Alsjeblieft. Waar staat dat hij dat heeft gedaan? EEN VERDOMME BEWIJS DAT HET ZO IS! Stop met beledigen en kom met inhoudelijke reacties.ASP schreef:en ken je ons uitleggen waarom jullie mohammend geen viezerik vinden terwijl ie t met kleine meisjes deed??
Islamitisch plak- en knipwerk
Moderator: Moderators
- Surrendered
- Ervaren pen
Re: Fouten in de Koran
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
- Surrendered
- Ervaren pen
@lanier. Je zei dat hij een laatste officiële waarschuwing kreeg. Wordt hij nu dan geband? Want hij doet het weer.ASP schreef:en ken je ons uitleggen waarom jullie mohammend geen viezerik vinden terwijl ie t met kleine meisjes deed??
- Surrendered
- Ervaren pen
Ik ken het wel maar ik wil DAT JIJ ONS LAAT ZIEN WAAR HET STAAT DAT HIJ DAT DOET!!!ASP schreef:ken je de koran ineens niet meer??
De islamhaters zijn goed in het verspreiden van propaganda en leugens.Surrendered schreef:Alsjeblieft. Waar staat dat hij dat heeft gedaan? EEN VERDOMME BEWIJS DAT HET ZO IS! Stop met beledigen en kom met inhoudelijke reacties.ASP schreef:en ken je ons uitleggen waarom jullie mohammend geen viezerik vinden terwijl ie t met kleine meisjes deed??
Maar later we weer over dit praten.
I
I
I
V

Zeg: "Ik zeg niet tot u, dat ik de schatten van Allah bezit, noch dat ik het onzienlijke ken, noch zeg ik tot u: 'Ik ben een engel'; ik volg slechts hetgeen mij wordt geopenbaard." Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn? Wilt gij dan niet nadenken?" [Koran 6:50]
Onze beste Spatie is aan het koppie/peesten van:
http://www.afghan.nl/forum/index.php?sh ... 10876&st=0
- Surrendered
- Ervaren pen
Maar ik wil dat hij het bewijst. Propaganda verspreiden is makkelijk maar niet zonder ENKEL bewijsSpatie schreef:De islamhaters zijn goed in het verspreiden van propaganda en leugens.Surrendered schreef:Alsjeblieft. Waar staat dat hij dat heeft gedaan? EEN VERDOMME BEWIJS DAT HET ZO IS! Stop met beledigen en kom met inhoudelijke reacties.ASP schreef:en ken je ons uitleggen waarom jullie mohammend geen viezerik vinden terwijl ie t met kleine meisjes deed??
Al die mensen zijn stil.
Ze beginnen nu over een ander onderwerp.
Ze willen blijkbaar dit wonder niet accepteren!!!
Ze beginnen nu over een ander onderwerp.
Ze willen blijkbaar dit wonder niet accepteren!!!
Zeg: "Ik zeg niet tot u, dat ik de schatten van Allah bezit, noch dat ik het onzienlijke ken, noch zeg ik tot u: 'Ik ben een engel'; ik volg slechts hetgeen mij wordt geopenbaard." Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn? Wilt gij dan niet nadenken?" [Koran 6:50]
- Surrendered
- Ervaren pen
Oke het is niet goed dat jij kopieert, maar geef er antwoord op ook al kopieert hij dat.Moeders schreef:Onze beste Spatie is aan het koppie/peesten van:
Surrendered schreef:Ik ken het wel maar ik wil DAT JIJ ONS LAAT ZIEN WAAR HET STAAT DAT HIJ DAT DOET!!!ASP schreef:ken je de koran ineens niet meer??
Aïsja, volledig Aïsja bint Abu Bakr (Arabisch: عائشة بنت أبي بكر, Turks: Ayşe), (605/614-678) was een van de vrouwen van Mohammed. Binnen de islamitische traditie wordt vaak naar haar verwezen als Moeder van alle Gelovigen, omdat op basis van soera De Partijscharen (Soera 33 Aya 6)[1] de vrouwen van Mohammed hun moeders zijn. Volgens verschillende Ahadith was zij zijn meest geliefde vrouw na Khadija's dood.
Aïsja is een controversieel figuur, vanwege haar rol tijdens de Slag van de Kameel, waarbij zij een leger aanvoerde tegen Mohammeds schoonzoon Ali die getrouwd was met Fatima Zahra, dochter van Mohammed en Khadija. Dit was de eerste strijd die moslims onderling streden, waardoor er een schisma ontstond tussen soennieten en sjiieten en wordt gezien als de klassieke fitna binnen de islam.
Inhoud [verbergen]
1 De jonge jaren van Aïsja
2 Haar leven na Mohammeds dood
3 De rol van Aïsja in de islam
4 Aïsja in de muziek
5 Boeken over Aïsja
6 Bronnen, noten en/of referenties
[bewerken] De jonge jaren van Aïsja
Het is niet precies bekend wanneer Aïsja werd geboren. Zij was de dochter van Mohammeds trouwste bondgenoot en later de eerste kalief, Aboe Bakr. Ze behoorden tot de stam van de Qoeraisj, de stam waar Mohammed ook tot behoorde. Volgens de overlevering bekeerde Aïsja zich tot de islam, vlak na haar vader Aboe Bakr. Voordat Aïsja en Mohammed zich verloofden, was Aïsja al eerder verloofd met de Mekkaan Jubair. Na Khadija’s dood verbrak Aboe Bakr Aïsja’s verloving met hem en liet haar verloven met Mohammed. Volgens Ibn Hisham sloot Mohammed in Mekka een huwelijk met Aïsja toen ze zeven jaar oud was, maar kwam ze pas bij hem wonen in Medina toen ze negen of tien jaar oud was[2].
bron wiki
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
bron wikipediadoctorwho schreef:Surrendered schreef:Ik ken het wel maar ik wil DAT JIJ ONS LAAT ZIEN WAAR HET STAAT DAT HIJ DAT DOET!!!ASP schreef:ken je de koran ineens niet meer??
Aïsja, volledig Aïsja bint Abu Bakr (Arabisch: عائشة بنت أبي بكر, Turks: Ayşe), (605/614-678) was een van de vrouwen van Mohammed. Binnen de islamitische traditie wordt vaak naar haar verwezen als Moeder van alle Gelovigen, omdat op basis van soera De Partijscharen (Soera 33 Aya 6)[1] de vrouwen van Mohammed hun moeders zijn. Volgens verschillende Ahadith was zij zijn meest geliefde vrouw na Khadija's dood.
Aïsja is een controversieel figuur, vanwege haar rol tijdens de Slag van de Kameel, waarbij zij een leger aanvoerde tegen Mohammeds schoonzoon Ali die getrouwd was met Fatima Zahra, dochter van Mohammed en Khadija. Dit was de eerste strijd die moslims onderling streden, waardoor er een schisma ontstond tussen soennieten en sjiieten en wordt gezien als de klassieke fitna binnen de islam.
Inhoud [verbergen]
1 De jonge jaren van Aïsja
2 Haar leven na Mohammeds dood
3 De rol van Aïsja in de islam
4 Aïsja in de muziek
5 Boeken over Aïsja
6 Bronnen, noten en/of referenties
[bewerken] De jonge jaren van Aïsja
Het is niet precies bekend wanneer Aïsja werd geboren. Zij was de dochter van Mohammeds trouwste bondgenoot en later de eerste kalief, Aboe Bakr. Ze behoorden tot de stam van de Qoeraisj, de stam waar Mohammed ook tot behoorde. Volgens de overlevering bekeerde Aïsja zich tot de islam, vlak na haar vader Aboe Bakr. Voordat Aïsja en Mohammed zich verloofden, was Aïsja al eerder verloofd met de Mekkaan Jubair. Na Khadija’s dood verbrak Aboe Bakr Aïsja’s verloving met hem en liet haar verloven met Mohammed. Volgens Ibn Hisham sloot Mohammed in Mekka een huwelijk met Aïsja toen ze zeven jaar oud was, maar kwam ze pas bij hem wonen in Medina toen ze negen of tien jaar oud was[2].
bron wiki
http://www.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=10197
ik had t ook wille copien en pasten, maar dat doe ik jullie niet aan..
bewijs plus nog meer bewijs.
ik had t ook wille copien en pasten, maar dat doe ik jullie niet aan..
bewijs plus nog meer bewijs.
Kan dat wel samengaan?Surrendered schreef:Waar staat dat hij dat heeft gedaan? EEN VERDOMME BEWIJS DAT HET ZO IS! Stop met beledigen en kom met inhoudelijke reacties.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Het huwelijk van de Profeet met Aisha
http://www.youtube.com/watch?v=Gt7vS7kxc50
Waarom praten jullie niet meer over dat wonder? Dus 'ook' jullie geven het toe dat het een wonder is?
http://www.youtube.com/watch?v=Gt7vS7kxc50
Waarom praten jullie niet meer over dat wonder? Dus 'ook' jullie geven het toe dat het een wonder is?
Laatst gewijzigd door Spatie op 17 okt 2010 18:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Kom op, jongens.
Er zijn toch wel leden voor minder geband?
Er zijn toch wel leden voor minder geband?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford