Is dat direct fout?Cluny schreef:Een foute manier van discussie voeren is haat in de topictitel zetten en dan de eerste post dat eigenlijk al terugnemen.PietV. schreef:Ik sluit de discussie hier af. Maar nog een reactie. Als mensen moslims smerig noemen, dan wordt dit ook niet op prijs gesteld. Wordt er op dat moment gemodereerd dan zal er iets over gezegd worden. En het kan ook met terugwerkende kracht. Zit hier echt geen 24 uur per dag. Bespaar me dat.eppe schreef: Dat is dan prima beste Piet?Ja, dat is wat overdreven!Ik gebruik in de kop het woordje haat,misschien is dat wat overdrevenmaar wat ik ik bedoel is dat het toch wel apart is dat nu in een keer in ditl land grote delen van de bevolking in een keer grote problemen hebben met die islam en moslims.waar komt die haat/angst/ontwetendheid/oprechtheid/juistheid vandaan?
Doe er nu maar gauw een slotje op, PietV.
Het verbaasd mij eerlijk gezegd een beetje dat jij zo aanslaat op dat woord haat.
Terwijl ik het toch in het stuk duidelijk over meerdere benamingen heb.
Het is in die zin gebruikt of goed, misbruikt om de aandacht te vestigen en mijn eigen gevoel te duiden.
Ik voel om me heen wel dat bepaalde mensen toch wat haatdragender staan tegen over moslims of anders denkenden. Ik hoor toch echt wel eens mensen flink mopperen en met krachttermen smijten.