Dat weet je zelf ook niet.Oem-Imran schreef:dit alles zeg je omdat je geen weet hebt van wat de islaam is.
Duizend-en-één redenen om geen moslim te willen worden.
Moderator: Moderators
Re: Duizend-en-één redenen om geen moslim te willen worden.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
en dat zegt een ontkenner?Jagang schreef:Dat weet je zelf ook niet.Oem-Imran schreef:dit alles zeg je omdat je geen weet hebt van wat de islaam is.
erg he als je je je ideen niet kan opdringen aan een fundamentalistische moslim.
dat zijn ze ook net als alle andere dieren.doctorwho schreef:nummer 44
varkens zijn O.K
kakkerlakken zijn ook oke,alle behoren ze tot de schepping van Allah.
Fishhook schreef:Oem-Imran schreef:kijk zelf maar naar wat voor een verziekte maatschappij waar in we leven,aangezien je een atheïst ben zal je dat trouwens toch niet in zien.
Ik zie wel zieke mensen in deze samenleving, met jouw opvattingen ben je er zelf een trouwens, maar voor de rest is de samenleving zeker niet slecht.
Anders zouden er niet zoveel mensen, vooral moslims, proberen hierheen te komen, en liepen moslims die hier al zijn wel massaal weg.
nee niet slecht, maar een bedorven maatschappij.
ja de wereld behoort Allah toe en we mogen gaan en staan waar we willen.
-
Jinny
Bedorven ben je voornamelijk zelf door je 'liefdevolle' haatreligie.
Ik ben nu toch erg blij dat er naast mij een eerlijke Rotterdamse woont met een vlijmscherpe tong.
Je doet mijn beeld vd moslims bepaald geen positieve wending nemen.
Ik ben nu toch erg blij dat er naast mij een eerlijke Rotterdamse woont met een vlijmscherpe tong.
Je doet mijn beeld vd moslims bepaald geen positieve wending nemen.
Iedereen heeft vanaf nu het recht om moslims te beledigen, zoals zij homo's beledigen.Oem-Imran schreef:ze doen andere mensen misschien niet direct schade aan,maar indirect wel.
zo verzieken ze een heel samenleving die steeds en steeds groter wordt.
Stop je respect ergens waar het daglicht nooit komt, en val kapot, met je onheilsprofeet erbij.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Oh, jawel.Oem-Imran schreef:kijk zelf maar naar wat voor een verziekte maatschappij waar in we leven,aangezien je een atheïst ben zal je dat trouwens toch niet in zien.
De samenleving is ziek omdat ze veel te tolerant zijn naar middeleeuwse holenberen, vermomd als "rechtgeaarde gelovigen".
Henry Ford
Henry Ford
"Niet helemaal" is toch beter dan "helemaal niet"?Oem-Imran schreef:ik zou er alles aan willen doen om naar Saoedi Arabië te willen verhuizen,maar je moet ook weer weten dat het daar ook niet helemaal volgens het boekje gaat helaas.
Henry Ford
Henry Ford
Het enige hier dat stinkt, ben jij.Oem-Imran schreef:nee niet slecht, maar een bedorven maatschappij.
Je grootje.ja de wereld behoort Allah toe en we mogen gaan en staan waar we willen.
Jij hebt hier maar aan seculiere wetten te voldoen.
Henry Ford
Henry Ford
Oem-Imran schreef:ja de wereld behoort Allah toe en we mogen gaan en staan waar we willen.
Dat denk jij.
En omdat jullie dat mogen komen, waren alle islamitsche landen ook maar zo open, jullie naar een verziekte maatschappij.
Logisch toch.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Fishhook schreef:Oem-Imran schreef:ja de wereld behoort Allah toe en we mogen gaan en staan waar we willen.
Dat denk jij.
En omdat jullie dat mogen komen, waren alle islamitsche landen ook maar zo open, jullie naar een verziekte maatschappij.
Logisch toch.
dat denk ik niet dat weet ik zeker.
nog jij nog ik bezitten,maar een klein stukje land,dus waar haal jij het lef vandaan?
je moet eens goed weten dat ik een kind ben van een man die hier gehaald werd om de vieze werk te doen waar hij erg slecht voor betaald werd.
waar jullie je neus voor ophaalde en nu durven jullie je mond open te trekken?
er komt nog eens bij dat als hij met vakantie ging kreeg hij niets betaald zoals de andere,maar i.p. hiervan werd hij ontslagen,om vervolgens weer aangenomen te worden als hij terug kwam van vakantie.
je zou je eens moeten schamen als je überhaupt schaamte kent.
Je doet alsof hij ooit is ingelijfd op een slavengaljoen, bruut gekidnapt uit zijn land, om hier onder de gesel van een zweep te werk te worden gesteld.Oem-Imran schreef:dat denk ik niet dat weet ik zeker.
nog jij nog ik bezitten,maar een klein stukje land,dus waar haal jij het lef vandaan?
je moet eens goed weten dat ik een kind ben van een man die hier gehaald werd om de vieze werk te doen waar hij erg slecht voor betaald werd.
Stel je niet aan.
Het loon wat zij hier kregen, was stukken hoger dan dat wat ze in eigen land konden verdienen.
Natuurlijk was er destijds een verschil, anders had men er beter van af kunnen zien.
Polen doen bepaalde klussen ook goedkoper, maar niemand die ze knecht om daar genoegen mee te nemen, hoor.
Absoluut.waar jullie je neus voor ophaalde en nu durven jullie je mond open te trekken?
Het mes sneed aan twee kanten, zogezegd.
In welke periode was dat?er komt nog eens bij dat als hij met vakantie ging kreeg hij niets betaald zoals de andere,maar i.p. hiervan werd hij ontslagen,om vervolgens weer aangenomen te worden als hij terug kwam van vakantie.
Als hij nog niet genaturaliseerd was tot Nederlander, kan ik dat begrijpen.
Je kan hem dan wel doorbetalen, maar wie zegt dat hij dan terugkomt?
Laatst gewijzigd door Jagang op 31 mei 2010 23:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Henry Ford
Henry Ford
- Ongeloveloos
- Banned
Oem-Imran schreef:je moet eens goed weten dat ik een kind ben van een man die hier gehaald werd om de vieze werk te doen waar hij erg slecht voor betaald werd.
er komt nog eens bij dat als hij met vakantie ging kreeg hij niets betaald zoals de andere,maar i.p. hiervan werd hij ontslagen,om vervolgens weer aangenomen te worden als hij terug kwam van vakantie.
Je vergeet datdie man in zijn kleine moslimhandjes klapte van blijdschap ! omdat hij hier meer kon verdienen.
Hij kwam voor het geld, de lul !
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
en nu zitten jullie lekker gebakken.Ongeloveloos schreef:Oem-Imran schreef:je moet eens goed weten dat ik een kind ben van een man die hier gehaald werd om de vieze werk te doen waar hij erg slecht voor betaald werd.
Je vergeet datdie man in zijn kleine moslimhandjes klapte van blijdschap ! omdat hij hier meer kon verdienen.
Hij kwam voor het geld, de lul !
laten we zeggen een koekje van eigen deeg
En ik en nog een paar milliard mensen weten zeker van niet. So what?Oem-Imran schreef:
dat denk ik niet dat weet ik zeker.
Waar haal ik welk lef vandaan?nog jij nog ik bezitten,maar een klein stukje land,dus waar haal jij het lef vandaan?
Gehaald?je moet eens goed weten dat ik een kind ben van een man die hier gehaald werd om de vieze werk te doen waar hij erg slecht voor betaald werd.
En waar pas ik in dit verhaal?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.