sorry hoor, maar ik vind dat. dat istoch die beroemde vrijheid van meningsuiting.PietV. schreef:Eppe, even afkoelen. Als je zo doorgaat dan krijg je eerstdaags een waarschuwing. De toonzetting wordt te persoonlijk. We hebben leden van alle politieke stromingen. We hebben het dus ook niet over smerige SP-ers of CDA-ers.eppe schreef:
Hmmm! nu word je toch wel heel bedenkelijk en persoonlijk.
Mag ik je er aan herinneren dat ik zelf al jaren lid ben van de SP?
En toen Jan Marijnissen dit probleem aankaarten hij beticht werd van van alles en nog wat!
Maar hij had wel de oplossing! En die heeft Wilders niet.
want waar was de VVD en de wilders toen dan!?Laat me raden! die smerige VVDers verdienden toen aan al die goedkope arbeidskrachten!!!
En nu kunnen al die mensen in een keer oprotten!!!
Wie lult er hier nou uit ze nek man!
ik vind het een smerige streek om mensen eerst hier naar toe te halen aan ze te verdienen en daarna als het economisch wat minder gaat deze mensen in een keer te gaan zien als bedreiging! jaren lang hebben politici van het CDA de PVDA en de VVD nooit naar deze mensen omgekeken!!!
NOOIT! Als ze maar hun werk deden! dat ze bijelkaar kropen zich niet aanpasten of wat dan ook het interesseerde niemand wat! geen een moer. (of mag dat ook al niet?)
Dat vind ik bijzonder laaghartig en ja een smerige vorm van politiek bedrijven ja.
En wie of wat hebben jarenlang bezuinigd op de politie? precies!