Obama woedend om complottheorie Ahmadinejad

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Cluny
Banned

Re: Obama woedend om complottheorie Ahmadinejad

Bericht door Cluny »

Chinaman schreef:Hij past zich aan :lol: Wat is daar mis mee :mrgreen:
Een moslimschoft van het ergste soort liegt een infantiel potje tegen de rest van de wereld.
Ik zie de lol er niet van in.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
BillvdBergh
Banned

Bericht door BillvdBergh »

Chronos schreef:Waar is uw bewijs van uw keiharde waarheid? :lol: :mrgreen:
Waar is volgens u het keiharde bewijs te vinden dat er een terreurnetwerk/organisatie als " Al Qaida" bestaat om te beginnen zodat men een deel van de leugens rondom 11/9 onderuit kan halen ?
Zolang dit niet keihard is aangetoond zie ik het als een Westerse verzinsel ( werk van CIA ). Indien u overtuigende bewijs daarover beschikt voor het bestaan daarvan dan lees ik dat graag.
Naar mijn bescheiden mening is het netwerk maar een "idee" wat in de hoofden zijn gepompt , totdat het tegendeel KEIHARD is bewezen. Daarnaast wil ik graag nog even het volgende opmerken. Het is niet altijd beter om iets aan te tonen wat wél mogelijk kan zijn, dus inclusief de gebeurtenissen rondom 11/9 , maar ook te bewijzen wat NIET mogelijk is. Daar zal men mee moeten beginnen , nietwaar haaibaai ? CTers maken ook vaak die denkfout.
:mrgreen:
Laatst gewijzigd door BillvdBergh op 25 sep 2010 06:04, 3 keer totaal gewijzigd.
BillvdBergh
Banned

Cluny schreef:
Een moslimschoft van het ergste soort liegt een infantiel potje tegen de rest van de wereld.
Doen anderen ook niet. Waarom vindt u de man een schoft en wat zijn de leugens precies ?
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

BillvdBergh schreef:
Chronos schreef:Waar is uw bewijs van uw keiharde waarheid? :lol: :mrgreen:
Waar is volgens u het keiharde bewijs te vinden dat er een terreurnetwerk/organisatie als " Al Qaida" bestaat om te beginnen zodat men een deel van de leugens rondom 11/9 onderuit kan halen ?
Zolang dit niet keihard is aangetoond zie ik het als een Westerse verzinsel ( werk van CIA ). Indien u overtuigende bewijs daarover beschikt voor het bestaan daarvan dan lees ik dat graag.
Naar mijn bescheiden mening is het netwerk maar een "idee" wat in de hoofden zijn gepompt , totdat het tegendeel KEIHARD is bewezen. Daarnaast wil ik graag nog even het volgende opmerken. Het is niet altijd beter om iets aan te tonen wat wél mogelijk kan zijn, dus inclusief de gebeurtenissen rondom 11/9 , maar ook te bewijzen wat NIET mogelijk is. Daar zal men mee moeten beginnen , nietwaar haaibaai ? CTers maken ook vaak die denkfout.
:mrgreen:
Jouw mening is niet bescheiden noch wordt deze bescheiden gepresenteerd.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

BillvdBergh schreef:
Cluny schreef:
Doen anderen ook niet.
Wellicht ben ik op het verkeerde been gezet door de 2 emoticons op één enkele regel tekst.
Waarom vindt u de man een schoft en wat zijn de leugens precies

Is mijn aanname correct dat jullie, de forummer van 1VD, jij dus, en die islamofascistenschoft uit Iran, dezelfde ideologie aanhangen?
Een combinatie van amerikahaat en anti-zionisme.
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

Ali schreef:
Ahmedinedjan mag zeggen wat hij wil voor een openbaar spreekgestoelte in New York. Maar is dat omgekeerd het geval in Teheran? Dacht het niet.
irrelevant. Als wij, EU of VS, bepaalde waarden voorstaan en verdedigen dienen wij ook het goede voorbeeld te geven en consequent te zijn als dit bepaalde politiek onaangename gevolgen met zich meebrengt.

Verdedig je vrije meningsuiting dan heb je de verdomde plicht om te luisteren naar de goorste onzin en die met argumenten te ontkrachten. Zwijgen opleggen of het op een lopen zetten zijn niet de gepaste acties.

dat zijn acties die geldig zijn voor dictaturen en dat zijn EU en de VS niet
Shadow
Forum fan

Bericht door Shadow »

Met dank aan Willempie:

Beboebeom, vlak voordat het gebouw instort door een Controlled Demolition:
http://www.youtube.com/watch?v=YevmEDd80So

Beboeboem, vlak voordat de toren verpulvert in een stof wolk:
http://www.youtube.com/watch?v=9fNLz8zWwaM

Nog wat 'nieuw' materiaal uit de archieven van NIST:
http://www.youtube.com/watch?v=_Aqv7yHQOtQ
"like watching the collapse of an active volcano"

Máár, er waren écht geen explosieven hóór! =D>
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Shadow schreef: Beboebeom, vlak voordat het gebouw instort door een Controlled Demolition:
Complottheoristenwanen.
Je hebt er nog minder aan dan creachristenwanen.
BillvdBergh
Banned

Cluny schreef:
Is mijn aanname correct dat jullie, de forummer van 1VD, jij dus, en die islamofascistenschoft uit Iran, dezelfde ideologie aanhangen?Een combinatie van amerikahaat en anti-zionisme.
Uw aanname is irrelevant . Wat wel relevant is is mijn vraag: waarom vindt u de man een schoft en een leugenaar ? Ik vind het nogal ongepast om de man op die manier te kwaliceren, zonder nadere uitleg . Zodoende stelde ik ook simpelweg een vraag over het bestaan van Al Qaida.
Gaat u Chronos voor begrijp ik door de vraag te beantwoorden ?
:?
nihat
Forum fan

Bericht door nihat »

Sowieso vind ik het van een behoorlijke onbeschoftheid getuigen als men tijdens het betoog van iemand gewoon wegloopt.Nou ben ik geen grote fan van Ahmadinejad, maar zover ik het begrijp komt het hier op neer.
Hij wil graag dat de V.N een onderzoek opstart naar 9/11. Ik vraag me af wat daar op tegen is? Denk dat het best wel eens verhelderend kan zijn misschien. En mocht de V.N. deze oproep naast zich neerleggen dan blijft er toch een beetje een vieze nasmaak hangen.Want liegen en bedriegen is op het hoogste niveau meer een standaard beleid dan de waarheid zeggen.Ik ben in ieder geval niet vergeten dat ook wij Nederlanders doelbewust beduveld zijn door onze regering,die op basis van valse informatie ons land een oorlog in rommelden.Want achter bleek dat er overduidelijk bewijs was dat Irak helemaal geen chemische wapens had.
Ook ben ik niet vergeten dat de broer van onze toenmalige president tot aan zijn oksels in de oliehandel zat in de V.S. We weten ook dat er toch bewijzen zijn dat George Bush jr. Toch wel heel graag een goede reden aan het zoeken was voor het starten van een oorlog in het Midden oosten, dit om het karwei af te maken van zijn vader en de eigen belangen veilig te stellen in de vorm van olie. Ik zeg niet dat er verbanden liggen tussen de aanslagen op 9/11. Maar een onderzoek van de V.N. naar dit alles,Waarom niet?
BillvdBergh
Banned

Ik vind het derhalve zeer bekrompen dat anderen voor schoften worden uitgemaakt. Tijdens de racisme conferentie waren ook Westerse landen die de benen namen. Dat is pas het toppunt van onbeschoftheid.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

BillvdBergh schreef:Ik vind het derhalve zeer bekrompen dat anderen voor schoften worden uitgemaakt. Tijdens de racisme conferentie waren ook Westerse landen die de benen namen. Dat is pas het toppunt van onbeschoftheid.
Schoftenherkenning, wellicht is daar meer talent voor nodig dan ik me tot nu toe realiseer.
Ali
Banned

Bericht door Ali »

BillvdBergh schreef:Ik vind het derhalve zeer bekrompen dat anderen voor schoften worden uitgemaakt. Tijdens de racisme conferentie waren ook Westerse landen die de benen namen. Dat is pas het toppunt van onbeschoftheid.
Mensen die stenigen goedkeuren zijn schoften.

Geen twijfel mogelijk.
nihat
Forum fan

Bericht door nihat »

Ali schreef:

Geen twijfel mogelijk.
In dit geval heeft u inderdaad gelijk, mensen daar hun goedkeuring aan geven vallen wat mij betreft ook onder het kopje schoften. Maar wat vind u van personen die misbruik maken van het in hen gestelde vertrouwen door het volk en hun land een oorlog in rommelen op basis van evidente valse verklaringen? Zijn dat ook schoften?
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

nihat schreef:
Ali schreef:

Geen twijfel mogelijk.
In dit geval heeft u inderdaad gelijk, mensen daar hun goedkeuring aan geven vallen wat mij betreft ook onder het kopje schoften. Maar wat vind u van personen die misbruik maken van het in hen gestelde vertrouwen door het volk en hun land een oorlog in rommelen op basis van evidente valse verklaringen? Zijn dat ook schoften?
De vraag was: is Ahmadinejad een moslimschoft?
Jouw antwoord was: Ja!
Plaats reactie