gelukkig is het nu 2006. Hun voorspelling is alweer niet uitgekomen. We kunnen er zeker van zijn dat ze er een verklaring voor hebben (of bedenken) en dat de volgende ondergang geplant zal worden (of reeds isels schreef:
Dat vind ik behoorlijk klote, nou heb ik eindelijk bijna mijn huis aan kant.
Binnenkort: Einde van de wereld
Moderator: Moderators
- Sebastiaan
- Bevlogen
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Ik zelf heb ooit eens bier gebrouwen en ik moet zeggen, het is toch wel appart om je eigen creatie te proeven.els schreef:Pfoei, dat is Goed Nieuws! :P Ik trek direct een flesje zelfgemaakte wijn open (door m'n zus). Zou ik anders ook gedaan hebben, hij moet wel op.
Time is an illusion. Lunchtime doubly so. -- Douglas Adams
- Sebastiaan
- Bevlogen
niet te zuipen zeker :Pice_age schreef:Ik zelf heb ooit eens bier gebrouwen en ik moet zeggen, het is toch wel appart om je eigen creatie te proeven.els schreef:Pfoei, dat is Goed Nieuws! :P Ik trek direct een flesje zelfgemaakte wijn open (door m'n zus). Zou ik anders ook gedaan hebben, hij moet wel op.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Ik moet zeggen, dat viel reuze mee. Al liep de smaak per fles nogal uiteen. Vermoedelijk kwam dat omdat ik de omstandigheden tijdens het nagisten op de fles niet genoeg constant heb kunnen houden om een uniform product af te leveren.Sebastiaan schreef:niet te zuipen zeker :Pice_age schreef:Ik zelf heb ooit eens bier gebrouwen en ik moet zeggen, het is toch wel appart om je eigen creatie te proeven.els schreef:Pfoei, dat is Goed Nieuws! :P Ik trek direct een flesje zelfgemaakte wijn open (door m'n zus). Zou ik anders ook gedaan hebben, hij moet wel op.
Ik heb er in ieder geval met een stel vrienden een paar goeie avonden mee beleeft, en toen was het op
Helaas is het proces nogal bewerkelijk en rook als snel je hele huis naar bier. Zodoende is het al weer enige tijd geleden is dat ik een poging gewaagt heb.
- Sebastiaan
- Bevlogen
Dat is waarschijnlijk ook het hele idee van het product. Je beleeft er een leuke of leerzame ervaring mee (of beide ) en je hebt weet iets om over te vertellen. Als het daadwerkelijk een goed product zou opleveren, zou iedereen het namelijk doen.ice_age schreef: Ik moet zeggen, dat viel reuze mee. Al liep de smaak per fles nogal uiteen. Vermoedelijk kwam dat omdat ik de omstandigheden tijdens het nagisten op de fles niet genoeg constant heb kunnen houden om een uniform product af te leveren.
Ik heb er in ieder geval met een stel vrienden een paar goeie avonden mee beleeft, en toen was het op.
Helaas is het proces nogal bewerkelijk en rook als snel je hele huis naar bier. Zodoende is het al weer enige tijd geleden is dat ik een poging gewaagt heb.
Einde van de wereld.
Goed zo, Els, gewoon de draak steken met die flauwe kul!
Leuk dat je je huis 'aan kant' hebt gemaakt en niet 'van kant'.
Groeten.
Fons.
Leuk dat je je huis 'aan kant' hebt gemaakt en niet 'van kant'.
Groeten.
Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet naar het atheïsme. Een atheïst is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel zo niet alle godsvoorstellingen hun betekenis hebben verloren.
Niet persee. De voornaamste reden om niet zelf je bier te brouwen is gewoon de geweldige rommel en rompslomp die je er van hebt. Gemak dient immers de mens. Om de zelfde reden haal ik mijn brood liever bij de bakker dan dat ik het zelf sta te bakken. Ook al is ovenvers zelfgebakken brood meestal toch wel lekkerder.Sebastiaan schreef:Dat is waarschijnlijk ook het hele idee van het product. Je beleeft er een leuke of leerzame ervaring mee (of beide ) en je hebt weet iets om over te vertellen. Als het daadwerkelijk een goed product zou opleveren, zou iedereen het namelijk doen.ice_age schreef: Ik moet zeggen, dat viel reuze mee. Al liep de smaak per fles nogal uiteen. Vermoedelijk kwam dat omdat ik de omstandigheden tijdens het nagisten op de fles niet genoeg constant heb kunnen houden om een uniform product af te leveren.
Ik heb er in ieder geval met een stel vrienden een paar goeie avonden mee beleeft, en toen was het op.
Als God een beetje praktisch is dan rekent hij in het hexadecimale stelsel.Sebastiaan schreef:gelukkig is het nu 2006. Hun voorspelling is alweer niet uitgekomen. We kunnen er zeker van zijn dat ze er een verklaring voor hebben (of bedenken) en dat de volgende ondergang geplant zal worden (of reeds isels schreef:
Dat vind ik behoorlijk klote, nou heb ik eindelijk bijna mijn huis aan kant.)
En 2006 hexadecimaal is 8198 decimaal.
Dus het einde der tijden laat nog even op zich wachten
MvG, Wim.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Nog helemaal geen reden om te juichen, want Jomanda schijnt voorspeld te hebben dat Nederland in de toekomst onder water zal lopen vanaf de kust tot ongeveer Amersfoort.
Letterlijk zou ze met een lachend gezicht gezegd hebben:
" De zeespiegel zal zich in de toekomst gaan verplaatsen en de kustlijn zal langs Amersfoort komen te liggen en daar zul je zelfs haringen kunnen vangen. Zei die een goed leven leiden hebben niets te vrezen en ik wil jullie helemaal niet bang maken maar alleen waarschuwen. Er is toch geen dood en de verdrinkingsdood is de zachtste manier van overgaan. " Ze zou ook nog gezegd hebben dat deze gebeurtenis mede een vorm van karma is, omdat het gedrag van de mensen in Nederland zich in een negatieve spiraal bevindt.
Bron: http://uniform.messageboard.nl/10383/vi ... .php?t=630
Vandaar dat Jomanda alvast de wijk heeft genomen naar het buitenland om daar mensen te dienen. In Nederland treedt ze nog nauwelijks op.
Op 5 oktober as. zal zij mogelijk vragen over dit thema beantwoorden op Radio Berkelstroom: www.berkelstroom.nl.
Letterlijk zou ze met een lachend gezicht gezegd hebben:
" De zeespiegel zal zich in de toekomst gaan verplaatsen en de kustlijn zal langs Amersfoort komen te liggen en daar zul je zelfs haringen kunnen vangen. Zei die een goed leven leiden hebben niets te vrezen en ik wil jullie helemaal niet bang maken maar alleen waarschuwen. Er is toch geen dood en de verdrinkingsdood is de zachtste manier van overgaan. " Ze zou ook nog gezegd hebben dat deze gebeurtenis mede een vorm van karma is, omdat het gedrag van de mensen in Nederland zich in een negatieve spiraal bevindt.
Bron: http://uniform.messageboard.nl/10383/vi ... .php?t=630
Vandaar dat Jomanda alvast de wijk heeft genomen naar het buitenland om daar mensen te dienen. In Nederland treedt ze nog nauwelijks op.
Op 5 oktober as. zal zij mogelijk vragen over dit thema beantwoorden op Radio Berkelstroom: www.berkelstroom.nl.
Wenn die Löwen reden könnten hätten sie uns nichts zu sagen - Wittgenstein
gelukkig luistert de overheid goed naar jomanda
http://denkvooruit.crisis.nl/uitleg-over-soort-rampen/
vooral het punt ga naar binnen en sluit deuren en ramen bij een overstoming is subliem, fijn voor iedereen die op straatniveau woont
http://denkvooruit.crisis.nl/uitleg-over-soort-rampen/
vooral het punt ga naar binnen en sluit deuren en ramen bij een overstoming is subliem, fijn voor iedereen die op straatniveau woont
-
appelfflap
- Banned
scherp gezien van JomandaHerman schreef: Nog helemaal geen reden om te juichen, want Jomanda schijnt voorspeld te hebben dat Nederland in de toekomst onder water zal lopen vanaf de kust tot ongeveer Amersfoort.
binnen een paar 100 miljoen jaar zal dat misschien nog waar zijn ook. maar ik voorspel dat er in datzelfde jaar zeker een storm zal zijn
Appelflap schreef:
"Scherp gezien van Jomanda
binnen een paar 100 miljoen jaar zal dat misschien nog waar zijn ook. maar ik voorspel dat er in datzelfde jaar zeker een storm zal zijn."
Maar veronderstel niet dat het een gevolg van geologische omstandigheden zal zijn doordat de Nederlandse bodem steeds zakt en de zeespiegel stijgt. Het wordt echt een tsunamiramp, veroorzaakt door een zeebeving of vulkaanuitbarsting in of bij Italië die dan desastreuze gevolgen in Nederland zal hebben, wist Jomanda te voorspellen.
Dat wordt dus het Nederlands karma. Oorzaak is dat Nederland qua moreel al helemaal verzakt is en sommige andere landen niet, wat Jomanda al diverse keren heeft verkondigd. De ware reden is natuurlijk dat zij in die buitenlanden nog steeds wordt verwelkomd, terwijl men hier echt niet meer staat te juichen. (Dat was ook aan de orde in de pas vertoonde docu 'Profiel' van Fons van der Poel). Als je niet tegen je verlies kunt, dan maar een rancuneuze voorspelling doen.
"Scherp gezien van Jomanda
binnen een paar 100 miljoen jaar zal dat misschien nog waar zijn ook. maar ik voorspel dat er in datzelfde jaar zeker een storm zal zijn."
Maar veronderstel niet dat het een gevolg van geologische omstandigheden zal zijn doordat de Nederlandse bodem steeds zakt en de zeespiegel stijgt. Het wordt echt een tsunamiramp, veroorzaakt door een zeebeving of vulkaanuitbarsting in of bij Italië die dan desastreuze gevolgen in Nederland zal hebben, wist Jomanda te voorspellen.
Dat wordt dus het Nederlands karma. Oorzaak is dat Nederland qua moreel al helemaal verzakt is en sommige andere landen niet, wat Jomanda al diverse keren heeft verkondigd. De ware reden is natuurlijk dat zij in die buitenlanden nog steeds wordt verwelkomd, terwijl men hier echt niet meer staat te juichen. (Dat was ook aan de orde in de pas vertoonde docu 'Profiel' van Fons van der Poel). Als je niet tegen je verlies kunt, dan maar een rancuneuze voorspelling doen.
Wenn die Löwen reden könnten hätten sie uns nichts zu sagen - Wittgenstein