Bimbo's en Boerka's
Moderator: Moderators
-
siger
Re: Bimbo's en Boerka's
De atheist van dienst was gewoon niet erg telegeniek. Wat hij vertelde komt ongeveer overeen met wat Dawkins schrijft over misbruik van kinderen in "The God Delusion" hoofdstuk 9. Geen onzin voor mijn part.
Wil je dat aub nooooooit meer doen?Cluny schreef:En dit kon ik niet laten!
[img]DELETE[/img]
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
- collegavanerik
- Superposter
Floris van den Berg heeft waarschijnlijk nog nooit op het ronduitforum of ontdekislam zitten posten. Dan had je kunnen weten dat je andere troeven moet spelen.siger schreef:De atheist van dienst was gewoon niet erg telegeniek. Wat hij vertelde komt ongeveer overeen met wat Dawkins schrijft over misbruik van kinderen in "The God Delusion" hoofdstuk 9. Geen onzin voor mijn part.
Hij had bijvoorbeeld kunnen stellen: "De hoofddoek is een teken van van onderwerping en zo een belediging van alle geemancipeerde vrouwen in nederland die er mee geconfronteerd worden. Vrouwen met een hoofddoek maken een statement tegen vrouwen zonder hoofddoek, 'Jij bent haram, jij bent een hoer'"
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
-
Destinesia
En dat had hij misschien op een meer kundige wijze moeten uitleggen. Hij had bijvoorbeeld kunnen zeggen dat er niet zoiets bestaat als "een moslimkind", of een "katholiek kind", maar dat er alleen maar ouders, leerkrachten, evangelisten, priesters en imams enz. enz. bestaan die kinderen allerlei soorten en maten van 'onweerlegbare' hersenspinsels over niet bestaande goden inprenten. Lekker in het kort, misschien nog eens een keer als een vraag herhalen. Dan blijft het óók goed hangen om daar later thuis eens over door te denken. Hij had die meiden van Halal juist hier en daar tussendoor wat gevatte vragen moeten stellen ipv andersom. Hij had zich een beetje kunnen voorbereiden. Zeker omdat het om slechts vijf minuten ging. Benut die dan goed. Maar o.k, de beste stuurlui staan aan wal. Misschien had ik er ook wat doms uitgeflapt. Dat is ook weer waar.siger schreef:De atheist van dienst was gewoon niet erg telegeniek. Wat hij vertelde komt ongeveer overeen met wat Dawkins schrijft over misbruik van kinderen in "The God Delusion" hoofdstuk 9. Geen onzin voor mijn part.