat om mensen die al veroordeeld waren voor pedofilie en incest. Dus die al een zedenmisdrijf hadden begaan. Indien die mensen op die manier gestopt kunnen worden wederom een zedenmisdrijf te begaan ben ik niet tegen chemische castratie. De opmerking dat pedofielen niet binnen de mensenrechten zouden behoren vind ik echter veel te ver gaan. Maar indien je lustgevoelens zich alleen richten op kinderen en je je van daaruit ook nog aan ze vergrijpt, dan vind ik het een goed idee om te zorgen dat die lustgevoelens worden voorkomen teneinde kinderen te beschermen voor verder misbruik door deze mensen. Wellicht kan je als pedofiel dan ook een wat makkelijker leven leiden, wanneer je niet steeds door je verkeerd gerichte lustgevoelens geplaagd wordt. Zeker indien je de drang ze te bevredigen niet zelf kan tegenhouden.
Dus nee, ik ben hier niet geschokt door. Ik ben wel altijd geschokt als er weer een kind misbruikt is.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Mee eens, maar stoppen met medicatie betekent dat de hele ellende weer kan beginnen. Controle? Hoe? In het artikel stond er niets over.

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Verplicht iedere drie weken een prik halen, is misschien beter. Of een soort onderhuids reservoirtje dat steeds een kleine hoeveelheid van de stof afgeeft. Maar geen idee of dat kan.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Kitty schreef:Maar indien je lustgevoelens zich alleen richten op kinderen en je je van daaruit ook nog aan ze vergrijpt, dan vind ik het een goed idee om te zorgen dat die lustgevoelens worden voorkomen teneinde kinderen te beschermen voor verder misbruik door deze mensen.
De vraag is of je dat hiermee doet?
Een 'normaal' mens is dermate geconditioneerd dat hij of zij deze lustgevoelens onder controle kan houden, ongeacht de seksuele geaardheid.
Wij verkrachten niet.
Wat gebeurt er als je deze middelen gaat geven met personen die dat wel doen?

http://en.wikipedia.org/wiki/Chemical_castration
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Als je er niets mee zou voorkomen, heeft het natuurlijk geen zin. Maar indien je er wel misbruik mee zou kunnen voorkomen, ben ik in ieder geval niet tegen.

Ongeloveloos
Banned

Bericht door Ongeloveloos »

Verplicht sexe verandering werkt beter !
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Kitty schreef:Verplicht iedere drie weken een prik halen, is misschien beter. Of een soort onderhuids reservoirtje dat steeds een kleine hoeveelheid van de stof afgeeft. Maar geen idee of dat kan.
In de praktijk krijgen ze om de maand een injectie. Het middel remt de lustgevoelens en een erectie kun je wel vergeten. Maar er zijn ook mensen die er kanttekeningen bij maken, de psychopathologische kant van iemand die het puur doet uit agressie en om iemand te vernederen. Die verander je niet zo snel. Maar al die ophef over Polen. In Nederland is het bijna een regel om in aanmerking te komen voor proefverlof. De Polen willen gewoon iedereen een prik geven die binnenkomt na een zedenmisdrijf. Dus geen vrijwilligheid meer.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Over het algemeen doen pedofielen het niet uit agressie of vernederingslust. Uiteraard zijn overal wel varianten te vinden. Ik denk dat je het meeste succes zou hebben indien de pedofiel hier zelf achter zou staan. Omdat hij zijn lustbeleving als een last beschouwd. Maar hoe vaak dat het geval is, zou ik ook niet weten. Incest plegers zijn denk ik ook van een andere orde dan pedofielen. Iemand die zich aan zijn eigen kinderen vergrijpt mogen ze wat mij betreft ook gewoon castreren, dan heb je geen maandelijkse prik nodig.

PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Ongeloveloos schreef:Verplicht sexe verandering werkt beter !
Waarschijnlijk wel, maar ook hier kleven ethische bezwaren aan. Een heel gedoe trouwens iemand ombouwen en een spoedcursus geven 'hoe gedraag ik me vrouwelijk". Buiten het feit dat je iemand totaal verknipt van binnen en van buiten. Misschien krijg je er een potentiële massamoordenaar voor terug. Onder het motto: "Deze maatschappij verdient maar één ding".
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

spuitjes geven castrastratie of pillen pakken, is dat niet allemaal wat martelen? Ik ben totaal tegen pedofilie, van mij mag je die gasten allemaal afknallen, maar als je er dan nog iets mee wil doen, in functie van onze samenleving en er daarvoor medicaties moet geven en castreren heb ik toch zo weer mijn vragen.

Doden van mensen vind ik in sommige gevallen ok, (hier moet dan wel echt bewezen zijn dat ze effectief tot de daad zijn overgegaan als pedofiel. Fantasieën hoe absurd ook zijn niet te bestraffen).

Waarom overweeg ik doden? Ik bezie een pedofiel als een ziek dier, iemand die de soort besmet. Ik ken mensen die op jonge leeftijd verkracht werden en nu dezelfde neigingen hebben, helemaal absurd. Een andere is dan weer gelukkig getrouwd maar moet om de haverklap naar de hoeren omdat ie met zijn vrouw niet op "die" manier kan vrijen.

Eeuwig in schuldgevoel leven omdat je verkracht bent als weerloos kind? De rechten van de pedofiel? Zoals ik zei, ik heb er mijn vragen bij, bij die herkansing van de pedofiel. (in welke vorm dan ook, gecastreerd of niet)

Wat doe je met een corrupted file op je pc?

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Plaats reactie