Obama woedend om complottheorie Ahmadinejad

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

nihat
Forum fan

Re: Obama woedend om complottheorie Ahmadinejad

Bericht door nihat »

Cluny schreef:Het kan best wel.
Jezelf niet zien als complottheorist en het dan toch zijn.
Dat kan best.
Maar ik zou liever zien,want dat staat de bij de vrijdenkerij toch zo hoog in het vaandel, dat u graag met wetenschappelijke argumenten komt om te bewijzen dat die complottheoristen er volgens u compleet naast zitten. IU bent voor een onderzoek tegenhouden. Dat moet toch een gruwel zijn voor de Vrije gedachte? Of heb ik dat mis?
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

nihat schreef:
Dat kan best.
Maar ik zou liever zien,want dat staat de bij de vrijdenkerij toch zo hoog in het vaandel, dat u graag met wetenschappelijke argumenten komt om te bewijzen dat die complottheoristen er volgens u compleet naast zitten. IU bent voor een onderzoek tegenhouden. Dat moet toch een gruwel zijn voor de Vrije gedachte? Of heb ik dat mis?
De mogelijkheid dat jij het (vaak) mis hebt, is aanwezig.
Ik noem mezelf nooit een vrijdenker, ik ben autonoom realist.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
nihat
Forum fan

Bericht door nihat »

Cluny schreef:
nihat schreef:
Dat kan best.
De mogelijkheid dat jij het (vaak) mis hebt, is aanwezig.
Goed, dan bent u een zelfstandig persoon die een nuchter blik heeft, of wat dan ook.
Prachtig hoor dit soort labels plakken,maar in antwoord op mijn vraag.Wat is er mis om gewoon een onderzoek ik te stellen naar het hoe en waarom van 9/11? En dit ook nog eens door de V.N.? Ik zeg helemaal niets. U vind het als zelfstandig realist geheel onnodig. Hoe realistisch is uw kijk op het vinden van de waarheid dan? Het zou toch zo moeten zijn dat zeker bij dit soort hele belangrijke kwesties er een onderzoek word ingesteld? We hebben het niet over een kwestie van de Rijdende rechter om maar iets te noemen.
Er zijn ik weet niet hoeveel onderzoeken geweest naar ontstaan van de Eerste Wereldoorlog, de Tweede etc.
Dus ik zie echt niet waarom dit niet mag worden onderzocht.En dat heeft helemaal niets met een complot of welke vage theorie dan ook te maken.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Ergens het nut niet van inzien is niet hetzelfde als ergens tegen zijn.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
mrBE
Forum fan

Bericht door mrBE »

nihat schreef:
Cluny schreef:De mogelijkheid dat jij het (vaak) mis hebt, is aanwezig.
Goed, dan bent u een zelfstandig persoon die een nuchter blik heeft, of wat dan ook.
Prachtig hoor dit soort labels plakken,maar in antwoord op mijn vraag.Wat is er mis om gewoon een onderzoek ik te stellen naar het hoe en waarom van 9/11? En dit ook nog eens door de V.N.? Ik zeg helemaal niets. U vind het als zelfstandig realist geheel onnodig. Hoe realistisch is uw kijk op het vinden van de waarheid dan? Het zou toch zo moeten zijn dat zeker bij dit soort hele belangrijke kwesties er een onderzoek word ingesteld? We hebben het niet over een kwestie van de Rijdende rechter om maar iets te noemen.
Er zijn ik weet niet hoeveel onderzoeken geweest naar ontstaan van de Eerste Wereldoorlog, de Tweede etc.
Dus ik zie echt niet waarom dit niet mag worden onderzocht.En dat heeft helemaal niets met een complot of welke vage theorie dan ook te maken.
Het zou héél lang duren, ongelooflijk duur zijn, en uiteindelijk zou niemand zijn mening bijstellen op basis van het resultaat. Dat resultaat zal namelijk negatief zijn, en de conclusie van de samenzweringsadepten zal gewoon zijn dat de UN in de zak van de VS zit. Zo klaar als pompwater. Feiten en redelijkheid hebben bij dit onderwerp werkelijk niets in te brengen.

Ondertussen is deze draad dus inderdaad goed op weg om 123 te halen zonder dat er ook maar iets verandert aan de status-quo. :D :D
Elberfeld
Forum fan

Bericht door Elberfeld »

nihat schreef:
Dat kan best.
Maar dat onderzoek is toch al geweest?

Zie http://www.popularmechanics.com/technol ... ws/1227842

Waarom zou dit onderzoek niet goed genoeg zijn?
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
mrBE
Forum fan

Bericht door mrBE »

Elberfeld schreef:
nihat schreef:
Dat kan best.
Maar dat onderzoek is toch al geweest?

Zie http://www.popularmechanics.com/technol ... ws/1227842

Waarom zou dit onderzoek niet goed genoeg zijn?
Een gokje: omdat het niet vertelt wat men wil horen? En omdat men niet van elke medewerker, die van verre of dichtbij betrokken is bij het onderzoek, met 100% sluitende absolute zekerheid kan bewijzen dat hij of zij niet mee in het complot zat? :lol: De situatie is gewoon hopeloos zodra er een complottheorie uit de grond schiet.

edit: en dat op zich is dan uiteraard weer een perfect argument om te beweren dat ook de verdachtmakingen zélf door de CIA en de NSA op gang gebracht zijn, haha. Om alles keurig te bedelven onder waanzinnige complot-ideeën.
Elberfeld
Forum fan

Bericht door Elberfeld »

mrBE schreef:
nihat schreef:
Cluny schreef:De mogelijkheid dat jij het (vaak) mis hebt, is aanwezig.
Het zou héél lang duren, ongelooflijk duur zijn, en uiteindelijk zou niemand zijn mening bijstellen op basis van het resultaat. Dat resultaat zal namelijk negatief zijn, en de conclusie van de samenzweringsadepten zal gewoon zijn dat de UN in de zak van de VS zit. Zo klaar als pompwater. Feiten en redelijkheid hebben bij dit onderwerp werkelijk niets in te brengen.

Ondertussen is deze draad dus inderdaad goed op weg om 123 te halen zonder dat er ook maar iets verandert aan de status-quo. :D :D
Inderdaad. En in het onwaarschijnlijke geval dat er inderdaad een samenzwering ontdekt zou worden, zou dat volgens anderen weer komen omdat "de UN in de zak van de islamitische landen" zit.

Oftewel: mrBE heeft gelijk.
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
mrBE
Forum fan

Bericht door mrBE »

Elberfeld schreef: Inderdaad. En in het onwaarschijnlijke geval dat er inderdaad een samenzwering ontdekt zou worden, zou dat volgens anderen weer komen omdat "de UN in de zak van de islamitische landen" zit.

Oftewel: mrBE heeft gelijk.
Voeg het kleinste vleugje complotdenken toe, en alles is definitief gebetonneert. Er valt niet meer uit te raken, hermetisch gesloten, eindeloos kringetjes draaien, twijfelen aan de twijfel zelf, mistige rookwolken alom.
BillvdBergh
Banned

Bericht door BillvdBergh »

Natuurlijk , de propagandamachine van Bush, Cheney, RumsFeld , Wolfowitz zijn kennelijk
nog volop aktief na 9 jaar nog en er bestaat een wereldwijde terreurnetwerk die Al Qaida heet ,
mét in de hoofdrol Osama Bin Laden zekers, die verantwoordelijk was voor het neerhalen van
de towers in NY ???? Is het nou naiviteit of is het simpelweg domheid ?

Kunt u nagaan dat als de Staat de burgers zo kan bespelen door ze vertellen dat er een organisatie als AQ bestaat, dan is het wel erg gesteld met het dhimmie volkje uit de EU en de VS.
U weet wel: de meelopertjes. Die laten zich graag naaien en ondertussen hebben ze niet in de gaten dat hun rechten(mensen/burger rechten bv) uiteindelijk gereduceerd zal worden naar 0,00

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door BillvdBergh op 27 sep 2010 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
BillvdBergh
Banned

Bericht door BillvdBergh »

Chinaman schreef:Nog altijd deze discussie Bill? Nou zal ik maar antwoorden in dezelfde stijl die je constant van je "tegenstanders" krijgt :angel12: Zogenaamd goed bedoeld maar arrogant...

Nou hier komt ie dan.

Je weet toch dat die Neo Con Dhimmies helemaal verblind zijn door hun "mainstream media".
He Has e'm North West of Baghdad... Saddam has direct links with Ben Laden. FEAR FEAR FEAR!!! Brought to you by FOX network :lol: En dat terwijl iedere simpele ziel weet dat Ben Laden door de CIA is opgeleid. Alsof ze iemand die ze zo veel macht gegeven hebben zomaar uit het oog verliezen... Om dat allemaal te geloven moet je wel een dhimmie wezen. Maar helaas zijn die wel in de meerderheid, anders was het niet mogenlijk dat er zo'n grote oorlogen in het Midden Oosten waren/zijn...

Dan heb je er ook nog die het weten maar gewoon hun bek dichthouden, en het spel gewoon meespelen, deze mensen (zijn er ook veel van) dromen van een wereld gedomineerd door blanken, door de landen in het Midden Oosten te bombarderen met clusterbommen etc zien zij hun ambities waarkomen, en vinden het bijvoorbeeld ook niet erg als hun pensioenfondsen zulke dingen financieren (NL Staat). Zij dromen van een overheersing van hun "soort" zeg maar een soort Ummah :wink: van Neo Cons over de hele wereld... Wat dat betreft lijken deze gasten dan ook precies op hun counterpart, de extremistische Moslims met HUN droom van een wereld onder de Sharia.

Wat zulke topics als deze betreft heeft het weinig nut om met zulke dhimmies te praten, de dhimmithude verbied het hun om de waarheid te zien #-o

In Neo America we thrust, amen... Allah Akbar, (amen???? :mrgreen: )
Er zijn mensen die letterlijk aan tunnelvisie /naiviteit lijden. The Power of Nightmare geeft heel goed weer wat u zegt. Het was een docu die ik jaren geleden al gezien heb , het
is hier recentelijk gepost zag ik.

Ik zou eerder zeggen: "Satan Bless America / In Satan we trust .
Of deze : " In Hitler we trust"
:mrgreen: "

PS. U moet niet vergeten , de blanken hadden niets , zelfs geen enkel religieuze basis. Ze hebben
de "witte" Jezus en die slet , Maria geloof ik , verzonnen. Vervolgens hebben ze een samenraapsel van verschillende religiën van diverse bevolkingsgroepen wereldwijd zelf gefabriceerd, gestolen en ingegoten in een boek dat de Bijbel heet . En vervolgens hebben ze dat boek op de markt gebracht dat bedoeld is om de blanke bevolking eerder dom te houden , oorlogen te voeren en te hersenspoelen . De Satan /duivel in dit boek is het strafsysteem voor slecht gedrag v/d mens. En God , Jezus of het paradijs , is het beloningssysteem in dat boek....
Niet voor niets zien zij bv. de oorlog in Irak als een opdracht van de heer daar
boven...
:mrgreen:
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Ben je zelf moslim, Bill?
Nietweten en Geweten
Ervaren pen

Bericht door Nietweten en Geweten »

Het dhimmi(tude)-verwijt wordt veelvuldig gebruikt door een subgroep in de VS die de neocon-rechtse propagandamachine gebruikt en zichzelf zo impliciet verheffen tot de enige ware patriotten in de eigentijdse oorlog van het vrije westen tegen de islam met de vastberaden oorlogsattitude - als van soldaten aan het front -, die geen oog wenst te hebben voor vrede en die de wens tot het vinden van mogelijkheden tot vreedzaam samenleven van geïntereerde atheïsten & agnosten en geïntegreerde christelijke, joodse, islamistische & andere (niet-fundamentalistische) theïsten uitleggen als zwakke meeloperij van ofwel apatriotistisch onverschilligen en cultuurrelativisten ofwel anti-patriotistische lands- en cultuurverraders. In Europa is het niet of nauwelijks anders gesteld met deze 'clashitude' van de gerecruteerde woordsoldaten die in hun vermeende 'realistische' tunnelvisie enkel gehoorzamen aan de patriotistische roep van ultrarechts om het voeren van een ideologische woordenoorlog voor de westerse vrijheid tegen de islam - zonder zich een ander einde van die "wij-tegen-zij"-oorlog te kunnen indenken (bijv. "wij-en-zij" in vrede samenlevend) dan de overwinning van de ene partij over de andere partij.
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Nietweten en Geweten schreef:Het dhimmi(tude)-verwijt wordt veelvuldig gebruikt door een subgroep in de VS die de neocon-rechtse propagandamachine gebruikt en zichzelf zo impliciet verheffen tot de enige ware patriotten in de eigentijdse oorlog van het vrije westen tegen de islam met de vastberaden oorlogsattitude - als van soldaten aan het front -, die geen oog wenst te hebben voor vrede en die de wens tot het vinden van mogelijkheden tot vreedzaam samenleven van geïntereerde atheïsten & agnosten en geïntegreerde christelijke, joodse, islamistische & andere (niet-fundamentalistische) theïsten uitleggen als zwakke meeloperij van ofwel apatriotistisch onverschilligen en cultuurrelativisten ofwel anti-patriotistische lands- en cultuurverraders. In Europa is het niet of nauwelijks anders gesteld met deze 'clashitude' van de gerecruteerde woordsoldaten die in hun vermeende 'realistische' tunnelvisie enkel gehoorzamen aan de patriotistische roep van ultrarechts om het voeren van een ideologische woordenoorlog voor de westerse vrijheid tegen de islam - zonder zich een ander einde van die "wij-tegen-zij"-oorlog te kunnen indenken (bijv. "wij-en-zij" in vrede samenlevend) dan de overwinning van de ene partij over de andere partij.
Jammer dat het net niet in één zin kon.
Jinny

Bericht door Jinny »

BillvdBergh schreef:Mijn sexe en geslacht staat hier niet ter discussie, hé JIM ?
:mrgreen:
Wat ik met Uw sexe en geslacht van doen heb......
Ik constateerde dat U moslim was, athans sterk die indruk wekte.
En of dat nu moslima of moslim is interesseert me niet.
Plaats reactie